fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/גדול-קורל-חי.jpg

הצבע של 2019: קורל חי

“פנטון”, ענקית הצבע הבינלאומית, הכריזה על צבע השנה שיכבוש את עולם העיצוב ב-2019: גוון קורל חי, living coral, שהוא כתום-ורדרד בעל נימה זהובה. צבע השנה הזה כבר מככב בקולקציות הלבוש של מעצבי-העל לקיץ 2019, בקולקציות האיפור ובקולקציות עיצוב הבית

השנה בחרו מומחי הצבע של “פנטון” בצבע living coral, קורל חי, כמייצג יותר מכל את הפיוז’ן של החיים בעידן המודרני: מצד אחד, הצבע מגיע מעולם הטבע, ומשדר רכות, חום ונינוחות אשר הפכו חשובים ביותר בעולם האינטנסיבי והדינמי שבו אנו חיים. מצד שני, הקורל החי הוא צבע תוסס ובעל נוכחות המתאימה למדיות החברתיות הדומיננטיות בחיים בשנת 2019.

“כתגובה למתקפת הטכנולוגיה הדיגיטלית והמדיות החברתיות ההולכות ומשתלטות על חיי היומיום, אנו מחפשים חוויות אותנטיות המאפשרות חיבור ואינטימיות”, מסבירים ב”פנטון”. הקורל החי מאמץ אליו את עולם הטבע, מסמל את הצורך האנושי באופטימיות ושמחת חיים, ומגלם את הרצון במתן ביטוי משעשע”.

נראה כי אף רשימה של מגמות וצבעים לא תהיה שלמה ללא נוכחותו של הגוון הקורלי. הצבע הנכון לעונה הקרובה הוא אפרסק מתוק עם רמיזה קלה לכתום, והגוון הייחודי משלב בחן בין אנרגטיות לעדנה נשית ולכן ראוי שיהיה לו נציג בכל מלתחה של אשה. הקורל החי כבר מככב בקולקציות הלבוש של מעצבי-העל לקיץ 2019, כמו “מארק ג’ייקובס”, “פראדה”, “פנדי” וברנדון מקסוול” לחורף הנוכחי מצאנו את המעיל הקורלי של “מנגו” ואת הסווטשירט של “רנגלר”.

בגיזרת הקוסמטיקה, בקיץ הקרוב נראה הרבה שפתיים משוחות בגוון קורלי, כמו גם הציפורניים ועפעפי העיניים. גורו האיפור בועז שטיין מסביר: “הגוון עצמו הוא קיצי מאוד – אפרסק עם נגיעות קלות ומוזהבות. מדובר בגוון אולטימטיבי לאיפור עבור כל אשה. אצל כהות שיער ועור ישמש הגוון כמעין זרקור הארה מתבקש ואילו לבהירות עור ושיער הוא יעניק מראה הרמוני ושליו”.

ברנדון מקסוול, קיץ 2019

ברנדון מקסוול, קיץ 2019

פנדי, קיץ 2019

פנדי, קיץ 2019

פראדה, קיץ 2019

פראדה, קיץ 2019

מנגו, חורף 2019

מנגו, חורף 2019

רנגלר, חורף 2019

רנגלר, חורף 2019

שפתיים בגוון קורל חי, בועז שטיין

שפתיים בגוון קורל חי, בועז שטיין

שפתון קולור ריש, 55 שקל, "לוריאל"

שפתון קולור ריש, 55 שקל, “לוריאל”

שפתון של "מאק"

שפתון של “מאק”

לק קורלי של "אורלי"

לק קורלי של “אורלי”