fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/09/ניקול-קידמן-בסרט-אוסטרליה.jpg

קדימה, קידמן: ניקול קידמן, 52, חושפת את סודות התזונה, הכושר והסטייל שלה

ניקול קידמן חגגה לא מכבר יומולדת 52, ורק משתבחת עם השנים בעזרת אימונים שכוללים ריצה, שחייה, טניס, יוגה ורכיבה על סוסים, ודיאטה המבוססת על מזון אורגני בלבד ותוספי תזונה. וכן, היא אוהבת אופנה: “אני קונה המון בגדים בחנויות המקוונות ונהנית מזה מאוד”, היא מודה

1ניקול קידמן צילום מתוך הסרט אוסטרליה

ניקול קידמן: “כדי לרכוב על סוסים צריך שרירי גב חזקים”. צילום מתוך הסרט אוסטרליה

סידרת הדרמה הקומית “שקרים קטנים גדולים”, שהחלה ב-2017, הזניקה לניקול קידמן את הקריירה ומאז היא לא נחה לרגע. השנה ראינו אותה בחמישה סרטים: “אקוומן”, “ילד מחוק”, “הרסנית”, “אפסייד” ו”איך לדבר עם בנות במסיבות” ועל תפקידה בסידרה זכתה בפרס האמי, בגלובוס הזהב ובפרס גילדת שחקני המסך. בנוסף, מאז 2006 היא משמשת כשגרירה של רצון טוב מטעם האו”ם ופועלת למניעת אלימות נגד נשים ברחבי העולם.

קידמן, שבאחרונה חגגה יומולדת 52, נישאה לפני 13 שנה לזמר הקאנטרי המצליח קית’ אורבן והביאה איתו לעולם בת שילדה, סאנדיי, ובת ביולוגית נוספת באמצעות פונדקאית, פיית’. אבל גם הלידה שעברה לא פגעה בגיזרה החטובה שלה, שמטופחת דרך קבע בשיגרת אימונים אינטנסיבית.

את הפעילות הגופנית היא מעדיפה לעשות בחוץ, ולשם כך נוהגת לרוץ כ-11 ק”מ מדי יום במהלך השבוע וכ-19 ק”מ במהלך סוף השבוע. בנוסף, היא שוחה מדי יום במשך חצי שעה, פעמיים בשבוע משחקת טניס במשך שעה, ומשלבת בין כל אלה גם אימוני יוגה.

לפני חמש שנים, במהלך צילומים לסרט, למדה לרכוב על סוסים והתאהבה גם בזה, למרות שלדבריה זה כלל לא היה כזה נעים בהתחלה. “זה היה הרבה יותר קשה ממה שחשבתי, כדי לרכוב על סוסים צריך שרירי גב חזקים”, סיפרה בעבר.

עם העיסוקים הרבים והכושר האינטנסיבי, קידמן מקפידה לאכול בצורה מאוזנת, מה שמבחינתה אומר אוכל אורגני בלבד. “אני צריכה לאכול כמה פעמים ביום כדי לשבוע ומעדיפה בעיקר סלטים, דגים טריים ולעיתים פסטה”, אמרה לא מכבר. “לא אוהבת מזונות שמכילים תכולת שומן גבוהה”.

במקביל, היא בורחת כמו מאש ממזונות שעשויים להכיל שאריות של חומרי הדברה ולא נוגעת בממתיקים מלאכותיים. כדי לחזק את התזונה שלה, היא משתמשת בתוספי תזונה שעוזרים לה לשמור על האנרגיה הנכונה.

בשורה התחתונה, מבחינת קידמן, הסוד בחיים הוא איזון. “בעלי לא אוהב להתאמן, אך אני רצה או שוחה ואנחנו מנסים שהילדות שלנו יהיו פעילות”, אמרה. “אבל באופן קבוע, בימי ראשון בבוקר אנחנו מכינים פנקייק כל המשפחה או אוכלים קרואסונים. אני מאמינה שצריך ליהנות מהחיים, צריך להיות איזון. המסר הקבוע שלי לבנות שלי הוא שחשוב יותר להיות חכמה מאשר יפה”.

