fbpx

חידוש הבית באמצעות הדבקת טפטים

בעוד שאפשר לבקר בפורטל הנדימן פלוס כדי לאתר מתקין טפטים ומדבקות קיר מעוצבות, אפשרי גם להתקין את חלק מהמדבקות והטפטים לבד. מה עדיף? בגדול, עדיף אנשי מקצוע. באופן יותר פרטני, ישנן מדבקות קטנות אשר בהחלט מאפשרות הדבקה עצמית.

הנדימן פלוס הינו הפורטל הגדול ביותר בארץ, בכל הנוגע להתקנה של מדבקות קיר מעוצבות, חיפויים לקירות, טפטים איכותיים ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לקחת את עיצוב הדירה או המשרד לשלב הבא של עיצוב פנים, חידוש הבית באמצעות הדבקת טפטים בבית מאפשר זאת ממש בקלות. כאשר נופלת ההחלטה להתקין טפטים או מדבקות קיר מעוצבות, חשוב לקחת בחשבון את הפקטורים הבאים:

  • עובי המדבקה: כלל האצבע הוא, שמדבקות וטפטים עבים הם לרוב איכותיים יותר ועמידים.
  • עלות ההתקנה: בדרך כלל, מחיר הטפט אינו כולל את ההתקנה שלו, ודאו זאת מראש.
  • ארץ ייצור: כדאי לבחור טפטים מיוצרים כאן בישראל, אבל אפשר גם אחרת.
  • שירות לקוחות: ודאו כי העסק שממנו תזמינו את הטפטים, יספק שירות התקנות ולקוחות.

כמה עולים טפטים לקירות הבית והמשרד?

מחירי טפטים לקירות יכולים לנוע בין טווחים של עשרות שקלים, בעוד שחלק מהטפטים יהיו גם יקרים יותר. הכול תלוי באיכות של הטפט ובחומרים מהם הטפט מיוצר. באופן כללי, טפטים מיוצרים ממגוון חומרים, אך הטפטים האיכותיים ביותר נוטים להיות מצופים ויניל.

טפטים אלו הם בעלי שכבת ציפוי אשר מגנה על הטפטים והופכת אותם לעמידים יותר בפני נזקים ודהייה במשך הזמן. אם אתם מחפשים פתרון איכותי ועמיד באמת, חפשו כאלה עם ציפוי מתאים. אגב, במיוחד אם יש ילדים קטנים בבית או בע”ח.

הכנת הקירות לפני התקנת טפטים

לאחר שהחלטתם על חידוש ביתכם וריענון העיצוב בעזרת הדבקת טפטים, חשוב לציין כי הכנת הקירות היא המפתח להתקנה מקצועית. אם הקיר לא מוכן, מטויח ומפולס כראוי, סביר להניח שתהיה לכם תוצאה מאכזבת.

מכירים את אותן בועות אוויר בטפטים? אלו נוצרות כתוצאה מהדבקה לא מקצועית של טפטים, וכן כתוצאה מקירות או משטחים שאינם מטויחים היטב. לכן, חשוב לטייח ולצבוע את הקיר לפני התקנת הטפט. הצביעה לא נועדה כדי לייפות את הקיר, אלא כדי ליצור תשתית ראויה לטפט.

איך מתקינים טפטים על הקירות?

הדרך הפשוטה ביותר להתקין טפטים היא באמצעות כמה כלים פשוטים, המדמים בעצם פעולה של גיהוץ\שיטוח. הכלים האלו הם כלים ידניים ואינם באמת מגהצים שום דבר, אבל הם כן מאפשרים לשטח את הטפט תוך כדי ההדבקה שלו, מה שמוביל להתקנה ללא בועות אוויר.

בועות האוויר נוצרות כאשר אוויר נלכד בתוך הטפט, מה ששיטוח באמצעות הכלים הנ”ל מאפשר למנוע. אם אתם צריכים מתקין טפטים מומלץ, ניתן למצוא מתקיני טפטים מומלצים לכל סוגי ההתקנות בפורטל הנדימן פלוס – השאירו פרטים וקבלו 3 הצעות מחיר מובילות.