fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/10/גיל-גדול.jpg

יופי של מסלול: יותר ויותר כוכבות בגילאי 40-80 חוגגות החורף במסלולי התצוגות ובקמפיינים

בשנה האחרונה יותר ויותר נשים, מכל הגילאים, הצבעים והמידות, חוגגות בגדול בעולם האופנה, החל מקייט ווינסלט, 44, שמובילה החורף את קמפיין בית האופנה “דאקס”, דרך ג’יין פונדה, 81, הלן מירן, 74, ג’וליאן מור, 58, ויולה דיוויס, 54, וסלין דיון, 51, שמשמשות דוברות יופי של “לוריאל פריז”; ועד נעמי קמפבל, 49, שצועדת עדיין על המסלול, וקייט מוס שממשיכה בגיל 45 לקטוף קמפיינים שווים. יפות בכל גיל

1קייט ווינסלט לדאקס

קייט ווינסלט בקמפיין לבית האופנה הבריטי “דאקס”, חורף 2019/20

קייט ווינסלט, 44, ל”דאקס”: קמפיין מחויט וקלאסי

קייט ווינסלט, 44, אחת השחקניות המוערכות בהוליווד, היא דווקא בריטית, זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר ב-2008 על “נער קריאה”, פרס אמי ב-2011 ושלושה פרסי גלובוס הזהב. ווינסלט, אגב, היא השחקנית הצעירה ביותר אי פעם שצברה שש מועמדויות לאוסקר. אך לעולם היא תיזכר בדמותה של רוז דוויט-בוקייטר בסרט “טיטאניק” לצידו של ליאונרגו דיקפריו. ווינסלט, שהיא גם פאשן אייקון, עשתה בעבר קמפיינים לחברות אופנה ותכשיטים, והחורף היא מובילה את הקמפיין של בית האופנה הבריטי “דאקס”, הידוע בסגנון המחויט והקלאסי שלו.

2א קייט ווינסלט לדאקס

קייט ווינסלט בקמפיין לבית האופנה הבריטי “דאקס”, חורף 2019/20

קייט מוס, 45: שלושה קמפיינים נחשבים לחורף 2019/20

קשה להאמין שקייט מוס, שהחלה לדגמן בגיל 14, חגגה לא מכבר 45. בשנות ה-90 שלטה הצעירה הבריטית בעולם הדוגמנות, לצידן של סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר ונעמי קמפבל, למרות שלא היתה גבוהה וגופה לא היה מעוגל כמקובל באותה תקופה. מוס הובילה במשך שנים את מראה ההרואין שיק – רזון חולני, חזה קטן ושיער סתור – שהפך למודל לחיקוי אך עורר גם תגובות נוקבות. בשנים האחרונות היא כבר לא צועדת על המסלול, אך מובילה קמפיינים שונים של אופנה. בחורף 2019/20 קטפה מוס לא פחות משלושה קמפיינים נחשבים: ל”ג’ורג’יו ארמני”, ל”אלכסנדר מקווין” ול”זאדיג אנד וולטר”.

