fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/10/יופי-גדול.jpg

יופי לך: הגבות מודגשות ומעוצבות, הדור החדש של המייק-אפ וגוני הלקים לעונה הקרה

לקראת השנה החדשה, הנה מוצרים שיהפכו את שיגרת היופי שלך לקלה יותר, מפריימר לעיצוב גבות, דרך מייק-אפים בסטיק ומייק-אפים למראה מאט ועד מבשמים לבית וסדרות טיפוח גם לגבר. חדש על המדף

1נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית של סקארה, מציגה גבות מודגשות ומעוצבות

נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית של “סקארה”, מציגה גבות מודגשות ומעוצבות

פריימר לגבות

רשת “סקארה” משיקה ליין מוצרים לעיצוב, לשרטוט ולהדגשת הגבות, עם חידוש: פריימר לגבות! עד היום פריימר היה ידוע כמוצר מקבע שמניחים על הפנים לפני משיחת מייק-אפ, שפתון או צללית, ועכשיו מגיע הפריימר גם לגבות! פריימר הגבות עשוי שעווה רכה ושקופה במרקם רך וקטיפתי עם סילקונים רכים ומיועד לסידור עיצוב וקיבוע לפני שרטוט הגבה. את הפריימר מושחים על הגבות לפני כל מוצר אחר. 4.5 גרם, 5.90 שקל. בנוסף, סידרת מוצרי הגבות כוללת גם: עיפרון גבות סאטן מקצועי עם מברשת עיפרון דו צדדי בעל קצה עם מברשת, 1.8 גרם, 8.90 שקל; פאלטת גבות מקצועית בעלת 3 גוונים ומרקמים כולל מברשת עיצוב גבות קטנה, מוצע ב-5 גוונים, 4.90 גרם, 13.90 שקל; מסקרה, בגוונים טבעיים ואופנתיים כולל גוון שקוף, מוצעת ב-4 גוונים, 10 מ”ל, 14.90 שקל; וג’ל לגבות המוצע ב-7 גוונים, 3.4 מ”ל, 19.90 שקל. בלעדית ברשת “סקארה” ובאתר און ליין.

2סידרת המוצרים לעיצוב, לשרטוט ולהדגשת הגבות של סקארה

סידרת המוצרים לעיצוב, לשרטוט ולהדגשת הגבות של “סקארה”

מייק-אפ סטיק ב-33 גוונים

“מאק” מכריזה על התוספת החדשה למשפחת “סטודיו פיקס”, סידרת המייק-אפים הקלאסיים במראה מאט, ומציגה מייק-אפ בסטיק, “סטודיו פיקס סופט מאט פאונדיישן סטיק”, המעניק כיסוי בינוני עמיד ל-24 שעות ומספק לך עור מושלם ורווי בלחות בכל מקום שבו את נמצאת, תוך שהוא מיפה את גוון עורך הודות לקשת עשירה של 33 גוונים. כמשפחה שנועדה לספק את צורכי המייק-אפ של כולן, האמנות של “סטודיו פיקס” נובעת מתמהיל של תכשירי מייק-אפ הניתנים להתאמה אישית. התמהיל הזה מעודד יצירתיות וביטוי עצמי, משפר את טכניקת השימוש ומאפשר לאמני איפור מקצועיים, אוהבות איפור מושבעות, מכתיבות מגמות ומעריצות להתנסות בכל הטרנדים החדשים ללא מאמץ. 192 שקל ליחידה. ברשת “מאק”.

3מייק-אפ סטיק של מאק בגוון מס' 35

מייק-אפ סטיק של “מאק” בגוון מס’ 35

4מייק-אפ סטיק של מאק בגוון מס' 43

מייק-אפ סטיק של “מאק” בגוון מס’ 43

הדור החדש של המייק-אפ

“ג’ייד” משיקה דור חדש של מייק-אפ ופודרה מסידרת Mirage המיועדים לעור שמן עד מעורב. סוג עור זה מאופיין בברק, שמנוניות ונקבוביות פעורות בעיקר באזור המצח, האף והסנטר, אזורים המשופעים בבלוטות חלב. המוצרים החדשים בסידרה – מייק-אפ קליל בגימור מאט ופודרה מקבעת במרקם אוורירי, הונדסו תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של עור מעורב/שמן ויחד מהווים את השילוב המושלם ליצירת עור פנים חלק ונטול פגמים עם תחושה נינוחה של איפור “בלתי מורגש” למשך שעות ארוכות. המייק-אפ והפודרה נועדו לעבוד יחד או לחוד, מתמזגים בצורה מושלמת עם עור הפנים ומעניקים יחד כיסוי מלא לפגמים או כתמים. “מיראז’ מייק-אפ מאטיפיינג אייר לייט פאונדיישן”, 109.90 שקל; “מיראז’ מאטיפיינג אייר לייט סטינג פאודר”, 99.90 שקל. ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין.

