fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/לורן-גדול.jpg

תכירו את לורן אלון: אושיית אינסטגרם שהפכה למעצבת אופנת ילדים מצליחה

תכירו את לורן אלון: היא בת 25, נשואה, אם לשלושה, אושיית אינסטגרם ובעלת שני מותגים נחשקים Donik Kids לאופנת ילדים ו-Lilo Swim – מותג בגדי ים לנשים. “חשוב לי שהילדים שלי ילבשו בגדים נוחים. אני רוצה שכל הילדים שלובשים את הבגדים שלי ירגישו בטוחים ומאמינים בעצמם, שהבגדים שלי יתרמו רבות להעצמה האישית שלהם בהשגת הרצון ובהגשמת החלום”, היא אומרת. וזו רק ההתחלה…

לורן אלון בשמלה לבנה עם שרוולים תפוחים בעיצובה

לורן אלון בשמלה לבנה עם שרוולים תפוחים בעיצובה

לורן אלון, 25, חולמת בגדול ואל תנסו לעצור אותה. עד היום כבר הספיקה להתחתן עם יוסי אלון, יהלומן; ללדת שלושה ילדים (מיה, בת 7; אן, בת 4; ודון, בן שנה); ללמוד סטיילינג אצל רון קדמי; ללמוד עיצוב אופנה ב-6B; להפוך לאושיית אינסטגרם; ולפתוח שני מותגי עיצוב נחשקים: Donik Kids, אופנת ילדים איכותית, ו-Lilo Swim, מותג בגדי ים לנשים – שאת שניהם היא מוכרת בהצלחה ברשת.

מאז הפכה לאמא היה זה רק טבעי שהיא תתעסק באופנת ילדים. הדגמים שלורן אלון מעצבת הם במראה עדכני, אורבני וסופר קולי, תוך שימוש בבדים יומיומיים, אבל תמיד עם איזשהו טאץ’ אלגנטי, ובגוונים כמו של גדולים, שנעים על הסקאלה של שחור-לבן-אפור. על חלק מהדגמים היא מדפיסה משפטי העצמה שאספה לאורך השנים, כמו “אל תשכחו לחייך”, “כל יום הוא היום שלך”, הכל אפשרי אם אתה מאמין” ו”הקסם הוא בך”.

ויש הרבה קסם בצעירה הזו, שנולדה בבת-ים ומתגוררת כיום בתל-אביב. היא לבושה כאילו יצאה הרגע מהפקת אופנה, היא מאופרת בטבעיות אבל בקפידה והיא יודעת בדיוק מה היא רוצה.

לורן אלון עם בעלה יוסי ושלושת ילדיהם

לורן אלון עם בעלה יוסי ושלושת ילדיהם – מיה, אן ודון

לורן, את סטייליסטית ואושיית אינסטגרם מצליחה, איך הגעת לעיצוב בגדי ילדים?

החלום שלי לעצב לילדים התחיל בגיל 18, כשהפכתי לאמא בפעם הראשונה. אהבתי כל כך להלביש את בתי הבכורה מיה בסטייל. תמיד היו עוצרים אותי ושואלים מאיפה כל פריט שהיא לובשת, גם רבות מהעוקבות שלי באינסטגרם, שהן אמהות שאוהבות אופנה, התעניינו. בהמשך, תפרתי לכל ילדיי המון דברים מיוחדים. תמיד הרגשתי שהתחום הזה לא מספיק מפותח, וברגע שבחרתי לעסוק בו, הבנתי שכדי להתקדם אני חייבת לרכוש ידע. אז למדתי עיצוב אופנה וסטיילינג.

למה הלכת דווקא על אופנת ילדים פרימיום?

היה לי חשוב להגדיר את המותג הזה כיוקרתי, אבל שהמחירים יהיו נוחים! מה שיוקרתי זה המוצר עצמו, הבדים, התפירה, המיתוג, הכל ברמה הגבוהה ביותר. אני רוצה שכל אמא תרגיש שהיא קונה מוצר יוקרתי אבל במחיר שהוא נוח. אני נותנת חוויית קנייה יוקרתית ובאותה נשימה חותרת למצב שבו כולם ירגישו שווים ומיוחדים.

דגם מתוך הקולקציה של דוניק קידס לקיץ 2019

דגם מתוך הקולקציה של “דוניק קידס” לקיץ 2019

נראה שאת מתמקדת עכשיו בעיקר באופנת הילדים “דוניק קידס”.

