fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/ילדים-גדול.jpg

התפוח לא נפל רחוק: ילדים שנראים כמו האמהות שלהם

ילדים לעיתים קרובות מקבלים חלק מהתכונות של הוריהם, אבל לפעמים הם יכולים להיראות ממש-ממש דומים. בתה של ריס וויתרספון, אווה-אליזבת פיליפה, נראית כמו אמה; אי אפשר להכחיש את הדמיון בין גווינת פאלטרו לבתה אפל מרטין; ולילי-רוז דפ ירשה את הגנים המופתיים שלה מאמא ונסה פאראדי. כשהתפוח לא נופל רחוק מהעץ

גווינת פאלטרו ובתה אפל מרטין

אפל מרטין, בתם בת ה-14 של גווינת פאלטרו וכריס מרטין, סולן להקת “קולדפליי”, גדלה ונראית בדיוק כמו אמה – אותו שיער, אותן עיניים, אותן שפתיים. פאלטרו: “אפל, את עושה את החיים שלי מעניינים יותר”.

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר

קאיה גרבר, 17, אחת הדוגמניות המצליחות כיום בעולם, היא בתם של הסופר-מודל של האייטיז סינדי קרופורד, 53, ואיש העסקים, רנדי גרבר, 57, ונראית כמו התאומה של אמה. קאיה: “אנשים אומרים לי שכשהם לוקחים ליד תצלום של אמא מתחילת הקריירה שלה ותצלום עכשווי שלי – הם לא מסוגלים להגיד מי היא ומי אני. פשוט כך. האמת היא שכשאני משווה בין התצלומים של שתינו גם אני קצת מתבלבלת ונבוכה בשנייה הראשונה”.

ריס וויתרספון ובתה אווה-אליזבת פיליפה

אווה-אליזבת פיליפה, 19, נראית בדיוק כמו אמה השחקנית ריס וויתרספון, 43, ואפשר לומר שהמתיקות בהחלט עברה בירושה. אווה-אליזבת, אושיית אינסטגרם בפני עצמה ובתה הבכורה של ריס, נראית כמו שילוב מנצח של האם ושל בעלה לשעבר, השחקן ריאן פיליפה. השתיים, אגב, נוהגות לפקוד יחד את השטיחים האדומים עם הופעות מתואמות.

אל מקפירסון עם בניה על שער ווג אוסטרליה

בגיל 55 אל מקפירסון, אחת הדוגמניות הגדולות של הניינטיז, מכבבת על שער גיליון אוגוסט 2019 של מגזין “ווג” האוסטרלי, כשלצידה שני בניה ההורסים, שמוכיחים שגנטיקה היא דבר מדהים – פלין בן ה-21 וסי בן ה-16. מקפירסון האוסטרלית, שכיום היא אשת עסקים, נודעה שנים בכינויה “הגוף”.

ג'וליאן מור עם בתה ליב ובנה קיילב

ליב פרוינדליך, 17, היא בתה של ג’וליאן מור, 58, אחת השחקניות המצליחות והמוערכות בהוליווד. השתיים מנהלות מערכת יחסים של אם-בת הדוקה ומופיעות יחד לתצוגות אופנה בניו-יורק. אי אפשר להתעלם מהדמיון הגדול בין השתיים, בעיקר מצורת הפנים הזהה, מעור הפורצלן ומהשיער האדמוני, שמלמדים שגם כאן התפוח לא התגלגל ממש רחוק מהעץ. בתמונה: ג’וליאן עם בתה ליב ובנה קיילב.

כריסטי ברינקלי ובתה סיילור

כריסטי ברינקלי, 65, היתה אחת מהטופ מודלז המצליחות בשנות ה-70 וה-80. השיער הבלונדיני השופע והגוף המשגע שלה כבשו את כולם. אחרי שהופיעה בעבר 8 פעמים ב”ספורטס אילוסטרייטד” (ושלוש פעמים כיכבה על השער שלו) הצטלמה ברינקלי לפני שנתיים, בגיל 63, שוב למגזין עם בגדי ים לוהטים, כולל ביקיני זעיר. לצידה, כיכבו שתי בנותיה: אלכסה ריי ג’ואל (מנישואיה לזמר בילי ג’ואל) וסיילור ברינקלי. סיילור, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות, הופיעה לפני מספר חודשים יחד עם אמה בתצוגה של אלי טהרי בשבוע האופנה שנערך בניו-יורק.

ונסה פאראדי ובתה לילי-רוז

אין ספק, לילי-רוז דפ, 20, קיבלה את הגנים המופתיים שלה מאביה, השחקן ג’וני דפ, ובעיקר מאמה, השחקנית הצרפתייה ונסה פאראדי. לילי-רוז, אחת מהאיט גירלז הכי נחשקות בתעשיית האופנה העולמית כיום, היא גם המוזה של בית “שאנל”, בדיוק כמו אמה בעבר.

ויקטוריה בקהאם ובנה ברוקלין

ברוקלין בקהאם, 20, דומה מאוד לאמו המהממת, ויקטוריה בקהאם, 45, ממעצבות האופנה המוערכות בעולם. נכון, יש לו גם את הגנים המשובחים של אביו, דיוויד בקהאם, 44, אך מבנה פניו, עצמות הלחיים שלו ובעיקר העיניים – הן ירושה טובה מאמא שלו.

צילומים: אינסטגרם

;