fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/ירדן-גדול.jpg

ירדן הראל עוברת טיפולי פוריות ומודה על התמיכה

ירדן הראל ובעלה עומרי שלום נשואים מזה עשור ועדיין לא הפכו להורים. לפני כשנה, בעקבות טוקבק פוגעני, חשפה הראל כי היא ובן זוגה עוברים טיפולי פוריות, וזכתה לתמיכה גורפת. בסוף השבוע, העלתה פוסט תודה על כל ההודעות מחממות הלב שהיא מקבלת וחשפה: “אני מנסה לנשום עמוק ולהבין שזאת רק עוד מהמורה בדרך לחלום”

ירדן הראל ובעלה עומרי שלום

ירדן הראל ובעלה עומרי שלום. עושים הכל כדי להפוך להורים

ירדן הראל, 34, אחת ממגישות הטלוויזיה החינניות שלנו ומי שהפכה בשנים האחרונות לגורו לייף סטייל עם אתר מצליח הנושא את שמה, ובעלה, עומרי שלום, ניהלו את הזוגיות שלהם במשך הרבה שנים הרחק מעין המצלמות ומהרשתות החברתיות.

להראל יש 241,000 עוקבים באינסטגרם והיא השתדלה לאורך השנים לשדר זוגיות פוטוגנית, חופשות מושלמות, בגדים נכונים, טרנדים עכשוויים, בקיצור – המתכון שלה לחיים הטובים. לפני כשנה, כזכור, כתב לה אחד הגולשים טוקבק ארסי במיוחד: “ירדן הראל נשואה כבר עשר שנים אבל היא לא נכנסת להריון כי לא בא לה להפסיק חלילה לטוס מסביב לעולם וללכת להשקות כדי לטפל בילד”.

כמו רבים מהסלבס, גם הראל בדרך כלל לא מגיבה על פוסטים וממשיכה הלאה. אבל הפעם המכה היתה מתחת לחגורה והיא החליטה להגיב: “היד קלה על המקלדת. עם השנים אתה לומד להיות חסין ואפילו לצחוק מחלק מהטוקבקים, אבל פעם ב… צץ אחד שהוא כולו רשעות וטיפשות ופוגע בך בנושא שכואב לך באופן אישי”.

ירדן הראל

ירדן הראל. תודה על העידוד ועל התמיכה

בהמשך, סיפרה הראל, שהכירה את עומרי בגיל 14 וחצי, כי שניהם עוברים טיפולי פוריות ועושים כל מה שצריך כדי להפוך להורים. לדבריה, מדובר בתהליך עם הרבה רגעי משבר, אבל הוא חיזק מאוד את הקשר ביניהם.

בשבוע שעבר כתבה הראל פוסט מרגש, שבו הודתה לכל אלו שתומכים בה ומעודדים אותה:

“היום היה יום מורכב. מכל מיני סיבות.

אני לא מרבה לספר על התהליך שאנחנו עוברים, יש דברים שנשארים בדרך כלל מחוץ לגבולות האינסטגרם… אבל היום הרגשתי שאני רק חייבת להגיד תודה. אני מקבלת מכם כל כך הרבה הודעות שמרגשות אותי ומחממות את הלב ובימים כאלה, מחממות עוד יותר. מקווה שאיכשהו גם אנחנו מצליחים קצת לחזק זוגות שנמצאים במצב דומה. ככה זה בחיים, יש גם ימים פחות טובים אבל בתוך כל זה אני מנסה לנשום עמוק ולהבין שזאת רק עוד מהמורה בדרך לחלום… שלפעמים פשוט שווה את הכל”.

;