2קיית מוס לג'ורג'יו ארמני

קייט מוס בקמפיין ל”ג’ורג’יו ארמני”, חורף 2019/20

3קיית מוס לאלכסנדר מקווין

קייט מוס בקמפיין ל”אלכסנדר מקווין”, חורף 2019/20

4קייט מוס לזאדיג אנד וולטר

קייט מוס בקמפיין ל”זאדיג אנד וולטר”, חורף 2019/20

טיירה בנקס, 45, ל”ניין ווסט”: פורצת גבולות אולטימטיבית

הסופר מודל, השחקנית, המנחה ואייקון האופנה הבינלאומית טיירה בנקס, 45, נבחרה בימים אלה להיות הפרזנטורית והשגרירה העולמית של המותג “ניין ווסט”. טיירה, דוגמנית-על מגיל 15 ועד היום, נחשבת לפורצת גבולות אולטימטיבית, ידועה כמנטורית  וכיוצרת של תוכנית הריאליטי המצליחה “הטופ מודל הבאה של אמריקה” ומייסדת ModelLand. קריירת הטלוויזיה שלה החלה ב-1993, בעונה הרביעית של “הנסיך המדליק מבל אייר”, שבה שיחקה את ג’קי, חברתו של וויל סמית. ב-1999 הופיעה בסידרה “תהרוג אותי וזהו” בתפקיד עצמה וב-2000 שיחקה בסידרה “פליסיטי”. בנוסף, היא התארחה בתוכניות הטלוויזיה: “חלומות אמריקאים”, “אחת שיודעת” (בעונה השלישית), “שייק” ו-Glee. ב-2005 עלתה תוכנית האירוח היומית שלה, “המופע של טיירה בנקס”.

5טיירה בנקס לניין ווסט

טיירה בנקס בקמפיין ל”ניין ווסט”, חורף 2019/20

ג’ניפר לופז, 50, ל”ורסאצ’ה”: הוכיחה שהיא רק השתבחה עם השנים.

לא ברור אם שמלת הגראמי משנת 2000 בעיצוב “ורסאצ’ה” עשתה את ג’ניפר לופז, או שלופז עשתה את השמלה, מה שבטוח שמדובר באחת השמלות החושפניות הזכורות ביותר על השטיח האדום. לפני חודש וחצי, בשבוע האופנה האחרון במילאנו, חתמה לופז, 50, את תצוגת אביב-קיץ 2020 של “ורסאצ’ה”, הציגה גירסה חדשה לשמלה האייקונית מלפני 19 שנה, והוכיחה שהיא רק השתבחה עם השנים.

6ג'ניפר לופז ודונטלה ורסאצ'ה בתום התצוגה

ג’ניפר לופז ודונטלה ורסאצ’ה בתום התצוגה של “ורסאצ’ה” לקיץ 2020

נעמי קמפבל, 49, ל”איב סן-לורן”: עדיין פעילה בתחום האופנה גם כיום

נעמי קמפבל, 49, נחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות והידועות ביותר של שנות ה-90, מי שהוכתרה כאחת מדוגמניות-העל הגדולות ביותר במסגרת הקבוצה שכונתה “ששת הגדולות” לצד קלאודיה שיפר, סינדי קרופורד, לינדה אוונג’ליסטה, קייט מוס וכריסטי טרלינגטון. קמפבל,הדוגמנית השחורה המצליחה ביותר בהיסטוריה, פעילה בתחום האופנה גם כיום, ובשבוע האופנה האחרון בפריז היא חתמה כמו גדולה את התצוגה של “איב סן-לורן” לקיץ 2020, שנערכה למרגלות מגדל אייפל.

7נעמי קמפבל באיב סן-לורן

נעמי קמפבל חותמת את התצוגה של “איב סן-לורן” לקיץ 2020

כריסטי טרלינגטון, 50, ל”מארק ג’ייקובס”: יוצרת זיכרונות חדשים

לכריסטי טרלינגטון, 50, מהדוגמניות הבולטות בשנות ה-90, היו במשך השנים חוזים שהכניסו לכיסה מיליוני דולרים עם חברות כמו “מייבלין ניו-יורק”, “שאנל” ו”קלווין קליין”, והיא ידועה עד היום בתעשיית האופנה כאחת מהדוגמניות הידידותיות והמקצועיות ביותר בעסק. כריסטי נראית נהדר לגילה והיא ממשיכה לקטוף קמפיינים נחשקים, ובחורף 2019 זכתה בקמפיין של “מארק ג’ייקובס”, שאף הצטלם איתה בסידרת צילומים מרהיבה של המגה-צלם סטיבן מייזל. “החברות שלי עם כריסטי החלה בשנת 1987”, סיפר ג’ייקובס. “אז היא הסכימה להצטלם לקמפיין שלנו והתוצאות היו נהדרות. יום הצילומים איתה לקמפיין חורף 2019/20 הוא יום שאני מוקיר. זו מתנה נהדרת להמשיך ליצור איתה זיכרונות חדשים”.

