fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/01/הסרומים-הטובים-לגיל-40-גדול.jpg

10 הסרומים הטובים ביותר לעור הפנים לנשים בנות 40 פלוס

מסרום להשבת זוהר ועד לסרום לתיקון קמטים – אל תחמיצי את הצעד החשוב ביותר בשיגרת הטיפוח שלך

וישי יחצ

צילום אילוסטרציה: “וישי”

רופאי עור ומומחים לטיפוח העור מסכימים: כשמדובר באנטי אייג’ינג, השלב החשוב ביותר במשטר טיפוח עור הפנים הוא הסרום שלך. המולקולות הקטנות של הסרום, המועברות בדרך כלל באמצעות נוסחאות על בסיס שמן או מים, גורמות לכך שחומרים פעילים יכולים לחדור עמוק יותר לעור, שם הם פורשים את היתרונות שלהם בצורה היעילה ביותר.

ובעוד שכולנו מתבגרות אחרת, ישנם סרומים לטיפול כמעט בכל בעיה שאפשר להעלות על הדעת, מקווים וקמטוטים עדינים ועד כתמים כהים ועור מחוספס. יש אפילו סרומים שיתמודדו עם כל הדברים האלה בבת אחת. הסרום, נדגיש, מרוכז יותר מקרם, חודר טוב יותר לעור והעור מקבל ריכוז יותר גבוה של חומרים פעילים.

סרום בגיל 40 ו-50

ננסי ירחי, מנהלת קשרים רפואיים במותג הדרמו-קוסמטיקה “וישי”, מסבירה על חשיבות הסרום בגילאי 40 ו-50:

סרום בגיל 40 ומעלה: כדי לדחות את הופעת הקמטים – כיום, גיל 40 נחשב לגיל היפה. את יכולה להישאר צעירה ודינמית, אבל עור הפנים שלך לא תמיד תואם את הלך הרוח הנמרץ ומלא החיים שלך. מדובר בקמטים המופיעים בזוויות העיניים, סביב הפה או על המצח ובין הגבות. ולא קמט אחד או שניים. הגבירי את יעילותו של הקרם נגד קמטים שלך עם סרום אשר פועל ספציפית נגד קמטים ונגד כל סימני ההזדקנות.

סרום בגיל 50 ומעלה: כדי להתמודד עם השפעות גיל המעבר – עם השנים, אנו עדים להאטה כללית בחילוף החומרים (מטבוליזם) של העור. המראה שלו יבש יותר, עמום יותר, פחות מוצק, פחות חלק. מחקר קליני של “וישי” הוכיח שעור יבש הוא אחד הסימנים המאפיינים את שלב הפוסט-מנופאוזה. מומלץ לך להשתמש בסרום מחדש המועשר בשמן טבעי (כמו שמן סובין אורז) או חמאת שיאה, שפועל גם למיצוק וצפיפות העור.

באופן כללי, הכי חשוב להקשיב לצרכים שלנו, בפרט לצורכי העור המשתנים מעת לעת ומושפעים ממצבי מתח, הורמונים, תרופות ושינויי מזג האוויר. אין ספק שהטיפול בעור יהיה אינטנסיבי יותר ובהתאם לכך גם התוצאות. לכן כדאי להתאים את הסרום לצורכי העור ולעשות ניסיון של חודשיים, שבהם משלבים סרום בשיגרת הטיפוח היומית, מרגישים ובוחנים את ההבדלים במרקם ובנראות העור.

10 הסרומים הטובים ביותר 

חברות הקוסמטיקה מציעות מיגוון רחב של סרומים – נגד קמטים, להחזרת זוהר לעור, להחדרת לחות, נגד פגמים, למיצוק העור, לשיפור מראה העור ועוד. לפנייך, 10 סרומים מובילים שמקצוענים וחובבי יופי העמידו במבחן.

1דאבל סרום קלרינס

סרום לחות, הזנה, העשרה בחמצן, הגנה וחידוש העור של “קלרינס”

Double Serum – סרום לחות, הזנה, העשרה בחמצן, הגנה וחידוש העור של “קלרינס” – הסרום מסייע בהפעלת חמשת התפקידים החיוניים של העור – לחות, הזנה, העשרה בחמצן, הגנה וחידוש העור. מדובר בסרום הכפול הראשון המכיל נוסחה שומנית ונוסחה מימית בשני חלקים נפרדים בבקבוקון אחד. הנוסחה משלבת 20 תמציות צמחים יעילות ביותר, בנוסף לתמצית כורכום, המסייעת להילחם בסימני הזדקנות העור ומסייעת בהענקת מראה עור זוהר יותר.

לרכישה עכשיו

2לייף אקטיב סופרים וישי

סרום למראה נעורים עוצמתי של “וישי”

LiftActiv Supreme Serum 10 – סרום למראה נעורים עוצמתי של “וישי” – סרום המסייע בתהליך התחדשות העור כשהוא מטפל ב-10 סימנים של הזדקנות העור. הנוסחה מכילה שילוב ייחודי של מרכיבים: 10% רמנוז (סוכר המופק מהצומח) + חומצה היאלורונית מחוזקת + המים הטרמליים של “וישי”. הריכוז הגבוה בשילוב עם מרקם חדש משפר פי 2 את רמת החדירות של הרמנוז לאפידרמיס, ליעילות גבוהה יותר.

