fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/06/חתונה-קטנה-ומטריפה.jpg

חתונה קטנה ומטריפה: כל הטיפים לחתונה קטנה ומרגשת במיוחד לימי הקורונה

היכן מומלץ לקיים אירועים אינטימיים? את מי כדאי להזמין? ומהם 5 המאסטים לחתונה מוצלחת? אלון חסון, הבעלים של “סטודיו אלון חסון” העוסק באירועים פרטים ועסקיים ובהום סטיילינג מעל לעשור – מסביר

1חתונה קטנה ומטריפה

חופה בחוץ מעוטרת בצמחים גדולים עם פרחים לבנים

חתונה קטנה בימי הקורונה היא כורח המציאות. האיסור להתקהל יותר מ-250 איש במרחב אחד מחייב זוגות רבים, שחלמו על חתונה גדולה, לחשב מסלול מחדש. אז איך עושים חתונה קטנה ומרגשת? לשם כך פגשנו את המפיק אלון חסון, הבעלים של “סטודיו אלון חסון” העוסק באירועים פרטים ועסקיים ובהום סטיילינג מעל לעשור, ובנוסף יוזם תערוכות שונות בנושא פרחים, מעביר סדנאות ומלמד בבתי ספר לעיצוב ולהפקת אירועים.

אלון, מהו המוטו המנחה אותך?

“המוטו שלי הוא שעיצוב עושים באהבה או לא עושים בכלל. לא תמיד עיצוב קשור למותגים או לתקציב. עיצוב נכון זה ליצור איזון והרמוניה, לעשות שימוש בחומרים טובים ולהציב אותם נכון בשטח. כמובן שככל שהתקציב גבוה יותר ניתן ליצור אלמנטים יקרים יותר, אך עם זאת חשוב שלא להעמיס באלמנטים במידה ואין בהם צורך”.

2אלון חסון

מעצב האירועים אלון חסון:לא תמיד עיצוב קשור למותגים או לתקציב”

האם אתה בעד קיום אירועים קטנים או שכדאי לחכות לימים בטוחים יותר?

“יש רגע קסום אחד, ממש לפני תחילת האירוע, שכל מה שתכננתי וחלמתי עליו מקבל מימד מציאותי מטורף, ומתהווה לי מול העיניים. כמעצב אירועים אני מוצא את עצמי בדילמות מורכבות מול קהל לקוחותיי בשאלה אחת ברורה: האם נכון לקיים אירועים קטנים עכשיו או לחכות שהכל ייפתח וניתן יהיה לבצע אירועים גדולים. התשובה שלי חד-משמעית: אני בעד אירועים קטנים”.

אילו טיפים תיתן לחתונה קטנה ומוצלחת?

“כמי שעוסק בתחום לא מעט שנים ומגשים חלומות קטנים כגדולים, אני תמיד חווה ורואה את מהלך האירוע, את חווית האירוח שאנו יכולים לייצר ולא עוד אירוע כדי לצאת ידי חובה. יש משהו מאוד אינטימי, אישי ומוקפד בביצוע אירועים קטנים. חשוב להבין שלארח 50 איש זה לא סיפור גדול אבל זו בהחלט הפקה לכל דבר”.

3חתונה קטנה ומטריפה

ספסל ארוך מעוטר בכריות ססגוניות ופינות ישיבה באוויר הפתוח

מהו האתגר הראשון בתכנון חתונה קטנה?

“את מי מזמינים. זהו אתגר לא קטן. באופן חד-משמעי מזמינים את המעגל הקרוב ביותר. תיצרו רשימה של האוהבים והקרובים ביותר שישמחו לחגוג אתכם את היום המרגש ויעניקו לכם אנרגיות שיא להרמת החגיגה”.

היכן מומלץ לקיים אירועים אינטימיים?