5מייק-אפ בגימור מאט של ג'ייד

מייק-אפ בגימור מאט של “ג’ייד”

6פודרה מקבעת במרקם אוורירי של ג'ייד

פודרה מקבעת במרקם אוורירי של “ג’ייד”

לציפורניים יש ווייב

“שיק משיקה לקראת חגי תשרי קולקציה חגיגית, פסטלית ורכה המאגדת 6 גוונים חדשים של לקים. הקולקציה העונה לשם Vibe, מציעה פאלטת גוונים מתוקים המזכירה זר מרשמלו ומקרונים מסוכרים בדמות גוני לק של ורודי בייבי, אפרסק, תכלת רך וסגלגל לבנדר בהיר. לשכבת גימור בוהקת וקריסטלית מומלץ למרוח טופ-קוט במראה ג’ל של “שיק” שיסייע  לקבע את הלק לציפורן לאורך זמן. 17 מ”ל, 19 שקל. ברשתות הפארם, BE, המשביר לצרכן ובפרפומריות.

7קולקציית הלקים החדשה של שיק בגוונים מתוקים

קולקציית הלקים החדשה של “שיק” בגוונים מתוקים

גם לגבר שלך מגיע

ב”לוריאל” בדקו ומצאו כי כל גבר שני בישראל משתמש בקרם לחות לפנים, כי הוא דואג לניקוי העור לפחות פעם ביום, לרוב במקלחת, וזו הסיבה שבחרו להשיק גם אצלנו את מותג הטיפוח לגבר “לוריאל מן אקספרט”. המותג מיועד לגבר המודרני אשר אינו מתפשר על הטיפוח שלו ומאפשר לו להיות הגבר הכי טוב שהוא יכול. מוצרי טיפוח עור הפנים פותחו בהתאמה לצרכים הגבריים על פי מחקרים מתקדמים ופורמולות ייחודיות. “לוריאל מן אקספרט” מציע 6 סדרות טיפוח לעור פנים המותאמות לגבר הישראלי עם מיגוון רחב של מוצרים: מקרם לחות, קרם עיניים, ג’ל ניקוי לפנים ועד דאודורנטים ומוצרי גילוח.  כמו כן, המותג כולל סדרה ייחודית לטיפוח השפם והזקן הגברי. למותג מספר פרזנטורים בינלאומיים, גברים מעוררי השראה הבולטים בתחומם, ביניהם: אדם לוין, זמר ויוצר בינלאומי מצליח וסולן להקת “מארון 5” וניקולאי קוסטר-ולדאו, שחקן בעל שם עולמי כוכב סידרת “משחקי הכס”. טווח המחירים: 21.90-54.90  שקל. ברשת “סופר-פארם” ובחנויות מובחרות.

8אדם לוין, זמר וסולן להקת מארון 5, מקמפן את מוצרי לוריאל מן אקספרט

אדם לוין, זמר וסולן להקת “מארון 5”, מקמפן את מוצרי “לוריאל מן אקספרט”

9סידרת ברבר קלאב של לוריאל מן אקספרט

סידרת “ברבר קלאב” לטיפוח הזקן של “לוריאל מן אקספרט” כוללת 4 מוצרים: תרחיץ 3 פעולות ב-1, שמן לזקן ארוך, קרם לחות לזקן קצר וקרם לעיצוב הזקן

10מימין לשמאל ג'ל מרווה נגד ברק, לחות ל-24 שעות, לחות אנטי אייג'ינג וג'ל לחות למראה מאט של לוריאל מן אקספרט

מימין לשמאל: ג’ל מרווה נגד ברק, לחות ל-24 שעות, לחות אנטי אייג’ינג וג’ל לחות למראה מאט של “לוריאל מן אקספרט”

