fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/10/נולדו-בחג-גדול.jpg

יופי של התחלה: חמישה מפורסמים שפתחו את השנה עם תינוקות חדשים. חמסה-חמסה!

אין דרך מוצלחת יותר לפתוח את השנה מאשר להביא ילד לעולם. הנה חמישה מפורסמים שבילו את החג בחדר הלידה, ממרינה מקסימיליאן-בלומין, עדי הימלבלוי, עדי שילון ועד לאמירה בוזגלו ולעברי לידר. רק נחת

1מרינה מקסימיליאן וגיא מנטש

מרינה מקסימיליאן-בלומין וגיא מנטש: “חוויית הלידה היא הנחת היסוד הבסיסית ביותר ביכולות שלנו”

מרינה מקסימיליאן-בלומין: איזה כבוד להיות אמא לשתיים

בערב שמחת תורה, ילדה מרינה מקסימיליאן-בלומין, 31, בבית היולדות ליס (איכילוב) שבתל-אביב את בתה השנייה, אחות לליצ’י בת השלוש וחצי. בלידה נכח בעלה, הזמר גיא מנטש. למחרת הם העלו לאינסטגרם תמונה משותפת שלהם עם התינוקת החדשה, וכך כתבה מרינה:

“וואו, לא ייאמן שמתוך כל ההישגים המטורפים של נשים בעולם; חוויית הלידה היא הנחת היסוד הבסיסית ביותר ביכולות שלנו. החוויה החייתית, הרוחנית, המתישה והממסטלת הזאת. גיוס כוחות הנפש והכימיה המשוגעת שמשתוללת בגוף ונותנת לנו כוח להתגבר להתקדם ולייחל לבריאה הזאת.

“מחיאות כפיים סוערות לכל נשות העולם שנכנסות לחוויה המוטרפת חושים הזאת פעם אחר פעם. שום אקסטרים בעולם לא מתקרב לזה!!!. מחיאות כפיים סוערות לבני הזוג התומכים והמעורבים – לא הייתי מחליפה איתכם לדקה. לראות את הסערה הזאת מהצד, יאבאל’ה.

“ובנימה אישית יותר – איזה כבוד להיות אמא לשתיים, להביא לילדה שלנו אחות קטנה ותודה לך גיא נסיך שלי שאתה השותף הכי טוב שיכולתי לבקש לכל החוויות הקיצוניות והיומיומיות בחיים. תודה לאמא שלי שחוץ מזה שהיא מלאכית – מאז שקניתי לה טלפון חדש היא מתגלה כצלמת מעולה”.

2מרינה מקסימיליאן וגיא מנטש יחד עם בתם השנייה

מרינה מקסימיליאן-בלומין וגיא מנטש עם התינוקת החדשה

עדי הימלבלוי: “הרגע הזה שאתה מגלה עוד חלל חדש בלב שלך”

גם עדי הימלבלוי, 34, ובעלה נדב פלד, הפכו בימי חגיגות השנה החדשה להורים בפעם השנייה ועשו זאת בבית היולדות ליס. הימלבלוי ילדה בן נוסף, אח לליאו בן הארבע. גם היא מיהרה להעלות לאינסטגרם תמונה מאושרת שלה עם בעלה והתינוק, וכתבה: “הרגע הזה שאתה מגלה עוד חלל חדש בלב שלך”, כתבה, והוסיפה את התיוג “אמא לשניים”.

מספר ימים לפני הלידה היא כתבה לעוקביה ברשת: “אז סליחה מכל מי שלא עניתי לו להודעות או לשיחות בשבועות האחרונים, אלה שהברזתי להם מאימונים, אלה שגרמתי להם להזיל ריר על ערימות סוכר ופחמימות בסטורי, וסליחה חברות שלי שנרדמתי כל ערב בעשר. הכי קרוב שלי לנאום אוסקר”.

3עדי הימלבלוי ונדב פלד הם הניו בורן

עדי הימלבלוי ונדב פלד הם הניו בורן

עדי שילון: מנסה להבין האם אפשר לגדל בארץ ללא פחד ילד ממוצא ערבי-יהודי

תגידו מזל טוב גם לעדי שילון, 31, וליוסף סוויד שהפכו להורים לבת ראשונה משותפת, אותה הביאו לעולם בעיר מגוריהם ברלין וקראו לה מישל. לעדי זו בת בכורה, לסוויד, יש ילד בן עשר, אלכסנדר סול, מנישואיו הראשונים לבמאית התיאטרון יעל רונן. בשנים האחרונות מתגוררים בני הזוג בברלין כדי שיוכלו לנהל את חייהם הרחק מהביקורות על הזוגיות המעורבת שלהם.