לרכישה עכשיו

3סרווה

סרום להבהרת העור עם ויטמין C של “סרווה”

 Skin Renewing Vitamin C Serum– סרום להבהרת העור עם ויטמין C של “סרווה” – מכיל נוסחה עם 10% חומצה אסקורבית, הצורה הטהורה ביותר של ויטמין C, המסייעת בהגנה נוגדת חמצון, וגם מרכיבים עוצמתיים לשמירה על לחות העור – נוסחה עם שלושה סרמידים חיוניים, חומצה היאלורונית וויטמין B5. הסרום ללא ריח, ללא פראבנים, לא קומדוגני ונבדק לאלרגיה.

לרכישה עכשיו 

4דוקטור עור

סרום חומצה היאלורונית לפנים ולצוואר של “דוקטור עור”

Filler OR – סרום חומצה היאלורונית לפנים ולצוואר של “דוקטור עור” – סרום הזנה ולחות המכיל חומצה היאלורונית ומתאים לכל סוגי העור. הסרום מעניק לחות, מפחית את קמטי ההבעה ומעניק מראה עור פנים מוצק, גמיש וחלק יותר. הסרום מכיל שילוב ייחודי של רכיבים יעילים וחדשניים המחדשים וממצקים את מראה העור.

לרכישה עכשיו

5סמארט קליניק

סרום לשיפור סימני הזדקנות של “קליניק”

Smart Clinique – סרום לשיפור סימני הזדקנות של “קליניק” – בעל טכנולוגיה חכמה המעניקה תיקון מותאם אישית לבעיות הייחודיות של העור. מכיל פפטידים, אנזימים מוגנים בפטנט, חומרים טבעיים להגברת ייצור הקולגן, חומצה סיליצילית להפחתת מראה קמטוטים, ותערובת מן הצומח וויטמין C להבהרת העור ולהפחתת כתמים כהים.

לרכישה עכשיו

6רוויטליפט דרם לוריאל פריז

סרום לחות עם חומצה היאלורונית לשיפור מרקם העור של “לוריאל פריז”

Revitalift Derm Intensives Hyaluronic Acid Serum  – סרום לחות עם חומצה היאלורונית לשיפור מרקם העור של “לוריאל פריז” – חומצה היאלורונית הפכה בשנים האחרונות לאחד המרכיבים החשובים בטיפוח העור. זהו מרכיב פופולרי המסייע בשמירה על מראה צעיר של העור, שלא לדבר על כך שהוא מאפשר לשמור על מידת לחות רבה בעור ולהעניק לו מראה צעיר וחלק יותר. הסרום מכיל חומצה היאלורונית טהורה ומעניק לחות, משפר את מרקם העור ומפחית קמטים.

לרכישה עכשיו

7לה ליפט שאנל

סרום אנטי אייג’ינג של “שאנל”

Le Lift Serum Firming Anti-Wrinkle – סרום אנטי אייג’ינג של “שאנל” – אורח החיים, מצב הרוח והסביבה שלך משפיעים על הנעורים והחיוניות של העור אפילו יותר מאשר הגנים שלך. הסרום מכיל שני חומרים פעילים באופן בלעדי, המוגנים בפטנט אחרי 12 שנות מחקר, לתיקון אינטנסיבי. התוצאה: החלקה ופעולת מתיחה מתמשכת למשך 12 שעות, האפידרמיס חוזר לעצמו ולצפיפותו וקווי המתאר מוגדרים מחדש.

לרכישה עכשיו

8רטינול סרום לה רוש פוזה

סרום לתיקון קמטים עמוקים ולשיפור האלסטיות של “לה רוש פוזה”

Retinol B3 Pure Retinol Serum סרום לתיקון קמטים עמוקים ולשיפור האלסטיות של “לה רוש פוזה” – סרום פנים וצוואר אנטי אייג’ינג עם רטינול טהור המשאיר את העור חלק יותר, מלוחח ומחודש. כתוצאה מכך, מראה הקווים, הקמטים ונזקי השמש המוקדמים מצטמצם. הסרום משלב רטינול טהור מרוכז בוויטמין B3 ליעילות אופטימלית, כשהוא מתאים גם לעור רגיש.

להשיג בבתי המרקחת בארץ.

9דרמלוג'יקה

סרום למיצוק הצוואר ולחיטוב קווי המתאר של עור הפנים של “דרמלוג’יקה”

Neck Fit Contour Serum – סרום למיצוק הצוואר ולחיטוב קווי המתאר של עור הפנים של “דרמלוג’יקה” – מכיל תמצית זרעי שיפון בשילוב תמציות ייחודיות המספקות תוצאות דומות לרטינול – החלקת העור, מיצוקו וחיטובו. טכנולוגיית קווי המתאר Flex Lift מספקת אפקט הרמה והידוק, מחליקה קווים דקים ומסייעת בהגנה על העור מפני זיהום, מה שעלול להוביל לסימנים מוקדמים של הזדקנות העור. כמו כן, מכיל מרכיבים לחיזוק מחסום הלחות בעור ולהגנה נוגדת חמצון מפני רדיקלים חופשיים.

לרכישה עכשיו

10דיור

סרום אנטי אייג’ינג של “דיור”

Capture Totale C.E.L.L. Energyסרום אנטי אייג’ינג של “דיור” – סרום המגלם את כוח הפרחים, המומחיות של המותג, עם תערובת של לונגוזה, אדמונית, שושן לבן ויסמין – המעניקה הגנה נוגדת חמצון בעוצמה גבוהה תוך כדי מענק לחות לעור והבהרתו. 91% מהמרכיבים הם מקוריים וטבעיים והם מעניקים לעור מראה מוצק וזוהר יותר.

לרכישה עכשיו

;