8כריסטי טרלינגטון למארק ג'ייקובס

כריסטי טרלינגטון עם המעצב מארק ג’ייקובס בקמפיין ל”מארק ג’ייקובס”, חורף 2019/20

ויולה דיוויס, 54, ל”לוריאל פריז”: “הזכות הכי גדולה זה להיות מי שאת”

ויולה דיוויס, 54, כוכבת “המדריך לרוצח”, זוכת אוסקר ופעילה חברתית, נבחרה בחורף 2019 לדוברת היופי של “לוריאל פריז” ומצטרפת לסגל של דוברות מגוונות כמו סלין דיון, הלן מירן, ג’וליאן מור, ג’יין פונדה ואוה לונגוריה. הבחירה בה מתבססת על מטרת המותג לשקף את המיגוון של העולם המודרני ולעודד הכללת יופי, ערך עצמי והעצמת אנשים בכל מקום. עם בחירתה כדוברת יופי, אמרה דיוויס: “אני מאמינה שהזכות הכי גדולה זה להיות מי שאת. בלי להתנצל על גילך או צבע העור שלך! כל עוד שאת חיה את החיים שלך איך שאת רוצה לחיות אותם, את הכי שווה את זה. זה בעיניי ‘ערך עצמי'”.

9ויולה דיוויס ללוריאל פריז

ויולה דיוויס ל”לוריאל פריז”

ג’וליאן מור, 58, הלן מירן, 74, וג’יין פונדה, 81, ל”לוריאל פריז”: הכוח הנשי

במסגרת חזון היופי המכליל (Inclusive Beauty) של “לוריאל פריז” להפוך את היופי של האופנה נגיש לכולם, צעדו בחודש שעבר, בתצוגת האופנה והיופי של “לוריאל פריז”, בשבוע האופנה בפריז, 32 שחקניות ודוברות בינלאומיות של המותג בדגמיהם של 13 מעצבים. הקבוצה יוצאת הדופן, שכללה שחקניות, זמרות, ספורטאיות ודוגמניות, הדגימה את המיגוון של עונת היופי החדשה של “לוריאל פריז”, לנשים מכל העולם ולכל הגילאים. בתצוגה בלטו השחקניות הלן מירן, 74; אנדי מקדואל, 61; ואוה לונגוריה, 44. ונזכיר עוד שתי דוברות של “לוריאל פריז”: ג’וליאן מור, 58; וג’יין פונדה, 81; שמלוות את המותג שנים ומוכיחות לכולם שליופי אין גיל.

10ג'וליאן מור, הלן מירן וג'יין פונדה ללוריאל פריז

מימין לשמאל: ג’וליאן מור, הלן מירן וג’יין פונדה ל”לוריאל פריז”

סלין דיון, 51, ל”לוריאל פריז”: “נרגשת להעצים את כל הנשים להרגיש יפות ובטוחות”

גם סלין דיון, אחת הנשים המפורסמות והנערצות בעולם, הנחשבת גם לאייקון אופנה, הצטרפה השנה לנבחרת החלומות של “לוריאל פריז” והפכה בגיל 51 לדוברת היופי של המותג. סלין, שתגיע בשנה הבאה להופעה בישראל, מפרסמת את מוצרי השיער של “לוריאל פריז”. על בחירתה לדוברת יופי, אמרה סלין: “אני כל כך גאה שתהיה לי הזכות להפיץ את מילות הקסם “אני שווה את זה” עם כל הנשים ברחבי העולם. אני נרגשת להשתמש בקול שלי כדי להעצים את כל הנשים להרגיש יפות, בטוחות, ושילמדו לאמץ את עצמן”.

11סלין דיון ללוריאל פריז

סלין דיון ל”לוריאל פריז”

;