fbpx

המותג הצרפתי זאדיג & וולטר משיק קולקציית חורף 2019

“זאדיג & וולטר” ידוע בשילובים בין הנוצץ למרופט, בין המראה הרוקיסטי הגס למראה הרומנטי העדין ועושה זאת בדיוק אופנתי ובמראה לא מתאמץ ונוטף סטייל. האישה של זאדיג היא על זמנית, אלגנטית וחיה חיים מלאים בנסיעות וריקודים. היא מקבלת את הכאוס בחייה והמלתחה שלה משקפת את כל הרפתקאות חייה והסגנון שלה

צילומים: יח”צ חו”ל

המוזה של קמפיין החורף של המותג היא דוגמנית העל קייט מוס, מחבורת דוגמניות העל של שנות התשעים, ועדיין אחת הדוגמניות המבוקשות והמובילות בעולם. מוס מייצגת בדיוק את ערכי המותג והסטייל שלו- בגדי עור על זמניים, מגפי בוקרים, חולצות בסגנון גברי ובלייזרים מחויטים. הקמפיין צולם בשחור לבן על ידי הצלם Fred Meylan.

בנוסף לצילומי הקמפיין עוצבה קולקציית תיקי עור בשיתוף פעולה של קייט מוס עם מעצבת המותג, ססיליה בונסטרום, אשר תושק בכל העולם ב- 25/9/19

העונה נפגוש בקולקציה פריטי עור מתוחכמים ומיוחדים, קולקציה מנומרת בסגנון בוהמייני בצבעי אדום שחור, כאשר צבע האדום בולט ושולט בכל הקולקציה ולצידו גם נגיעות של צהוב וירוק.

 פריטי בייסיק איכותיים, פריטי דנים,  סריגי קשמיר איכותיים, חליפות מחויטות בסגנון גברי נונשלנטי ושמלות משי רומנטיות בשילוב תחרה למראה אורבני פריזאי שאין שני לו.

וגם קולקציית אקססוריז רחבה להשלמת הטוטאל לוק הפריזאי, בייחוד קולקציית תיקים מרהיבה ביופייה והסניקרס המפורסמים בעיצובים חדשים

שחור VS לבן, מיני VS אוברסייז, קצר VS ארוך, נשי VS אנדרוגיני, מחוספס VS עדין, מבריק VS מט, יום VS לילה, נועז VS קלאסי – כל אלו מתארים ומייצגים את הקולקציה של המותג.

העונה, יותר מתמיד, האישה של זאדיג הופכת את הניגודים האלו לסטייל אישי.

הקווים המובילים בקולקציית הנשים:


  • GLITTER – קולקציה עבור האישה הנראית בפני המותג- כוכבת, נוצצת כמו תכשיט ומעל הכל מרדנית. ביום או בלילה האישה של זאדיג נוצצת תמיד. שמלות, סריגים ומגפיים עם אבנים מנצנצות.
  • NBA – שיתוף פעולה זה נוצר על מנת להעניק “וייב” אתלטי לקולקציה באמצעות הלוגואים והסמלים האייקונים של הקבוצות המובילות ב- NBA ביניהן השור של השיקגו בולס, הכדור הצהוב סגול של הלייקרס והגריזלי של ממפיס. הסמלים מופיעים על סריגים, מעילים, טי שירטים וגופיות גזורות.
  • לפי דבריה של ססיליה בונסטרום, מעצבת המותג, “קולקציה זו מממצקת את הערכים ואת הראיה שלי לגבי האישה העובדת, האקטיבית והספורטיבית”.
  • OVERSIZE – גזרות גדולות ורחוקות מהגוף הן סימן ההיכר של המותג. מראה רוקנרולי ועדיין נשי לאישה העכשווית. קולקציה זו ממחישה זאת בעזרת מראה השכבות המורכב ממיקס של סוגי טקסטיל ומעניק מראה שיקי מלא בסטייל.
  • TAILORING – כל האלגנטיות, הרוקריות והשיק נמצאים בחליפות המחויטות של המותג. החייטות והגזרות מעניקות תחושה מרדנית, לא מתאמצת ובטוחה כשאנחנו מסתובבות ברחוב עם ידיים בכיסים.
  • FASHION SHOW – עיצובים ייחודיים ומהדורה מוגבלת אשר הוצגו על המסלול בשבועות האופנה.

 

על המותג

זאדיג & וולטר הוקם בשנת 1997 על ידי גילייר. שם המותג הוא משחק מילים המתכתב עם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר ועם גיבור ספרו הנודע “זאדיג או הגורל” מהמאה ה-18. מאז הקמתו חולש המותג על יותר מ-350 חנויות בעשרות מדינות באירופה, ארה”ב ואסיה, שבהן נמכרות קולקציות לנשים, גברים וילדים לצד קולקציות אביזרים ובישום.