fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/בארץ-גדול.jpg

נופשים ומבלים: איך מעבירים המפורסמים את החופש הגדול?

איך מעבירים המפורסמים שלנו את החופש הגדול הלוהט? בעיקר נופשים ונהנים. אז איפה בילתה גלית גוטמן? מה עשתה מיכל אנסקי בניו-יורק? איפה טיילה איילת שקד? ומה הם העלו לאינסטגרם שלהם? שרק נעבור את הקיץ בשלום!

איילת שקד בהרי הרוקי בקנדה

איילת שקד בהרי הרוקי בקנדה

איילת שקד בילתה בתחילת יולי חופשה בקנדה: “שבת שלום מהרוקיז הקנדיים”, כתבה באינסטגרם. “רק מזכירה שאשה יכולה לעשות הכל, גם לטייל, גם להיות אמא, גם לעמוד בראש מפלגה, גם בראשות עיר, גם למנכל חברה וגם לעמוד בראש מדינה”.

גלית גוטמן ויגאל אהובי בילו חופשה רומנטית באי היווני פארוס

גלית גוטמן ויגאל אהובי בילו חופשה רומנטית באי היווני פארוס

גלית גוטמן ובן זוגה יגאל אהובי בילו חופשה רומנטית באי פארוס ביוון, אחד האיים האטרקטיביים בים האגאי עם חופים מרהיבים, ריזורטים מעולים, טברנות מצוינות ושלל פעילויות המתאימות לכולם. גוטמן, שלא כהרגלה, העלתה תמונה אינטימית על רקע השקיעה.

אנה ארונוב קפצה לחופשה קטנה באיסטנבול שבטורקיה

אנה ארונוב קפצה לחופשה קטנה באיסטנבול שבטורקיה

אנה ארונוב קפצה לביקור באיסטנבול ושהתה במלון הספא “סוהו האוס” הממוקם בארמון מרהיב מהמאה ה-19. המלון נמצא ברובע ביוגולו, בחירה מעולה בהחלט למטיילים המתעניינים באוכל, בשופינג ובטיולים באחת הערים המרתקות והססגוניות בעולם.

אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה בהופעה של אלטון ג'ון בשווייץ

אסי עזר ואלברט אסקולה בהופעה של אלטון ג’ון בשווייץ

אסי עזר ואלברט אסקולה בשיט חלומי באגם ז'נבה

אסי ואלברט בשיט חלומי באגם ז’נבה

אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה טסו לשווייץ להופעה של אלטון ג’ון. “היינו בהופעה של אלטון בשווייץ”, שיתף עזר. “בואו נגיד שהשירים שהוא בחר להופעה לא היו השירים שאני הייתי בוחר, אבל כמה יפה היה להיות בלוקיישן הזה?”. בנוסף, העלה עזר תמונה שלו עם אלברט מהפלגה על אגם ז’נבה סמוך לעיירת הקיט מונטרה.

ניקול ראיידמן חוגגת על גגות פריז

ניקול ראיידמן חוגגת על גגות פריז

בסוף חודש יוני, רגע לפני החופש הגדול, בילתה ניקול ראיידמן בפריז בשבוע ההוט קוטור שנערך בעיר. ראיידמן, כדרכה, עשתה את הביקור בעיר האורות עם המון סטייל והצטלמה במיטב מותגי האופנה במקומות נחשקים בבירה הצרפתית. בתמונה ראיידמן חוגגת על גג בית הכלבו “פרנטאן” בבולוואר אוסמן כשברקע נראית כנסיית הסקרה קר.

גל גדות עושה יום כיף בדיסנילנד בלוס-אנג'לס

גל גדות עושה יום כיף בדיסנילנד בלוס-אנג’לס

אצל גל גדות, המתגוררת בלוס-אנג’לס, החופשה המועדפת עליה היא תמיד בארץ עם המשפחה והחברים. עד שהיא תשוב לבקר אותנו כאן, קפצה סופרוומן ליום כיף בדיסנילנד בעיר המלאכים, העלתה תמונה לאינסטגרם וכתבה: “יש משהו כל כך קסום ב”דיסנילנד”! תודה על הזמן המופלא!”.

אילנית לוי ואלירז שדה חוגגים יום הולדת במלון סטאי כנרת

אילנית לוי ואלירז שדה חוגגים יום הולדת במלון “סטאי כנרת”

אילנית לוי חגגה החודש יומולדת 37 במלון “סטאי כנרת” בחוף צאלון בכנרת, יחד עם בעלה אלירז שדה. לוי העלתה תמונה שבה נראים השניים בבריכת המלון כשהיא לוגמת מכוס יין. המלון, אגב, מציע סוויטות וחדרים מפנקים המשקיפים על אזור הכנרת, הגליל ורמת הגולן.

