fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/09/אנגלינה-גולי-גדול.jpg

טרה ג’ולי: אנג’לינה ג’ולי, 44, חושפת את סודות היופי, הכושר והסטייל שלה

אנג’לינה ג’ולי, שמובילה בימים אלה את קמפיין הבושם “מון גרלן” של “גרלן פריז”, חושפת בכנות מפתיעה את כל סודות היופי, הכושר והסטייל שלה, וגם: איך היא מטפלת בעורה, מהו הסוד שלה למראה זוהר ללא איפור, ולמה היא שותה מים כמו דג, ועוד דברים שהיא אוהבת במיוחד. טרה ג’ולי

אנג'לינה ג'ולי גרלן פריז

אנג’לינה ג’ולי: “מאמינה שרק מים יכולים לשמור על מערכת בריאה לאורך כל היום”. צילום: “גרלן פריז”

אנג’לינה ג’ולי, אחת הנשים היפות בעולם, לא מתייחסת ליופי שלה יותר מדי. יותר חשוב לה להיות שחקנית עם מעורבות חברתית, לשמש שגרירה של רצון טוב של האו”ם ובעיקר להיות אמא טובה ונוכחת בחיי ששת ילדיה – שלושה מאומצים ושלושה מבראד פיט, ממנו התגרשה סופית באחרונה.

לא מכבר סיימה ג’ולי צילומים לסרט “הנצחיים” של “מארוול” שייצא לאקרנים ב-2020, ובימים אלה היא מככבת בקמפיין הבושם “מון גרלן” של “גרלן פריז”, סיבה טובה לשמוע ממנה על סודות היופי, הכושר והסטייל שלה, ועל עוד דברים שהיא אוהבת במיוחד.

עד כמה זה קשה להיות אחת הנשים המפורסמות והיפות ביותר בעולם?

אני לא מתעוררת כאדם הזה. אני מתעוררת כשכל הילדים שלי במיטה שלי או כשהם ניגשים להעיר אותי, ואז אני צריכה להחליט מה להכין להם לארוחת הבוקר. אני מתעוררת כאמא וכך אני חיה כל יום. אני אזרחית העולם שאוהבת לקרוא וללמוד. הדמות שלי, כפי שהיא מוצגת במגזין זה או אחר, אינה מי שאני באמת.

מהי, לדעתך, התפיסה הכי שגויה לגבייך?

אני תמיד מופתעת לשמוע אנשים שאומרים, אחרי שהם פגשו אותי, שאני נחמדה. כאילו הפתעתי אותם שאני כזאת. יש בי צד שטרם נראה על המסכים. אנשים שמכירים אותי ורואים אותי עם הילדים שלי יודעים שאני אדם חם יותר מאיך שאני מצטיירת על המסך.

מה את אוהבת לעשות כשיש לך קצת פנאי?

לטייל עם הילדים שלי, בין אם זה באפריקה או באסיה או בכל מקום.

את מי את הכי מעריצה?

את אמא שלי, מאוד. לא משנה כמה ומה קרה לה, היא תמיד נשארה אוהבת, אדיבה ונדיבה. החיים לא הקשיחו אותה, למרות שנפטרה בגיל צעיר מסרטן השד. היא היתה אדם טוב יותר ממה שאני אי פעם אוכל להיות.

מהו בעינייך ההישג הגדול ביותר שלך?

המשפחה שלי.

האם יש לך פחדים כלשהם?

שמשהו יקרה לילדים שלי.

מהו הדבר בעל הערך שיש לך מלבד הילדים?

כמה דברים שנשארו לי מאמא שלי. הילדים תמיד מתבדחים על כך שיש ימים שאני נותנת להם קופסאות למלא בדברים שנמסור לנזקקים, כך שהכל תמיד עוזב את הבית שלנו. אני משתדלת שלא להחזיק ביותר מדי נכסים ולהיפטר מאלה שיקרים מדי.

אנג'לינה ג'ולי גרלן פריז

אנג’לינה ג’ולי: “ברוב המקרים אני נמנעת משימוש בצבעי שפתיים כהים”. צילום: “גרלן פריז”

סרטים אהובים?

“צייד הצבאים” ו”דר’ סטריינג’לאב”.

במאי אהוב?

סטנלי קובריק.

מי המעצב האהוב עלייך?

אלכסנדר מקווין היה מעורר השראה ויש גם בחור בשם לואיג’י שעובד ב”וורסאצ’ה”. הוא פשוט גאון ועוזר להם לעצב את השמלות עבורי.

