fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/לורן-גדול.jpg

מחברת “השטן לובשת פראדה” בספר חדש בסידרה

ספרה הקאלטי של הסופרת לורן וייסברגר, “השטן לובשת פראדה”, שיצא לפני 16 שנה וזכה לגירסה קולנועית בלתי נשכחת שהפכה לשובר קופות בכיכובן של מריל סטריפ, אן התאוויי ואמילי בלאנט, חוזר כעת עם ספר חדש בסידרה, “השטן לובשת לולולמון”, שהפך לרב מכר של ה”ניו-יורק טיימס”

לורן וייסברגר

לורן וייסברגר. 10 חודשי עבודה במגזין “ווג” האמריקאי הספיקו לה

לורן וייסברגר יודעת לעשות לימונדה מלימון. מי שהחלה את הקריירה שלה כעוזרת האישית של אנה ווינטור, העורכת של “ווג” האמריקאי, היא כיום אחת הסופרות המצליחות בארצות-הברית. וייסברגר עבדה בסך הכל 10 חודשים עם ווינטור, לא עמדה בלחצי התפקיד ופוטרה.

מיד לאחר הפיטורים, התיישבה וייסברגר לכתוב את “השטן לובשת פראדה”, רומן מפתח על קורותיה של צעירה שאפתנית במגזין הנחשק ביותר בעולם שזוכה בתפקיד שרבות היו מוכנות להתאבד בשבילו. לפני כן, היא מכרה את כל בגדי המעצבים והאבזרים שקיבלה במסגרת עבודתה בסך של כ-40 אלף דולר.

עטיפת הספר השטן לובשת לולולמון

עטיפת הספר “השטן לובשת לולולמון”

“השטן לובשת פראדה”, כזכור, הפך מיד לרב מכר עולמי, תורגם לעשרות שפות ואף זכה לגירסה קולנועית בלתי נשכחת שהפכה לשובר קופות מצליח בכיכובן של מריל סטריפ, אן התאוויי ואמילי בלאנט. בהמשך, הוציאה וייסברגר עוד כמה ספרים: “כל מי שנחשב”, “המירוץ אחר הטבעת”, “לילה אחד יותר מדי” ו”הנקמה לובשת פראדה”. עכשיו רואה אור סיפרה החדש, “השטן לובשת לולולמון” , בהוצאת “ידיעות ספרים”.

“השטן לובשת לולולמון” (when life gives you LULULEMON) מתרחש 10 שנים אחרי “השטן לובשת פראדה”. אנחנו פוגשים את אמילי צ’רלטון, העוזרת האישית של מירנדה פריסטלי, עורכת מגזין האופנה האגדי, RUNWAY בניו-יורק, וכיום היא יועצת תדמית ומשברים של כוכבי הוליווד.

לורן וייסברגר ובנה

לורן וייסברגר ובנה. חוגגת את החיים הטובים

ובכן, ברוכים הבאים לגריניץ’, קונטיקט, המקום שבו המדשאות והנשים מטופחות להפליא, הקוקטיילים עם הוודקה חזקים במיוחד ולכולם יש משהו לומר על השכנה החדשה והידועה לשמצה. בואו נדבר גלויות, אמילי צ’רלטון היא לא טיפוס של הפרוורים.

אמילי צ’רלטון מכירה את הקרדשיאנס, את ג’ורג’ קלוני ואת האחיות חדיד, אלא שמתחרה צעירה ובקיאה בסנאפצ’ט גוזלת ממנה לקוחות בכמויות, ואמילי מוכרחה לחזור לעניינים – ומהר. כאשר ידידתה הוותיקה מרים מזמנת אותה לביתה בפרוור העשיר גריניץ’, כדי לסייע לחברתה דוגמנית-העל לשעבר קרולינה הארטוול, אמילי מריחה הזדמנות לשיקום הקריירה המדשדשת שלה.

עטיפת הספר השטן לובשת פראדה

עטיפת הספר “השטן לובשת פראדה”

קרולינה נעצרה באשמת נהיגה בשכרות, ונפילתה מיידית ואכזרית. בעלה הסנאטור ששואף להיות נשיא עוזב אותה, חברותיה בוושינגטון מתפוגגות והצהובונים חובטים בה ללא רחם. אמילי, קרולינה המושמצת וחברתם המשותפת מרים, עורכת דין שנהפכה לאמא במשרה מלאה בפרוורים, חוברות יחדיו לא רק כדי לסכל את מזימתו של הסנאטור הנכלולי ולנווט בים המוקשים החברתיים של גריניץ’, אלא גם כדי לזכות מחדש באהדת הציבור. בדרך לשם, הן מוצאות בעלת ברית נחוצה ביותר בדמות מירנדה פריסטלי האחת והיחידה.

אן האתוויי מגלמת את דמותה של לורן וייסברגר בהשטן לובשת פראדה

אן התאוויי מגלמת את דמותה של לורן וייסברגר ב”השטן לובשת פראדה”

;