fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/11/מדגמנות-בגיל-40-פלוס.jpg

ליופי אין גיל: 5 סלבס בגילאי 40 ו-50 שמככבות בקמפיינים לאופנה לחורף 2022/3. חלק 1

אהבנו: מג’ניפר לופז (53), נעמי קמפבל (52) ועד לינדה אוונג’ליסטה (57) קייט מוס (48) והלנה כריסטנסן (53)

השנה, כמו בשנים האחרונות, יותר ויותר מותגי אופנה מובילים בעולם בוחרים לגייס כוכבים מפורסמים לקמפיינים שלהם, במיגוון גילאים וצבעים.

1נעמי קמפבל לאייץ' אנד אם

נעמי קמפבל, 52: H&M

דוגמנית-העל הבריטית לא מפסיקה לעבוד מאז שנות ה-90. היא מככבת על מסלולי התצוגות בשבועות האופנה בעולם, מצטלמת לשערים, למודעות אופנה ולביוטי, והחורף מובילה נעמי קמפבל, 52, את הקמפיין של רשת H&M בהשראת פריז. לדבריה: “זה תענוג לעבוד עם H&M על הקמפיין בהשראת עיר כל כך קרובה לליבי. אופנה נהדרת צריכה להיות לכולם ואני שמחה להיות חלק מהקמפיין הזה”.

2ג'ניפר לופז למותג הביוטי שלה

ג’ניפר לופז, 53: JLo Beauty

בגיל 53 ג’ניפר לופז היא הלטינית הכי סקסית בסביבה, אוחזת בהון המוערך ב-400 מיליון דולר ולצד הופעותיה על הבמות, בקולנוע ובטלוויזיה, היא גם יזמית, מפיקה ואשת עסקים מצליחה, החולשת על אימפריה עסקית שנעה מקו בגדים, איפור ובשמים ועד לבעלות על חברת סלולר וכבלים. בימים אלה השיקה לופז קמפיין מתוקשר לחברת הביוטי שלה, JLo Beauty, שבו צולמה בוונציה עם שמלה בהדפס של העיר החלומית. “הגיל בכלל לא מלחיץ אותי”, היא אומרת, “שגברים יתחילו לפחד מהגיל!”.

3קייט מוס לטומי הילפיגר

קייט מוס, 48: טומי הילפיגר

הקמפיין החדש של טומי הילפיגר משחזר את חוויית הסדנה של אנדי וורהול ואת האנרגיה היצירתית שנקשרה אליה. הקמפיין צולם ברובע ברונקס הניו-יורקי על ידי הצלם הבריטי קרייג מקדין. את הקמפיין מובילים הפרזנטורים החדשים והמפתיעים: דוגמנית-העל האייקונית קייט מוס, 48, ובתה בת ה-19 לילה גרייס, ולצדן המתופף והמפיק המוזיקלי טראוויס בארקר, המוכר גם כחבר להקת בלינק-182 וכבעל המקועקע של קורטני קרדשיאן.

4הלנה כריסטנסן לתמרה מלון

הלנה כריסטנסן, 53: תמרה מלון

בשנות ה-90 היתה הלנה כריסטנסן, 53, אחת מהסופר מודלז המובילות בעולם. הדוגמנית והצלמת הדנית יצרה לעצמה קריירה מגוונת: מלבד היותה אחת מהמלאכיות של “ויקטוריה סיקרט’ס” ומלכת יופי, כריסטנסן גם עיצבה בגדים ועבדה כמנהלת קריאייטיבית במגזין Nylon. גם היום היא עובדת ללא הפסקה והעונה מובילה את הקמפיין של מעצבת האופנה תמרה מלון בחושניות אופיינית, שצולם על ידי ג’ייסון מקדונלד.

5לינדה אוונג'ליסטה לפנדי

לינדה אוונג’ליסטה, 57: פנדי

לינדה אוונג’ליסטה, 57, חוזרת לאחרונה לקדמת הבמה לאחר שבשנים האחרונות מצאה את עצמה מבודדת בביתה בניו-יורק הרחק מאור הזרקורים לאחר שפניה עוותו בטיפול קוסמטי. לינדה, גם היא אחת מהטופ מודלז של שנות ה-90, מככבת בימים אלה בקמפיין לכבוד יום השנה לתיק הבגט האייקוני של “פנדי”, שכזכור היה בשימוש דמותה של קארי ברדשאו ב”סקס והעיר הגדולה”. בחורף הזה חוגג “פנדי” את ציון הדרך עם קפסולות וקולקציות בלעדיות של התיק.

;