איך את מחליטה מה ללבוש כשיש לך אירוע?

יש לי רעיונות משלי. לפעמים נשלחים אליי בגדים ואני מודדת אותם, אבל זה כבר כמה שנים שאני עובדת עם לוצ’יו ולואיג’י ב”וורסאצ’ה”. אני מתקשרת אליהם או שהם מעלים רעיון, אנחנו מחליפים סקיצות ויוצרים ביחד.

איך את מטפלת בעור הפנים שלך?

אני מאמינה שאדם נראה יפה באופן טבעי כאשר עורו בריא וזוהר. בדרך כלל אני נמנעת משימוש בסבונים קשים לשטיפת הפנים. קרם עם מקדם הגנה הוא חובה עבורי בכל פעם שאני יוצאת החוצה. אני גם נוהגת למרוח קרם גוף בכל יום.

ואיך את משיגה את המראה ללא איפור שלך?

למעט על המסך ובאירועים מסוימים, אני לא אוהבת להתאפר יותר מדי. בדרך כלל, אני משתמשת במעט מאוד מייק אפ נוזלי עם לחות שמקרנה מראה אחיד לעור. האיזון בין צבע השפתיים לצבע העיניים הוא החשוב ביותר. ברוב המקרים אני נמנעת משימוש בצבעי שפתיים כהים, כדי להבליט את הברק הטבעי של העיניים, שאותן אני מצלילה בצללית בגוון כמעט טבעי במראה מעושן.

מה את עושה כדי לשמור על כושר?

מאוד אוהבת קיקבוקסינג, משתדלת להתאמן בכל יום, כי זה שומר על גמישות הגוף. כמו כן, אני משתתפת במפגשים קבועים של יוגה לחיטוב שרירים. לפעמים אני מתאמנת ביוגה כדי להלחיץ את עצמי…

איך נראית התזונה היומית שלך?

התזונה שלי היא דלת פחמימות אבל עשירה בחלבון, מה שמסייע לבניית שרירים. אני נמנעת מארוחות גדולות ומחלקת את הארוחות שלי למספר ארוחות קטנות במהלך היום. זה עוזר לי לשמור על רמת אנרגיה גבוהה כל הזמן.

מהו הטיפ המנצח שלך למראה בריא וזוהר?

עוד ועוד מים. אני שותה מים כמו דג. מאמינה שרק מים יכולים לשמור על מערכת בריאה לאורך כל היום. חשוב לצרוך לפחות 3 ליטר מים ביום.

10 דברים שלא ידעתן על אנג’לינה ג’ולי

* כשנישאה לבעלה הראשון, ג’וני-לי מילר, היא לבשה מכנסי עור שחורים וטישירט לבנה שעל גבה כתבה את שם בעלה עם הדם שלה. בעלה השני היה בילי בוב תורנטון, והשלישי – בראד פיט.

* באוגוסט 2005 הוענקה לה אזרחות רשמית בקמבודיה על ידי המלך, בשל המאמצים שלה לסייע לסביבה במדינה.

* שמה המלא הוא אנג’לינה ג’ולי-ווייט, אבל ב-2002 היא החלה להשתמש רק בשם “ג’ולי”, בין היתר על רקע יחסיה המעורערים עם אביה, השחקן ג’ון וויט.

* בתחילת דרכה כיכבה בקליפ לשיר Anybody Seen My Baby, של “האבנים המתגלגלות”, בתפקיד האשה שאחריה רודף מיק ג’אגר.

* מה שהיא הכי אוהבת בעצמה זהו חוש הצדק המפותח שלה.

* החרטה הכי גדולה שלה היא שלא היתה עם אמה ברגע שנפטרה. ג’ולי נחתה מטיסה בדרך אליה כמה שעות לאחר שזה קרה.

* המוטו שלה הוא: “מה ששווה לעשות, שווה לעשות טוב. אז אם אתה מתכוון לעשות את זה, תעשה את זה הכי טוב שאתה יכול”.

* ילדיה לומדים בבית עם מורה פרטי, בעיקר בגלל נסיעותיה המרובות ובגלל שהיא לא סומכת על מערכת החינוך ורוצה לשלוט על מה ואיך הם לומדים.

* לדבריה, הביטוי שהיא נוהגת לומר הכי הרבה בשנים האחרונות הוא: “תנו לאמא דקה”.

* את 14 מיליון הדולר שקיבלה תמורת פרסום תמונת תאומיה על שער מגזין “פיפל” היא העבירה לצדקה.

;