fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/03/מתנות-מיוחדות-לפסח.jpg

מתנות מיוחדות לחג: הנה 5 רעיונות מדליקים שישמחו בני משפחה וגם חברים

מגביעי יין עם שם אישי, הגדות ייחודיות לפסח, ביצת הפלא למקרר ועד לספר שכולו אוכל, אירוח ואהבה

1מארז גביעי יין אהבה קטנה

מארז של 4 גביעי יין בהתאמה אישית של “אהבה קטנה”

גביעי יין עם שם אישי

אם בעבר נהגנו לערוך את שולחן חג הפסח ולהוסיף פתק לסידור מקומות הישיבה של האורחים, אז יש בשורה בנושא: אתר האון ליין “אהבה קטנה”,  המוביל בישראל במתנות עם הדפסים באמירה אישית, משיק לפסח 2021    גביעי יין בהתאמה אישית, שעליהם מודפס בזהב או בכסף השם האישי של כל אורח, לפי בחירה.

גביעי היין בהתאמה אישית יקלו על האורחים למצוא את מיקומם סביב שולחן החג וללא ספק גם יסייעו בהשלמת מראה שולחן החג. הגביעים עשויים מפוליקרבונט עמיד ורב-פעמי. ניתן לשטוף ידנית.

מחיר לגביע יין בודד: 36 שקל.  מחיר מארז של 4 גביעי יין: 100 שקל. להשיג באתר: https://ahavaktana.co.il

2הגדה של קורונה חן אבלו

הגדה של קורונה מאת חן אבלו

הגדות לפסח בסימן חרות

כמדי שנה, העמותה לילדים בסיכון – המרכז לטיפול וחקר באוטיזם – מציעה הגדות לפסח שכל הכנסותיהן מועברות לעמותה כתרומה. להגדות השנה, שהן בסימן חרות, תצורף גם “הגדת קורונה” שכתבה ואיירה חן אבלו, נערה בת 18 מתל-מונד על הרצף התקשורתי. חן – מאיירת, מציירת ומתעניינת באמנות – יצרה הגדה הומוריסטית במטרה לשמח אנשים ולהראות במצב הנוכחי מציאות קצת אחרת. ההגדה זכתה להצלחה רבה והגיעה אף לקהילות היהודיות בארצות-הברית וברלין.

לרכישת הגדות של פסח עבור חברות או אנשים פרטיים וקבלת הגדת קורונה מצוירת, בטל’: 03-5100297, או באתר העמותה: https://www.childrenatrisk.org.il/

3הספר של דבי מצקין

עטיפת הספר “אוכל, אירוח ואהבה” מאת דבי מצקין וקלפי ההשראה המצורפים לספר

אוכל, אירוח ואהבה

בימים אלה ראה אור ספר מתכונים חדש שכולו אוכל, אירוח ואהבה. מחברת הספר היא דבי מצקין, בשלנית בינלאומית, המציעה לקוראיה שלל מתכוני רושם לעונג רב ובקלי קלות. בספר 72 מתכונים שנבחרו כולם על ידי משפחתה וחבריה, חלקם מבית אמא ורובם ככולם מתכונים שישאירו רושם עז, הכנתם קלה ואפילו מאוד.

דבי מציגה מתכוני גורמה שקטפו מחמאות רבות מטועמי האוכל הרבים שלה והם כולם עם קיצורי הדרך שלה ליצירה במטבח לעבודה נעימה ומהנה. דבי מבקשת ללמד שאפשר ליצור במטבח, לבשל ולאפות מבלי לעשות עניין מההכנות ועם חיוך ובטח שלא ליפול מהרגליים כשהאורחים בדלת. דבי מאמינה שאפשר להפוך כל דלעת לכרכרה עם קצת תבלינים, “טריקים” קטנים ואהבה גדולה, ושאוכל הוא אמנות יומיומית, כיפית ומהנה ואת זה היא רוצה להעביר לקוראיה.

