fbpx

מה צריך לארגן לפני טיסה לחו”ל?

כאשר שואלים מה צריך לארגן לפני טיסה לחו”ל, צריך קודם לשאול: להיכן בחו”ל אתם מתכננים לטוס? בהתאם ליעד שלכם ובהתאם לעוד כמה פקטורים שנדבר עליהם במדריך הבא, תארגנו לכם צ’ק ליסט שיעשה לכם סדר בנושא – קראו כאן בפורטל קארד.

בטח ובטח שטיסה לחו”ל היא מרגשת, אבל היא גם כרוכה לפעמים בלא מעט מטלות ומשימות שונות, תלוי ביעד, בתקופה בשנה, בהתאם לרגולציות של הוויזה, סוגי החיסונים הנדרשים באותו יעד וכולי. רגע לפני או אחרי שאתם מזמינים את כרטיס הטיסה שלכם לחו”ל, ההמלצה של פורטל קארד היא, לשים את הדגש על ההיבטים הבאים:

  • בית מלון: מומלץ להזמין מלון כמה חודשים מראש, כדי להוזיל עלויות וגם כדי להבטיח מקום פנוי.
  • השכרת רכב: בדומה לבית מלון, חשוב להזמין את השכרת הרכב כמה חודשים מראש.
  • ויזה: בין אם יש או אין לכם דרכון של האיחוד, חשוב לבדוק את נושא הוויזה והיתר השהייה ביעד.
  • ביטוחים: חשוב להזמין ביטוח נסיעות לחו”ל דרך פספורט קארד אשר מכסה את כלל הפעילויות המתוכננות במהלך הטיול.
  • חיסונים: מתי בפעם האחרונה בדקתם את פנקס החיסונים שלכם? מומלץ לוודא כי הכול בתוקף וכי לא נדרשים חיסונים מיוחדים ביעד המתוכנן לביקור.

תכנון טיול לחו”ל בעזרת גוגל – מה חשוב לדעת?

אם היינו כרגע בשנות ה-90 ובתחילת ה-2000, רגע לפני שטסים לחו”ל, היינו יושבים על ה-LONELY PLANET ומתכננים את היעד שלנו. בימינו טיסות לחו”ל מתוכננות בצורה אחרת לגמרי, בעוד שהכול מתחיל ונגמר בחיפוש אצל אלוהי הגוגל, אלוהי ה-צ’אטים מבוססי הבינה המלאכותית וכולי.

אם כבר נגענו בנושא, טיפ מאיתנו, אל תתכננו את הטיול שלכם בעזרת צ’אטים של בינה מלאכותית, כי הם לפעמים מטעים במקרה הטוב, ומספקים מידע מסוכן במקרה הרע. מתוך ניסיון אישי, אנחנו יכולים להגיד לכם שהצ’אטים האלו יכולים לשלוח אתכם לכל מיני אזורים מסוכנים בחו”ל, ככה שחשוב לבדוק פעמיים אם משתמשים באלו.

בדיקת מזג האוויר ביעד שבו תנחתו

כאשר תבקשו להתאים את הציוד והביגוד לחו”ל, ההמלצה הכי נכונה תהיה: לבדוק את מזג האוויר ביעד בו נוחתים. בתוך כך, חשוב לקחת בחשבון סטיות מסוימות של פרסומי מזג האוויר והתחזיות, שכן ההמלצה תהיה לקחת בחשבון סטייה של כ-3 – 5 מעלות לכאן או לשם.

רגע לפני תכנון טיול לחו”ל, מבקרים באתר האינטרנט, פורטל קארד, בו אפשר למצוא את כל הטיפים הנדרשים לכם. למשל, אם אתם מעוניינים לברר את תנאי מזג האוויר ביעד ספציפי בעונה מסוימת בשנה, תוכלו לבקר בבלוג הפורטל ולסקור המון מידע עיוני הנוגע ליעדים שונים בעולם, המלצות לביגוד לחו”ל, המלצות לביטוחי נסיעות לחו”ל ועוד. צריכים סיוע נוסף? השאירו את פרטיכם פורטל קארד לקבלת מידע נוסף ומענה מקיף, הצעות מחיר לביטוחים ועוד.