fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/12/פיפל-גדול.jpg

הנשים של השנה: מגזין People בחר לראשונה בתולדותיו ארבע נשים שעשו את 2019

רגע לפני 2020, המגזין בחר במישל אובמה, ג’ניפר אניסטון, ג’ניפר לופז וטיילור סוויפט כנשות השנה ויצא עם ארבעה שערים חגיגיים. מדובר בארבע נשים חזקות, מצליחות, מרגשות ומעוררות השראה, שלוש מהן חצו את גיל 50. קבלו אותן

1מישל אובמה

מישל אובמה: “אם היית רואה אותי ברוב הימים, בבגדי הזיעה או האימון שלי, היית רואה שאני לא בדיוק כוכבת רוק…”

מישל אובמה: המסע של החיים

בשנת 2019 הוציאה מישל אובמה, 55, את ספרה האוטוביוגרפי הראשון, “הסיפור שלי”, שהפך לספר האטוביוגרפי הכי נמכר בכל הזמנים, עם מכירות של 11.7 מיליון עותקים בכל העולם. בנוסף. מישל נבחרה, על פי סקר של “גאלופ”, ל”אשה הנערצת יותר בעולם”, בעיקר בגלל פעילותה החברתית לשיפור החינוך ולחיזוק מעמד האשה.

בהקדמה לספרה, כתבה מישל כי תפקיד הגברת הראשונה של ארצות-הברית הוא לא רשמי “ובכל זאת סיפק לי במה שלא דמתה לשום דבר שהייתי יכולה להעלות על דעתי. הוא הציב לי אתגרים והשרה עלי ענווה, רומם אותי וגימד אותי, לפעמים בעת ובעונה אחת. אני רק מתחילה לעבד את מה שהתרחש במהלך השנים האחרונות האלה – החל מאותו רגע ב-2006 שבו בעלי רק התחיל לדבר על מירוץ לנשיאות ועד לבוקר הקר בחורף 2017, שבו נכנסתי ללימוזינה עם מלניה טראמפ וליוויתי אותה לטקס ההשבעה של בעלה. איזה מסע זה היה”.

אין ספק, זו היתה שנה מוצלחת מאוד של אשת נשיא ארצות-הברית לשעבר. היא יצאה לסיור ספרים  בכל רחבי אמריקה, השתתפה בתוכניות רדיו וטלוויזיה ונאמה בכנסים חשובים. “זה היה די מפחיד בהתחלה”, הודתה מישל, “למרות שהייתי רגילה לנאום בפומבי. אבל עם הספר זה הרגיש כל כך שונה”.

למרות מעמדה הרם בארצות-הברית, מישל שומרת על צניעות ולא עושה עניין גדול מעצמה. מישל לכתבת “פיפל”: “אם היית רואה אותי ברוב הימים, בבגדי הזיעה או האימון שלי, היית רואה שאני לא בדיוק כוכבת רוק… כמובן שהחיים מרגישים קצת אחרת מכפי שהיינו בבית הלבן”.

2מישל אובמה

מישל אובמה על שער מגזין “פיפל”

ג’ניפר אניסטון: יכולה לעשות כל דבר

בכותרת לשער של ג’ניפר אניסטון, 50, במגזין “פיפל”, על בחירתה כ”אשת השנה”, צוטטה הכוכבת הכי מצליחה של “חברים”: “למדתי שאני יכולה לעשות כל דבר”. וזה כל כך נכון. השנה, באיחור לא אופנתי, היא פתחה סופסוף חשבון אינסטגרם והגיעה למיליון עוקבים תוך 5 שעות ו-16 דקות. התמונה שצירפה לפוסט הראשון, שלה עם כל חבריה ל”חברים”, צברה מעל 12 מיליון לייקים ב-48 שעות. כיום יש לה כבר 22.3 מיליון עוקבים.

