fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/גדול-פרינט.jpg

הפרינט חי ובועט

יוצאות לחופשה

כולנו נוסעים לחו”ל יותר מאשר אי פעם בעבר, וזו הסיבה שמעצבי-על רבים שואבים בקיץ 2019 השראה מתרבות המסעות: החל מחופי הים של איביזה, דרך גולשי חופי קליפורניה ועד מסע קסום בנפאל. שמלות של חופש

שמלות רבות של מעצבי-העל הקיץ מעוצבות עם תחושה נרחבת של נדודים. נטשה רמזי-לוי עיצבה ל”קלואה” שמלות בהשראת חופי הים של איביזה; ורוניקה אטרו הציגה ל”אטרו” שמלות שמאזכרות גולשים ססגוניים בחופי קליפורניה; ו”טורי ברץ'” מצאה השראה בחופשות בים התיכון עם הוריה. כל האסקפיזם הזה לא מגיע בלי פוליטיקה. “פראבל גורונג” העביר מסר רב-תרבותי עם אוסף מרשים בהשראת נפאל ומסעות מהגרים, ואילו פייר פאולו פיצ’ולי, המעצב החדש של “ולנטינו”, נמנע מפנטזיה על החופש. לדבריו, “היום כולם מדברים על אסקפיזם, אבל אני לא מאמין בזה. אני חושב שכולם צריכים לחיות את זהותם בכל מקום שבו הם נמצאים”.

דגמים לחופשה קיץ 21019

 דגמים לחופשה קיץ 21019

דגמים לחופשה קיץ 21019

לובשות למוזיאון

הקשר בין אופנה ואמנות מתעצם על מסלולי מעצבי-העל בקיץ 2019. יותר ויותר רואים העונה השראות של אמנות מופשטת, צביעה דיגיטלית, אלמנטים בהשפעה גרפית, סוריאליזם עם דדאיזם, פרחים מופשטים וזריקות צבע נוסח פולוק

מספר מעצבים, כמו “דריס ון-נוטן”, “איסי מיאקי” ו”מוגלר”, העלו על המסלול דגמים עם משיכות מכחול רחבות, צבעוניות וגדולות על בדי משי צבעוניים נייטרליים. אצל “מארני” בלטה השראה של סוריאליזם עם דדאיזם תוך מיזוג קצוות בלויים על משי מודפס; שרה ברטון יצרה ל”אלכסנדר מקווין” גירסה משלה של יצירות דיגיטליות; פרחים המשיכו לככב במראה של הדפסים מופשטים אצל “דיור” ופראדה”; ב”לואי ויטון” הלכו על צביעה עם גיאומטריה דיגיטלית; ואילו ב”סקאיי” הציגו שמלות עם הדפסים מוכתמים בצבעים שנראים כאילו ג’קסון פולוק התיז אותם. בסך הכל, מזכירים לנו המעצבים שבזמנים של סכסוכים, האמנות עדיין מוצאת דרך לעורר חלומות צבעוניים.

דגמים בהשראת אמנות קיץ 2019

דגמים בהשראת אמנות קיץ 2019

דגמים בהשראת אמנות קיץ 2019

הולכות על צעיף

בקיץ הזה מעצבי-העל לא רק קשרו צעיף סביב הצוואר או על פרק כף היד, אלא העניקו הגדרה חדשה לדרך שבה אפשר ללבוש צעיף עם הדפסים. מהשמלה של “לווה” שעשויה מפסי צעיף ארוכים, ועד דגם הצעיף של “קלואה”

 שמלות עם צעיפי משי מודפסים התנופפו בגדול על מסלולי קיץ 2019 של מעצבי-העל. אצל “לווה” בלטה שמלה שהיתה עשויה מפסי צעיף ארוכים בטקסטורות ובגוונים שונים; ב”קלואה” הלכו על מכנסיים וטוניקה ארוכה עם הדפסי צעיף מגוונים; ב”ברברי” עיצבו חצאית עם כיסים גדולים בהדפס צעיפים; ב”אטרו” הציגו טוטאל לוק של הדפסי צעיף שכלל שמלה, תיק וכיסוי ראש; ב”פילוסופי” שילבו צעיף על הצוואר לטופ בהדפס צעיף תואם; ואילו “פראבל גורונג” הציג שמלה אסימטרית בקולור בלוק של הדפסי צעיף.

דגמים בהשראת צעיפים קיץ 2019

דגמים בהשראת צעיפים קיץ 2019

דגמים בהשראת צעיפים קיץ 2019