2ניקול קידמן צילום ויטמינם סוויס

ניקול קידמן: “אני נהנית לתמוך ולקדם מעצבי אופנה וחושבת שטוב שיש שיח על אופנה”. צילום: ויטמינים “סוויס”

קידמן, הידועה כאייקון אופנה, גדלה עם אמא שידעה לתפור. “אמי תפרה בגדים בתקופות שלא היה בהן מספיק כסף כדי לקנות בגדים יפים”, סיפרה קידמן בעבר. “היא היתה קונה בדים ותופרת לי כל מה שביקשתי. זו זכות גדולה לגדול עם אמא כזאת. היא גם ידעה להתאים שמלות לעצמה, להתאפר כמו שצריך בכל הנסיבות. אגב, גם היא גודלה כך על ידי אמה, לכן לאחותי ולי יש זיקה חזקה לאופנה ולתפיסת המראה שלנו כמרכיב באישיות שלנו שאנחנו צריכות לטפח”.

כיום, בחירת שמלה היא החלטה אמנותית עבורה, במיוחד אם היא צועדת איתה על השטיח האדום. לדבריה, “אני מקפידה בדברים האלה. אני נהנית לתמוך ולקדם מעצבי אופנה וחושבת שטוב שיש שיח על אופנה. דיבורים על אופנה הם כיף גדול עבורי. אני קונה המון בגדים בחנויות מקוונות ונהנית מזה מאוד”.

באילו אתרי קניות היא גולשת? קידמן: “אני גולשת המון ב-NET-A-PORTER. לפעמים דברים שם לא מתאימים לי כי הם צעירים מדי, אבל מדי פעם אני מוצאת משהו וקונה. נוח לקנות און-ליין. זה מתאים לאמהות עסוקות כמוני. אגב, הבנות  שלי לא אוהבות כשאני קונה און-ליין. הן מעדיפות לצאת איתי לשופינג של ממש בחנויות, למדוד בגדים, נעליים, הכל, כחוויה כוללת, כמו שצריך. יכול להיות שהן צודקות. שופינג זה שופינג. אני תמיד אומרת שאופנה דורשת אומץ, להעז באופנה, ללבוש דברים חדשים – זה דורש אומץ”.

10 דברים שלא ידעתן על ניקול קידמן

  1. היא נולדה בהוואי, ויש לה אפילו שם מסורתי: הוקולאני. שמה המלא הוא ניקול-מרי קידמן, אבל בני משפחתה החיים באוסטרליה מכנים אותה ניק.
  2. לדבריה, היא מעולם לא השתמשה בכפילת גוף לצורך סצינות בעירום.
  3. קידמן אלרגית לתותים ומפחדת מפרפרים.
  4. היא שברה צלע במהלך החזרות על ריקוד שביצעה בסרט “מולאן רוז'”. ההפקה הושהתה עד שקידמן החלימה.
  5. הצהובונים דיווחו בזמנו כי טום קרוז, בעלה הראשון, הפתיע אותה במסמכי גירושים שלושה ימים לפני יום הנישואים שלהם. בהמשך התגלה כי כשנפרדה ממנו היא היתה כבר שלושה חודשים בהריון עם מי שהיה אמור להיות ילדם הביולוגי הראשון, אבל עברה הפלה (השנייה במספר בזמן היותם יחד).
  6. את סאנדיי, בתה הביולוגית הראשונה, היא ילדה בגיל 41. פיית’, בתה השנייה והביולוגית, כבר נולדה מאם פונדקאית.
  7. נעמי ווטס היא באמת חברה טובה שלה, עד כדי כך שהיא דחתה הצעה לשחק בסרט “מזימות זרות” כי ידעה שניקול רוצה את התפקיד (שבסוף אכן הלך אליה).
  8. היא לא נוהגת להתאפר בכלל כשאינה על סט צילומים או על השטיח האדום, וטוענת כי הציפורניים שלה הן הדבר הכי גרוע בגופה – כי הן נוטות להישבר כל הזמן.
  9. מסאז’ים זה הדבר שהכי מרגיע אותה. “מאוד מאמינה בכוח הריפוי שלהם. הם עוזרים לי לנוח ולישון, שזה תחום בעייתי אצלי”.
  10. היא רוקחת את הבושם שלה בעצמה ומסרבת לגלות את מרכיביו. “הוא סקסי, גברים מתים עליו. אולי יום אחד אבקבק אותו ואשווק אותו, כי אנשים תמיד שואלים אותי מה זה הריח הטוב הזה”.

;