fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/01/נובל-גדול.jpeg

פופ-אפ ירושלמי: בקניון הדר נפתחה חנות פופ-אפ לעיצוב הבית עם פריטים בסגנון וינטג’

החנות של “נובל קולקשיין” מציעה מיגוון רחב של פריטי ייבוא לעיצוב והלבשת הבית, מכורסאות, שטיחים וכלי בית ועד עששיות, נרות ריחניים וגופי תאורה, במחירים אטרקטיביים, עם הנחות של עד 50%

1פריטים דקורטיביים לבית בחנות הפופ-אפ נובל קולקשיין בקניון הדר בירושלים

פריטים דקורטיביים לבית בחנות הפופ-אפ “נובל קולקשיין” בקניון הדר בירושלים

השבוע נפתחה בקניון הדר בירושלים חנות פופ-אפ לעיצוב הבית, אקססוריז ומוצרי אווירה של “נובל קולקשיין”. חנות הפופ-אפ, המשתרעת על שטח של כ-40 מ”ר, מציעה מיגוון רחב של פריטי ייבוא לעיצוב והלבשת הבית, במחירים אטרקטיביים במיוחד, עם הנחות של עד 50%.

בחנות תמצאו פריטים בסגנון וינטג’ עם נגיעה מעולם העיצוב הכפרי. ל”נובל קולקשיין” שני סניפים קבועים בגבעת שמואל ובקניון הראל במבשרת ציון, כשסניף הפופ-אפ בקניון ירושלים מצטרף לאלו ויפעל עד 20.2.19.

הלקוחות בחנות הפופ-אפ החדשה ייהנו ממחירים מיוחדים, למשל: שולחן סלון מזכוכית ב-990 שקל במקום 2,200 שקל; קונסולה מעץ ב-990 שקל במקום 1,990 שקל; שעוני קיר ענקיים ב-100 שקל במקום 220 שקל.

2פריטים דקורטיביים לבית בחנות הפופ-אפ נובל קולקשיין בקניון הדר בירושלים

בין הפריטים שבקולקציה ניתן למצוא גם עששיות, נרות ריחניים לבית, כרבוליות, שטיחים, כורסאות נוי, הדומים, כלי בית ואירוח, גופי תאורה, שעונים ועוד.

לירון אלקיים, מנכ”לית קניון הדר, אמרה על פתיחת החנות: “אנו שמחים לתת לקהל המבקרים מיגוון רחב של חנויות, להתעדכן ולהתחדש בכל פעם. ‘נובל קולקשיין’ מביאה עימה רוח רעננה לצד החנויות הקבועות בקניון מעולם האופנה, ההנעלה, עיצוב הבית ועוד”. החנות ממוקמת בקומת הכניסה של קניון הדר ירושלים. שעות פעילות: 09:00-21:00.

3פריטי עיצוב לבית בחנות הפופ-אפ נובל קולקשיין בקניון הדר בירושלים

4שטיח בסגנון וינטג' בנובל קולקשיין

שטיח בסגנון וינטג’ ב”נובל קולקשיין

;