“לוקיישן זו מילת המפתח. אפשר ללכת על גינה פרטית, חוף ים, בית פרטי או גן אירועים באווירה אינטימית ונעימה. תבחרו מקום מרווח שיכיל את כמות המוזמנים, שיהיה בו מרווח לעמדות אוכל, בר משקאות ורחבת ריקודים, ועדיין ישמור על אופי ייחודי ופרופורציות נכונות. גם אם יש לכם אופציה לקבל מתחם גדול, תנסו לתחום אותו בעזרת אלמנטים עיצוביים כמו צמחייה, פרגודים, מזנוני אוכל, פריסת שולחנות וכו’. תתייחסו לאירוח כאילו אתם מארחים בביתכם. זה המוטו שאתם צריכים להבין ולזכור לאורך כל התהליך”.

4חתונה קטנה ומטריפה

שולחן חתונה בעיצובו של אלון חסון: מנורות, נרות, תמונות ממוסגרות וזרי פרחים בלבן

5 המאסטים של אלון חסון לחתונה מוצלחת

אוכל – תתפרעו, פשוט כך, תגשימו חלומות של קונספטים. זה בדיוק הזמן. תעבדו עם חברות קייטרינג אשר יבנו לכם תפריט אישי וייחודי שישקף אתכם וכמובן יתאים לטעם הכללי של האורחים.

בר משקאות – תלכו על אלכוהול משובח וקוקטיילים מרעננים שיעצמו תמיד את חוויית השמחה. עדיף ליצור בר עם מספר משקאות טובים ונכונים מאשר בר ענקי. המבחר בשוק גדול ורחב, אך אפשר למקד את חברות הבר במספר סוגים טובים של משקאות וקוקטיילים מרעננים שמתאימים בעיקר לימי הקיץ. אפשר לעצב את עמדות הקוקטייל עם פרטי התוכן של המשקה, מה שבאופן טבעי יוצר עוד עניין.

5חתונה קטנה ומטריפה

עמדת כובעים לכל אורח. מתנות קטנות ופינות חמד ייצרו יחד אירוע בלתי נשכח

מוזיקה – תחגגו את החיים, תשתפו את חברות המוזיקה במה שעושה לכם שמח. מוזיקה עוטפת את האירוע, מחבקת כל אחד ואחת מאתנו, מוזיקה היא הרי החיים.

עיצוב – עיצוב הוא עולם ומלואו והשמיים הם הגבול. עיצוב אירוע מבחינתי הוא חוויית האירוח, החל משלב הסייב דה דייט, דרך ההזמנה, אישורי ההגעה ועד ההגעה לאירוע. ברגע שיוצרים שפה אחידה המלווה את כל מהלך האירוע, באופן טבעי האורחים יגיעו מוכנים להיות שותפים בחוויית האירוע שלכם.

להניח פרח במרכז השולחן לא אומר שעיצבתם את האירוע. מומלץ להניח פתק אישי לכל אורח על מפית עם חבק מחבל טבעי או חבק מהודר, לשים זר פרחים מפרחי עונה, עציצי תבלים, עציצים פורחים, נרות, מפיות ומפות מגוהצות – כל אלה ישוו לשולחן מראה חגיגי. ולא לשכוח, לא חייבים להפגיז את השולחנות, בעיצוב פשוט יש להניח את האלמנטים העיצוביים נכון ובאופן מאוזן והרי לכם תוצאה מקסימה. פעמים רבות הלוקיישן מכתיב לנו את העיצוב הכללי, נוף טבעי של ים או גינה פרטית כבר עושים 50% מהעבודה.

6חתונה קטנה ומטריפה

יופי של רעיון: מזרקה קטנה שהפכה למעמד לבקבוקי מים קטנים

מתנות קטנות ופינות חמד – כרטיס ברכה אישי לכל אורח, זר פרחים אישי או עמדת צילום מדליקה שתשאיר לכם זיכרון ותעלה חיוך – כל אלה יחד ייצרו אירוע בלתי נשכח, וכמו שאומרים הכמות אינה קובעת אלא האיכות, אז תפרגנו לעצמכם, תכינו את חליפת ושמלת חלומותיכם ותצעדו בהתרגשות גדולה יד ביד עם אהובכם, ותמיד תזכרו אהבה זה קודם כל חברות והבנה הדדית.

7חתונה קטנה ומטריפה

שולחן באווירה רומנטית בעיצובו של אלון חסון

;