ועוד משהו: לכל מתכון יש סיפור שטומן בחובו מסר חיובי מעולמה הפנימי ומהמטבח שלה. כמנת תוספת לעבודה עצמית, להשראה ואנרגיה טובה שתאיר לכם את הימים, יצרה דבי לצד המתכונים גם חפיסת קלפי השראה לקבלת מסרים ותובנות. כל קלף הוא תשובה לשאלה אינטואיטיבית שעולה בדמיונכם. שחקו עמם, התנסו והרכיבו ארוחות – וכן, גם מתכון הוא מסר עבורכם.

להשיג בכל חנויות הספרים ובאתר: www.DebbieMatzkin.com

4ביצת הפלא

ביצת הפלא לשמירה על טריות הפירות והירקות במקרר

ביצת הפלא

חברת “אורגניקזון”, המייבאת ומשווקת מיגוון רחב של מוצרים אורגניים, נטולי רעלים וידידותיים לסביבה, משיקה בימים אלה את ביצת הפלא – המאריכה את חיי הפירות והירקות ושומרת על טריותם. ביצת הפלא סופחת את האתילן ובכך מאפשרת את שמירת הטריות של הפירות והירקות, לאורך זמן, (מוכח מדעית).

המארז מגיע עם 2 ביצי פלא,  ביצה אחת לכל מגירת פירות וירקות, ובתוכה שקית המכילה חומר פעיל המיועד ל-3 חודשים מהפתיחה. בתום 3 חודשים מחליפים את השקית לשקית חדשה, ואת הישנה לא זורקים! מומלץ לפזר את תוכן השקית כדשן לעציצים, שיעשיר את האדמה במינרלים (ניתן לרכוש מילוי שנתי לביצת הפלא ולשמור על הסביבה).

המחיר למארז של 2 ביצי פלא: 27.90 שקל במקום 34.90 שקל. המחיר לשקית מלוי שנתית: 52 שקל.  להשיג בניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים, באתר סופר פארם ובאתר “בשבילנו”: https://bit.ly/3kmnvSJ

5רוח משוחררת_מייקל א.סינגר

עטיפת הספר “רוח משוחררת” מאת מייקל א. סינגר

רוח משוחררת בפסח

מייקל א. סינגר נחשב דמות אניגמטית שאפילו אופרה ווינפרי התקשתה לתאם איתו ריאיון. הוא השפיע על מיליונים ברחבי העולם, הודות לספר אחד משמעותי שכתב ושתורגם לשפות רבות – “רוח משוחררת”.

שמו של הספר נשמע ‘רוחניקי’, בעוד למעשה מדובר בספר סופר ‘תכלסי’, מעשי ודידקטי – שמלמד כל אחד מאיתנו איך להיפטר מהקול הזה בראש שמחלק לנו פקודות או מערער לנו את המחשבות, ולהתבסס היטב בתודעה חיובית ומאוזנת.

זהו ה-ספר להעניק במתנה לחג החירות, בייחוד אחרי תקופת קורונה מטורללת ששאבה אנרגיות וערערה את הביטחון והקיום שלנו; מתנה מושלמת לחג שבו כולם רוצים להרגיש חופשיים, בין אם לעצמנו ובין אם לאדם שביקרו אנחנו חפצים.

בגישה בהירה ובכתיבה שהיא למעשה “דיבור בגובה העיניים”, הספר מקיים דיאלוג עם הקורא, ובאופן בלתי מורגש מנווט את הקורא להשתחרר ממחשבות, רגשות ודפוסי הפעולה שמהווים חסמים להרחבת התודעה; חומות שתוחמות את רובנו ומגבילות את יכולותינו להתפתח ולשגשג.

“רוח משוחררת”, מאת מייקל א. סינגר, להשיג באתר ההוצאה:  https://afikbooks.com/shop/רוח-משוחררת/

 

 

;