fbpx

עיצוב הגינה והמרפסת עם ריהוט הגן האיכותי של לה גן

בעבר, ריהוט גן היה מיועד עבור בתים פרטיים עם גינה. כיום, סטנדרט הבנייה הוא כזה שכולל מרפסת בכל דירה המשמשת כחצר קטנה שריהוט גן יכול מאוד להתאים לה. נשאלת השאלה: איזה ריהוט גן כדאי לרכוש? בכתבה הבאה נסביר איך תעשו זאת נכון ואיזה ריהוט גן איכותי יש בחברת לה גן העוסקת בתחום כבר זמן רב.

איך בוחרים ריהוט גן לגינה או המרפסת?

בחירת ריהוט גן לגינה או המרפסת כולל התחשבות במרחב הקיים, בצרכים שלכם ובמראה העיצובי שאתם רוצים ליצור.

השלב הראשון כולל מדידות של המרחב העיצובי. יש למדוד אורך ורוחב ולהבין כמה מתוכו יהיה מיועד עבור ריהוט גן וכמה מתוכו יהיה מרחב פתוח שתוכלו להכניס אליו פריטים אחרים כמו אדניות פרחים למשל.

השלב השני הוא להבין איזה סגנון אתם אוהבים. אם אתם חובבים של הסגנון הכפרי, הרי שהתאמת ריהוט גן שעשוי מראטן יהיה מדויק עבורכם. אם אתם אוהבים מראה מודרני, תוכלו להתאים ריהוט גן מאלומיניום שהמראה שלו מאוד נקי וחלק.

השלב האחרון הוא כמובן התקציב שלכם. החליטו על התקציב שאתם רוצים להשקיע. החלטה על תקציב מראש, תסייע לכם בסינון מה שלא מתאים לכם והתמקדות במה שכן. זה יכול לחסוך לכם המון התעסקות בבחירת ריהוט שאינו מתאים עבורכם באופן מדויק.

איזה ריהוט גן כדאי לשלב במרפסת או הגינה?

ריהוט הגינה הראשון שכדאי לכם לרכוש הוא מערכת ישיבה. לפני שתיגשו למלאכת הרכישה, יש להגדיר קודם את המטרות שלכם ממערכת ישיבה זו ולפי מטרות אלו לבחור אותה.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות ישיבה לגינה ובחברת לה גן תמצאו עיצובים שונים, מרהיבים ובמחירים מעולים.

לפני הרכישה, חשבו האם אתם זקוקים למערכת ישיבה נמוכה או שאתם מעדיפים מערכת הכוללת שולחן גבוה עם כיסאות.

מי שנוהג להזמין אורחים ולאכול בגינת הבית או המרפסת, מומלץ שיתאים לאזור זה שולחן אלומיניום מסוגנן. מי שמעוניין לשתות את הקפה של הבוקר בכיף, מומלץ לחשוב לכיוון של מערכת ישיבה נמוכה.

לאחר שבחרתם מערכת ישיבה, כעת מגיעות התוספות. אם זו מרפסת שיש בה פרגולה, ניתן להוסיף נדנדות לגינה וערסלים תלויים ממקרמה. אם מדובר במרפסת שמש ללא הצללה, זה הזמן להוסיף שמשיה מסוגננת. יש המון אפשרויות נהדרות שכדאי לאמץ וכך להפוך את האזור החיצוני שלכם לנעים לישיבה.

לסיכום, אם אתם רוצים לעצב את הגינה שלכם עם ריהוט גן איכותי, זה הזמן לפנות לחברת לה גן שמומחית בכל הקשור לריהוט גן. באתר החברה וגם בחנויות הפיזיות, תוכלו להנות מהמגוון הרחב, מהעיצובים המרהיבים וגם ממחירים מעולים.