fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/כוכבות-גדול.jpg

קיץ 2019: נראות ממש מעולה בגיל 50 פלוס

הצצה ראשונה לקמפיינים של קיץ 2019 מגלה, לשמחתנו הרבה, הרבה כוכבות ודוגמניות שעברו מזמן את גיל 50 (או נושקות לו) ונראות פשוט נפלא. אידיאל היופי משתנה ועוד איך!

נתחיל עם קייט בלנשט, עוד חודשיים בת 50, שמובילה בחורף הזה את קמפיין הבושם SI של ג’ורג’יו ארמני. לא יכולנו להתעלם מהכוכבת האוסטרלית, זוכת שני פרסי אוסקר וזוכת שלושה פרסי גלובוס הזהב, שנראית כיום טוב מאי פעם. וגם יפה לה אדום.

קייט בלנשט

ג’ניפר לופז, שגם היא תחגוג 50 ביולי הקרוב, עדיין נחשבת לאחת הנשים הסקסיות בעולם ועדיין קוטפת קמפיינים. עכשיו, היא השיקה לקיץ 2019 ליין של משקפי שמש לנשים ולגברים, אותם היא מדגמנת עם ארוסה הטרי, אלכס רודריגז, שחקן בייסבול לשעבר.

ג'ניפר לופז מקמפנת את משקפי השמש שלה

ג’ניפר לופז מקמפנת את משקפי השמש שלה

ג'ניפר לופז וארוסה אלכס רודריגז בקמפיין משקפי השמש שלה

ג’ניפר לופז וארוסה אלכס רודריגז בקמפיין משקפי השמש שלה

ניקול קידמן, 51, וסינדי קרופורד, 53, הן שתי נשים אייקוניות שנבחרו להוביל בקיץ 2019 את קמפיין קולקציית שעוני “קונסטליישן” האגדית של “אומגה”, לצידן של שתי דוגמניות צעירות. לדברי החברה, הארבע מייצגות את התכונות האלגנטיות והקסומות שאוסף השעונים משדר.

ניקול קידמן בקמפיין ל"אומגה", קיץ 2019

ניקול קידמן בקמפיין ל”אומגה”, קיץ 2019

סינדי קרופורד בקמפיין ל"אומגה", קיץ 2019

סינדי קרופורד בקמפיין ל”אומגה”, קיץ 2019

קורטני קוקס, 54, לנצח מוניקה מ”חברים”, פותחת את 2019 עם קמפיין יופי ל”לוריאל פריז” ומצטרפת בכך לנבחרת החלומות של המותג. קוקס תופיע לצד דוברות המותג ג’וליאן מור, 58, ואמבר הרד, 32, במודעות הפרסום לסידרת הצבעים “סופריור פרפרנס”. אתן שוות את זה!

קורטני קוקס

 

את קמפיין קיץ 2019 הססגוני של “דולצ’ה וגבאנה” מובילות ארבע נשים שוות, מימין לשמאל: הדוגמנית ההולנדית מרפסה הנינק, 45, קרלה ברוני, 52, דוגמנית בעבר ואשתו של ניקולא סרקוזי (נשיא צרפת בעבר) ודוגמניות העבר הלנה כריסטיאנסן, 50, ואוה הרציגובה, 46.

קמפיין קיץ 2019 הססגוני של "דולצ'ה וגבאנה"

לא להאמין, אבל נעמי קמפבל, 48, אחת הדוגמניות המצליחות ב-25 השנים האחרונות, קיבלה הקיץ לראשונה בחייה קמפיין יופי והיא תשמש כפנים של חברת הקוסמטיקה האמריקאית NARS. מתברר כי לעולם לא מאוחר מדי.

נעמי קמפבל

ומשהו משלנו: בשבוע האופנה תל-אביב 2019 אהבנו את יעל חולדאי שדיגמנה דגם של “רזיאלה” ובחגיגות 70 שנות אופנה ישראלית התרשמנו מאוד מיופיה של נורית גפן שצעדה כאילו היא נולדה על המסלול.

יעל חולדאי על מסלול שבוע האופנה תל-אביב 2019 (צילום: עידו איז'ק)

יעל חולדאי על מסלול שבוע האופנה תל-אביב 2019 (צילום: עידו איז’ק)

נורית גפן על מסלול 70 שנות אופנה ישראלית (צילום: עידו איז'ק)

נורית גפן על מסלול 70 שנות אופנה ישראלית (צילום: עידו איז’ק)

;