כבר בתחילת הריונה נחשפה שילון לאלימות ברשתות חברתיות ונאלצה לספוג קללות וטוקבקים פוגעניים במיוחד. זו הסיבה שלפני הלידה צילמה בארץ תוכנית שנקראה “אל תתערבו לי באהבה”, שבה ניסתה להבין האם אפשר לגדל בארץ ללא פחד ילד ממוצא ערבי-יהודי. התשובות היו חלוקות, ובינתיים בני הזוג ממשיכים לחיות בגרמניה. שיהיה במזל.

4עדי שילון, יוסף סוויד ובנו אלכסנדר סול לפני הלידה של מישל

עדי שילון, יוסף סוויד ובנו אלכסנדר סול לפני הלידה של מישל

אמירה בוזגלו: “כמה חיכיתי לזה. זכיתי להיות אמא”

לפני כמה ימים, ב-19 באוקטובר, ילדה אשת התקשורת אמירה בוזגלו, את הבייבי הראשון המשותף לה ולבעלה, משה בן שימול, במרכז הרפואי שיבא תל-השומר. בוזגלו שיתפה תמונה יפה שבה היא ובעלה אוחזים בידו הקטנה של בנם, וכתבה: “אחרי יומיים ארוכים בשעה טובה נולד לנו בן. מה רבו מעשיך השם. ותודה לאהוב ליבי. כמה חיכיתי לזה. זכיתי להיות אמא”.

5אמירה בוזגלו ובעלה משה בן שימול אוחזים בידו הקטנה של בנם

אמירה בוזגלו ובעלה משה בן שימול אוחזים בידו הקטנה של בנם

עברי לידר: “פונדקאות הוא תהליך מאתגר בכל רמה”

כמה ימים לפני ראש השנה טס עברי לידר, 45, לארצות-הברית, ונכח בלידת בנו, אלבי, מאם פונדקאית. ב-7 באוקטובר, כבנו היה בן שבוע, שיתף לידר את עוקביו באינסטגרם: “אלבי שלי בן שבוע. שבוע ימים מאז נכנסתי לחדרה של כריסטין הפונדקאית המופלאה שלנו שהזמינה אותי באצילותה האינסופית להיות חלק מפלא הלידה.

“לפני כמה ימים הגענו הביתה (אומנם עוד לא תל-אביב אבל גם בית באלבמה הוא בית) יקח לנו עוד כמה שבועות להגיע לישראל. במהלך השבוע המיוחד הזה הצפתם אותי בברכות, איחולים והמון-המון אהבה. הייתי רוצה לענות לכל אחד ואחת מכם באופן אישי (אבל טיפה עסוק כעת) ולהודות לכם מאוד – זה עוזר להרגיש קרוב גם כשאתה כל כך רחוק. חיממתם את ליבי וריגשתם אותי מאוד”.

עשרה ימים אחר כך, בחול המועד סוכות, חזר לידר לארץ עם אלבי, ושוב שיתף: “אני בהתרגשות עצומה. סופסוף אחרי כמעט שלושה שבועות אנחנו בדרך הביתה. בעוד מספר שעות אנחת בישראל בטיסה מבוסטון עם אלבי שלי. ורגע לפני, זו ההזדמנות שלי להודות לאל על, שביוזמה יוצאת דופן וחשובה מעין כמוה, מסייעת ועוזרת לכל מי שנמצאים בהליך פונדקאות חוצה יבשות בסידרה של הטבות ייחודיות. פונדקאות הוא תהליך מאתגר בכל רמה ורק מי שעובר את החוויה הזו יכול להעיד עד כמה חשובה התמיכה וההבנה של כל גורם בדרך להגשמת הזכות הבסיסית של כל אחד מאיתנו להיות הורה”.

6עברי לידר מטייל באלבמה עם אלבי בעגלה

עברי לידר מטייל באלבמה עם אלבי בעגלה

;