אני משקיעה את כל כולי במותג, אני בוחרת בקפידה כל בד, אני יושבת עם הצוות שלי שעות כדי להפיק מוצר איכותי. אני מייצרת את המותג שלי בארץ, המותג שלי הוא כחול לבן ואני כל כך גאה בזה.

האם קיימת אופנת ילדים באינסטגרם? האם יש אמהות שעובדות בלהפוך את הילדים שלהן לאושיות רשת? 

כיום האינסטגרם הוא הכלי החזק ביותר לשיווק, לקידום ולחשיפה. במקרים שבהם אמהות מנהלות את הבלוג של הילדים ושולטות בזה ולא נותנות להם כרגע את כל החשיפה, אני רואה בכך פלטפורמה טובה שבעתיד הם יוכלו להתחיל להשתמש בה.

דגם עם הכיתוב הקסם הוא בך, מקולקציית דוניק קידס לקיץ 2019

דגם עם הכיתוב “הקסם הוא בך”, מקולקציית “דוניק קידס” לקיץ 2019

בעידן האינסטגרם, מה יותר חשוב – הנוחות או איך הבגד יצטלם? 

אני יכולה להגיד שחשוב לי שהילדים שלי ילבשו בגדים נוחים. אם יש ידע באופנה, אפשר להלביש יפה, נוח ופוטוגני. ככה אני גם עובדת במותג שלי, עם הבדים הכי נעימים ועם הגזרות הכי נוחות.

מהם מקורות ההשראה שלך?

החיים עצמם הם השראה אחת גדולה בשבילי. עברתי כל כך הרבה בחיים, ואת העצות שהרימו וחיזקו אותי הפכתי למשפטים שאותם אני מדפיסה על חלק מהדגמים שלי. חלק מהמשפטים מלווה אותי הרבה שנים, ואני רוצה שהורים שילבישו לילדים שלהם את המותג שלי, יחדירו להם את המשפטים האלה. זה כל כך מחזק ומעצים.

טישירט עם הכיתוב אל תשכחו לחייך, מקולקציית דוניק קידס לקיץ 2019

טישירט עם הכיתוב “אל תשכחו לחייך”, מקולקציית “דוניק קידס” לקיץ 2019

איך את מחלקת את זמנך בין העבודה לשלושת ילדייך?

אני לא עושה לעצמי הנחות בגלל שאני אמא לשלושה. אני דואגת להם כמה שאני רק יכולה ולא מחסירה מהם כלום. מלווה אותם לחוגים ולחברים, אבל חשוב לי שהילדים שלי ילמדו שלא מוותרים על חלומות. בשביל זה צריך לעבוד קשה, לקום כל בוקר מוקדם כדי להספיק כמה שיותר דברים ולדעת לשלב נכון את חיי המשפחה והעסקים. מה שאני לא מספיקה ביום, אני ממשיכה בלילה, כבר התרגלתי לשיגרה הזו. מה שחשוב הוא שאני נהנית וגם הילדים מתלהבים. חשוב לי שהם יהיו חלק מהתהליך.

שמלה לבנה עם כיסים גדולים, מקולקציית דוניק קידס לקיץ 2019

שמלה לבנה עם כיסים גדולים, מקולקציית “דוניק קידס” לקיץ 2019

האם את מלבישה אותם רק בבגדים שאת מעצבת? 

אני משתדלת להלביש אותם בעיקר בבגדים שלי כי אני בעצם מייצרת מה שלי חסר כרגע, אבל כמובן שגם במותגים אחרים. צריך לדעת איך להלביש נכון, איך לעשות התאמות נכונות.

מהו החלום הבא שלך? 

שאלך ברחוב או בקניון ואראה ילדים מאושרים בארץ ובעולם לובשים את המותג “דוניק קידס”.

מכנסיים קצרים וטופ תואם באפור, מקולקציית דוניק קידס לקיץ 2019

מכנסיים קצרים וטופ תואם באפור, מקולקציית “דוניק קידס” לקיץ 2019

את בגדי הילדים של “דוניק קידס” ניתן להשיג באתר המותג: www.donikkids.com

את בגדי הים של Lilo Swim ניתן להשיג באתר המותג: www.lilo-swim.com

שני ילדיה של לורן אלון - אן ודון - לבושים בשחור ולבן

שני ילדיה של לורן אלון – אן ודון – לבושים בשחור ולבן

;