fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/03/תמי-עטיה-גדול.jpg

שנת 2020: הנומרולוגית תמי עטיה מסבירה מה קורה כשסכום השנה בנומרולוגיה הוא 4

“אם מנהיגי העולם היו לומדים נומרולוגיה, הם אולי היו נערכים לכל מיני תרחישים”, אומרת תמי עטיה, נומרולוגית ומתקשרת, שלדבריה המספר 4 מלמד על הרס ובנייה, שבירת ובניית מסגרות, פרמוט והתקנת תוכנות. ב-2011 התרחשו האביב הערבי ומחאת האוהלים, ב-2002 פיגועים וחומת מגן ועכשיו פרצה מגפת הקורונה

1תמי עטייה

תמי עטיה: “הדבר דומה לרעידת אדמה. היא לא מתרחשת פתאום, קודם לכן ישנם זרמים תת-קרקעיים”. צילום: פייסבוק

לדברי תמי עטיה, נומרולוגית ומתקשרת, שנת 2020 היא 4 בנומרולוגיה, מה שמלמד על זמן משוב. המספר 4 קשור בהרס ובנייה, בשבירת מסגרות ובבנייתן מחדש, בפרמוט תוכנות ובהתקנת תוכנות חדשות. ולא רק זה. המספר 4 מאתגר את המסגרות הקיימות.

עטיה: “זמן המשוב מתחיל עוד לפני שאנו מבינים שמשהו קורה. תחילה נשלחים סימנים, שעל פי רוב אנחנו לא קשובים להם בפעמים הראשונות. הדבר דומה לרעידת אדמה. היא לא מתרחשת פתאום, קודם לכן ישנם זרמים תת-קרקעיים. או למשל, כשכואב לנו משהו ואנחנו לא קשובים לגוף ואז יש פריצת דיסק או משהו אחר”.

הפעם הקודמת שסכום השנה היה 4 בנומרולוגיה, היתה בשנת 2011 – שבה החלו המהפכות של העולם הערבי, שכונו האביב הערבי, במצרים, בלוב, בתוניסיה, בסוריה, בעירק ועוד. היה זה גל של התקוממויות, הפגנות, ומעשי מחאה ואלימות בהיקף חסר תקדים בעולם הערבי שהתקומם נגד משטרים מדכאים.

באותה שנה היו רעידות אדמה בסין ובניו-זילנד, מלחמת אזרחים בסוריה ואצלנו החלה מחאת האוהלים שהוציאה 400 אלף מפגינים נמרצים לרחובות. המחאה החלה עם פעולות כנגד מצב שוק הדיור בישראל, התרחבה וכללה בסופה נושאים רבים בתחום החברתי-כלכלי.

הפעם הקודמת ל-2011 היתה ב-2002, שגם היא 4 בנומרולוגיה, שבה היתה התפרצות הר געש בקונגו, שכתוצאה מכך הפכו כחצי מיליון בני אדם לפליטים לאחר שנאלצו לברוח מאזור האסון; כוחות נאט”ו ניסו לבנות מחדש את אפגניסטן שהיתה שרועה בהרס לאחר עשורים של מלחמה; ואצלנו בארץ היתה תקופה איומה של פיגועים ללא הפסקה ומבצע “חומת מגן”.

נעבור ל-1993. עם תחילת השנה, ב-1 בינואר, התרחשו שני אירועים משמעותיים. האחד הוא פירוק צ’כוסלובקיה לצ’כיה וסלובקיה בהסכמה, בעקבות החלטה שהתקבלה שנה קודם לכן, והשני הוא הפיכתה הרשמית של הקהילה האירופית לאיחוד האירופי בעקבות אמנת מאסטריכט שקיבלה תוקף מאוחר יותר באותה שנה.

ב-1993 היתה גם המחאה של 300 אלף הומסקסואלים בוושינגטון, פיגוע ענק במומבאי, אסונות תעופה, ואצלנו נחתם הסכם אוסלו הראשון, שהניח את היסודות להכרה הדדית ולהתחייבות לסיים את הסכסוך בדרכי שלום, אך נגמר בסידרה ארוכה של פיגועים. בנייה והרס ולהיפך.

עטיה: “אין ספק שהיקום מאתגר את ההנהגות העולמיות, שיעצרו , שיקשיבו,  שינהלו עולם טוב יותר. אני מאמינה שזה יקרה. וכן, גם דברים טובים קורים עם המספר 4”.

;