fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/01/הנומרולוגית-תמי-עטיה-גדול.jpg

הנומרולוגית תמי עטיה: “נתחיל לראות את סוף מגיפת הקורונה מחודש מאי, אבל היא לא תיעלם”

והפוליטיקאים? “הם בעיקר יתעסקו בעצמם ולא יראו את האזרחים עד סוף אוקטובר 2021”

1תמי עטיה

הנומרולוגית תמי עטיה. עוד שנה מאתגרת לפנינו

הקורונה עוד תהיה נוכחת בעולם ב-4 החודשים הקרובים ביתר שאת, ממאי נתחיל לראות את האור בקצה המנהרה, אבל הקורונה לא תיעלם. היא רק תיקח פסק זמן כדי לבדוק אם הפנמנו מה שצריך היה להפנים”, אומרת הנומרולוגית תמי עטיה, העוסקת גם בהדרכה רוחנית, בביואורגונומי, בתקשור ובטארוט.

בנומרולוגיה, לכל פרמטר בתאריך הלידה שלנו יש משמעות וישנן השפעות: יום לידה, חודש לידה, שנת לידה, שביל גורל, חיבור יום וחודש. עטיה: “אי אפשר לעבור ל-2021 מבלי להתייחס לשנת 2020 כשנה שבה עברנו תהליכים רבים, ולא בהכרח רק את הקורונה”. שנת 2020 = 4 ומשמעותו של המספר 4 הוא מסגרות, תהליכים, שייכות, יציבות, רפורמות, אחיזה, קרקע, אדמה, סדר. 4 בנומרולוגיה = סגור ומכאן גם סגר”.

לדבריה, “אם נלך אחורה לשנות לידה שמייצגות את הספרה 4, נראה כמעט בכולן שהיקום מבקש לטלטל את המסגרת, לצאת מהסדר הישן, לבנות כללים והסדרים חדשים. ליצור הפיכה בתודעה. זה קרה ב-2011 (המחאה החברתית בארץ, ההפיכות בעולם הערבי, התפרצות הר געש בקונגו), ב-2002 (פיגועים, חומת מגן, מהפיכת המטבע האירופי, עליית האירו), ב-1993 (פירוק צ’כוסלובקיה, הסכם אוסלו, רעידות אדמה, סופות) וכן הלאה.

“2020, מעבר לכך שהביאה את הקורונה ושינתה סדרי עולם, ברמה המקומית שלנו היא שינתה לחלוטין את המבנה הפוליטי שהולך ומתפרק. כמעט ואין מפלגה שלא התפרקה. משהו מבקש לטלטל את המסגרות ומבקש מהן להשתנות, להרפות ולשחרר מאחיזה, מקיבעון, מתפיסות נוקשות, מפרדיגמות, ממסרים שחוקים שהם כבר לא נחלת ההווה ובטח לא העתיד. עידן הדלי בפתח. אנרגיה נקבית. מה שאומר חדשנות, תפיסות חדשות, חיה ותן לחיות.

“אנחנו כאזרחים חשים בסוג של לונה פארק. רובנו בשנה האחרונה החלפנו, בפועל או ברמה הרעיונית, המון מפלגות. אנחנו זקוקים למשהו אחר ועדיין לא זיהינו את המה והאיך. אנחנו משוועים לתחושה של אבא ואמא מנהיגותיים וחשים כאילו עברנו המון משפחות אומנה במשך שנה-שנתיים, מה שיצר אצלנו חוסר שקט.

“אבל היו רגועים, זה חלק מתהליך, תהליך הבראה של כולנו, שכנראה צריך לעבור דרך טלטלה והתמודדות. והתובנות יחלחלו. לא רק ברמה הפוליטית, אלא גם החברתית, האישית והכלכלית.

“שנת 2020 היא התשתית של 2021, בהיבט של מסגרות פוליטיות, שלטון ומשילות. מי שיזהה מגמות עתידיות ויפעל לחיזוק ולביסוס מסגרות מהיסוד, ירוויח ובתנאי שהן יהיו מסגרות שיראו את הפרט, את האדם, כערך עליון (עידן הדלי).

“שנת 2021 מיוצגת על ידי המספר 5, וזה אומר שנה שתביא לשינויים ברבדים רבים. במחצית הראשונה של השנה עדיין יהיה מאתגר, אבל ממאי-יוני 2021 תהיה תחושה של שחרור אחרי סגר, עם רצון לטעום הכל ולעשות הכל. לנוע, לטייל, ללמוד, לפגוש אנשים, לגעת. יותר מהרגיל. זה טבעי וזה גם יירגע.

“כאמור, הקורונה רק תצא לפסק זמן בסביבות חודש מאי. מבחינה כלכלית יצטרכו המנהיגים לקחת החלטות קשות. אם ייקחו החלטות קשות ונכונות ויפעלו מהר, יש סיכוי טוב לצאת מהמשבר. הנקודה היא שהמנהיגות תצטרך להפעיל הגיון ולא רגש. לפעול מהר.

“המצב החברתי ב-2021 יהיה מאתגר בהמון מובנים. נצטרך לשים המון אגו בצד כדי לתקן עוולות חברתיות ולרפא פערים חברתיים. מבחינה ביטחונית, כרגע הכל על ‘הולד’. מאי ויוני הם חודשים שיש לסמן אותם.

“הפוליטיקה תמשיך להעמיס ולהכביד עלינו גם השנה. הפוליטיקאים בעיקר יתעסקו בעצמם ולא יראו את האזרחים עד כמעט סוף אוקטובר 2021, אז יתרחש איזה שינוי במבנים הפוליטיים. עולם התרבות והאמנות יזכה בפיצוי על השנה הבעייתית שחווה. אומנים יכנסו לחדרי חזרות, יחזרו לבמות והולך להיות כאן שמח”.

;