15 שנה עברו מאז הסתיימה הסידרה “חברים”, והשנה עשתה ג’ניפר קאמבק ענקי למסך הקטן עם הסידרה “תוכנית הבוקר” המדוברת של שירות הסטרימינג של אפל TV, לצידה של ריס וויתרספון. הסידרה חושפת את מאבקי הכוח המכוערים מאחורי תוכניות הבוקר באמריקה. אניסטון מגלמת את אלכס לוי, שמגישה את התוכנית הפופולרית כבר כמה שנים ונחשבת למי ששינתה את פני הטלוויזיה באמריקה. מדובר באחת התוכניות היקרות ביותר שנעשו בטלוויזיה, כשג’ניפר משתכרת 2 מיליון דולר לפרק, הישג בהחלט ראוי לציון.

3ג'ניפר אניסטון

ג’ניפר אניסטון על שער מגזין “פיפל”

ג’ניפר לופז: בזכות המרץ, האנרגיה וההופעות

ג’ניפר לופז שברה הרבה תקרות זכוכית באמריקה. היא הכוכבת הלטינית הראשונה שהרוויחה למעלה ממיליון דולר לסרט, מכירות אלבומיה הגיעו להיקף של למעלה מ-75 מיליון ברחבי העולם. 16 מלהיטיה נכנסו לעשירייה הפותחת במצעדים, שלושה אלבומים במקום הראשון ובאמתחתה זכיות בשלל פרסי מוזיקה. וזה לא הכל: היא הלטינית המשפיעה ביותר בארצות-הברית עם הון אישי המוערך ב-400 מיליון דולר ועם קריירה בינלאומית שרק הולכת קדימה עם השנים.

בחודש אוגוסט האחרון חגגה לופז את יום הולדתה ה-50, במסע הופעות מושקע ועצום, שכלל גם הופעה בישראל. את התואר “אשת השנה” העניק לה “פיפל” בזכות המרץ, האנרגיה וההופעות. לופז נהנית מהרבה משיאים השנה: הסרט שלה Hustlers הצליח, באחרונה היא התארסה, וכן, היא תופיע בסופרבול בשנת 2020. לופז: “זה רק מראה שחלומות מתגשמים. אבל צריך לעבוד בזה ולא לוותר. המפתח הוא החלק שלא מוותר. בשבילי זו לא ברירה. אני לא יכולה להפסיק”.

4ג'ניפר לופז

ג’ניפר לופז על שער מגזין “פיפל”

טיילור סוויפט: שיאי מכירות מהגבוהים בעולם

טיילור סוויפט היא זמרת-יוצרת אמריקאית, ואחת הזמרות עם שיאי מכירות מהגבוהים בעולם. היא פעילה גם כאשת עסקים וכשחקנית. הישגיה כוללים עשרה פרסי גראמי, פרס אמי, 29 פרסי המוזיקה האמריקאית, 23 פרסי המוזיקה של בילבורד, 11 פרסי איגוד מוזיקת קאנטרי, שמונה פרסי האקדמיה למוזיקת קאנטרי ופרס המוזיקה הבריטית.

לומר ש-2019 היתה שנה מדהימה עבור טיילור סוויפט, 29, יהיה אנדרסטייטמנט. הכוכבת הוציאה את האלבום החדש שלה, Lover, שהפך לאלבום הנמכר ביותר תוך שבוע בלבד. בנוסף, בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית שהתקיים בחודש נובמבר האחרון טיילור זכתה בחמישה פרסים, בהם הפרס החשוב מכולם – אמנית השנה.

לטיילור, אין ספק, יש הרבה מה לחגוג, והיא גאה במיוחד באלבום החדש. טיילור: “זו הפעם הראשונה שהצלחתי להוציא מוזיקה שלדעתי מתחברת לאנשים, ובכל זאת להביט לאחור על כל מה שעשיתי ולחוש תחושת גאווה קטנה. אני גאה בדברים שעשיתי עד היום”.

5טיילור סוויפט

טיילור סוויפט על שער מגזין “פיפל”

;