מהפיכת האנטי אייג’ינג המולקולרי

“ג’יימס ריצ’רדסון” מצרף לשורותיו מותג טיפוח ישראלי יוקרתי, LIV.UNIQUE, הכולל רכיבים טבעיים וייחודיים בלבד, כנגד הזדקנות העור, שישווק מעכשיו בדיוטי פרי. “ליב יוניק” נושא את בשורת מהפיכת האנטי אייג’ינג המולקולרי. סידרת המוצרים המבוססת על חומרים טבעיים ואורגניים בלבד הנמצאים בריכוז גבוה של חומרים פעילים, ארוזים בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, אשר בעזרתה כל מולקולה של חומר פעיל מוגנת ועטופה בננו- קפסולה. בין מרכיבי האנטי אייג’ינג הבולטים: תאי גזע של עץ תפוחים שוויצרי נדיר, הורמוני גדילה מצמח הסויה בעלי מבנה מרחבי זהה לאסטרוגן הנשי, ובוסטר של ויטמין C במולקולה פעילה, זאת בשילוב עם טכנולוגיה חדשנית של הזרקה מולקולרית, ישירות ללב התאים. בין המוצרים שיימכרו ב”ג’יימס ריצ’רדסון” בדיוטי פרי: קלינזר פילינג דיטוקס לניקוי עור הפנים והצוואר, 32 דולר ל-125 מ”ל; “ליב יוניק ויטמין “E, 64 דולר ל-30 מ”ל; סרום ליפטינג לעור הפנים והצוואר, 79.90 דולר ל-30 מ”ל; קרם לחות מולטי-ויטמין עשיר לעור הפנים, 79.90 דולר ל-50 מ”ל; קומפלקס ליפטינג לאזור העיניים, 79.90 דולר ל-30 מ”ל; פילינג קפה ממריץ לעור הגוף,  39.90 דולר ל-350 מ”ל; “ליב יוניק ויטמין E לעור הגוף”, 64 דולר ל-30 מ”ל; וקרם לחות מולטי-ויטמין לעור הגוף, 28 דולר ל-125 מ”ל.

11ויטמין E אנטיאוקסידנט טהור של ליב יוניק

“ויטמין E אנטיאוקסידנט טהור” של “ליב יוניק”

12קרם לחות מולטי-ויטמין עשיר לעור הפנים של ליב יוניק

“קרם לחות מולטי-ויטמין עשיר לעור הפנים” של “ליב יוניק”

גם הבית מתבשם

עם בוא הסתיו והחגים רשת “סקארה” משיקה קולקציית מפיצי ריח, המרעננים את החלל,  מנטרלים ריחות רעים ומשרים אוירה נעימה וריח טוב. קולקציית המבשמים מאופיינת במראה יוקרתי מהודר וכוללת מפיצי ריח לבית בשני גדלים – 100 מ”ל ו-200 מ”ל, מפיצי ריח לרכב (50 מ”ל), מבשמי בדים (150 מ”ל) ושקית ריח של פתיתי סבון,  בארבעה ריחות שונים: “הוטל”, “בייבי פאודר”, “רויאל” ו”וניל מאסק”. מפיץ ריח לבית 200 מ”ל, 17.90 שקל; מפיץ ריח לבית 100 מ”ל, 9.90 שקל; מפיץ ריח לרכב 50 מ”ל, 10 שקלים; מבשם בדים 150 מ”ל, 9.90 שקל; פתיתי סבון, 7.90 שקל. ברשת “סקארה” ובאתר און ליין.

13מימין לשמאל מבשם בדים, 9.90 שקל; מבשם לבית, 17.90 שקל; ומבשם לרכב, 10 שקלים של סקארה. צילום קית גלסמן

מימין לשמאל: מבשם בדים, 9.90 שקל; מבשם לבית, 17.90 שקל; ומבשם לרכב, 10 שקלים של “סקארה”. צילום: קית גלסמן

בזכות הקלנדולה

“קיל’ס”, מותג הטיפוח הניו-יורקי, משיק קרם לחות קלנדולה על בסיס מים מועשר בסרום מזין ומרענן המתאים לכל סוגי העור. קלנדולה ידוע בסגולותיו המרגיעות את העור, ובמשך מאות שנים נחשב בין צמחי המרפא הטובים ביותר בגישה ההוליסטית איורוודה וברפואה הסינית המסורתית. קרם הלחות מכיל עלי כותרת של פרח קלנדולה הנקטפים ידנית, מדי שנה בחודש אוגוסט בשמש מלאה. פרח הקלנדולה, גדל ומעובד ללא חומרי הדברה ונקטף ידנית בשלמותו. כדי לשמור על עדינותו של הפרח ועל שלמותו של כל עלה כותרת, עלי הכותרת ממוינים ידנית ומיובשים בשמש באוויר הפתוח, ללא תהליך עיבוד נוסף או חום מלאכותי. התוצאה: כעבור שבוע של שימוש בקרם הלחות מרקם העור השתפר, עשיר בלחות חיוני וזוהר ב-97%. 50 מ”ל, 219 שקל; 100 מ”ל, 339 שקל; ברשת “קיל’ס”.

14קרם לחות על בסיס מים קליל ומועשר בסרום מפרח הקלנדולה של קיל'ס

קרם לחות על בסיס מים קליל ומועשר בסרום מפרח הקלנדולה של “קיל’ס”

 

;