אופירה אסייג והילדים בנתבג

אופירה אסייג והילדים בנתב”ג עם טישירטס “הקיץ של החיים”

אופירה אסייג, שידועה כאמא אווזה שאוהבת את שלושת ילדיה צמודים אליה, הגיעה בשבוע שעבר לנתב”ג ושלחה את שני ילדיה הגדולים, לבד, למחנה קיץ בניו-יורק. אסייג: “אמלי ואריאל שלי טסו לניו-יורק למחנה קיץ ביחד עם מאה ילדים נוספים למשך שלושה שבועות! אין אייפון, אין אייפד ואין מחשבים, יש מלא חוגים, מעשירים את השפה האנגלית ומשתבחים בכל סוגי הספורט. אני וגילי נשארנו עם אייל הקטן ואיך אומרת הילה אחותי? השתחררתי מקסימום כי בסוף הילדים רוצים חוויות חדשות. עוף גוזל, אלה החיים”.

מיכל אנסקי תופסת שמש על הגג בניו-יורק

מיכל אנסקי תופסת שמש על גג בניו-יורק

מיכל אנסקי בשוק האיכרים ביוניון סקוור בניו-יורק

אנסקי בשוק האיכרים ביוניון סקוור בניו-יורק

מיכל אנסקי מתאוששת מהשיתוק שתקף מחצית מפניה וטסה לניו-יורק האהובה עליה. שם ביקרה, בין היתר, בשוק האיכרים ביוניון סקוור, עליו כתבה: “אני אוהבת את שוק האיכרים של יוניון סקוור. למען האמת הוא היה אחד מההשראות שלי לפני ששיר הלפרן ואני הקמנו לפני עשור את שוק האיכרים של תל-אביב. חקלאים מוכרים בגאווה את התוצרת שגידלו, בלי פערי תיווך, בלי אנשי אמצע, בלי אותיות קטנות, ריסוסי צבע או חנקן ושיקולים של חיי מדף. פשוט תוצרת טרייה ועונתית שנקטפה על ידם כאשר הגיעה לשיא הבשלות והטעם. אני מסתובבת בין הדוכנים, קונה וטועמת אבל חייבת להודות שחד-משמעית, אין בעולם על התוצרת הישראלית. הטעם והאיכות של הפירות והירקות ועשבי התיבול, והדבש והלחמים וגבינות העיזים בארץ שלנו הם פי מיליון מכל מה שפגשתי בארה”ב”.

סנדרה שדה, יעל בר זוהר ועוד חבורה גדולה של בלונדיניות יצאו לחגוג יום הולדת 40 למושיק גלאמין באחד מחופי הים-התיכון

סנדרה רינגלר ויעל בר-זוהר חוגגות על יאכטה בים-התיכון

סנדרה רינגלר, יעל בר-זוהר, דנה מגן ועוד חבורה גדולה של חברות בלונדיניות טובות יצאו לחגוג יום הולדת 40 למושיק גלאמין באחד מחופי הים-התיכון על יאכטה ששכרו. סנדרה העלתה לאינסטגרם תמונה שבה היא ויעל משתובבות על הסיפון, והסבירה: “מושיק טוען שבלונדיניות נהנות יותר”.

עומר אדם בסן-טרופז

עומר אדם מבלה בסן-טרופה שבריביירה הצרפתית

עומר אדם רק סיים את ההופעה ההיסטורית שלו בפארק הירקון בתל-אביב, שאליה הגיעו למעלה מ-45,000 איש, וכבר יצא לחופשה מפנקת כמו שהוא אוהב. הפעם היעד שנבחר היה חופי סן-טרופז שבריביירה הצרפתית. לתמונה שבה הוא נראה כמו תייר מזדמן, צירף את הכיתוב: “ברוכים הבאים לסן-טרופה”.

רותם סלע נופשת במלון הספא אנאסה בקפריסין

רותם סלע שטה בחופי קפריסין

הצילומים של “נינג’ה ישראל” הסתיימו, למעט הגמר הגדול, ואנחנו גילינו את רותם סלע בחופשה בקפריסין, כשהיא מתארחת במלון הספא היוקרתי “אנאסה” ואף עושה שיט במימי הים-התיכון.

שלי גפני בחופשה ביוון עם מים קריסטליים וצלולים

שלי גפני נהנית מהשמש ביוון

גם שלי גפני החליטה הקיץ לבלות בחופי הים-התיכון ובחרה ביוון כיעד המועדף. גפני נהנתה משיט במים קריסטליים ומשמש לוהטת. התוצאה: תמונה שנראית כמו גלויה של משרד התיירות היווני.

;