fbpx

קייטרינג בשרי לימי גיבוש בעבודה

כולנו יודעים שמקומות העבודה כיום, אינם כפי שהיו בעבר. כבר מזמן לא מדובר במקום שבו העובד נמצא רוב שעות היום, אלא במעין בית שני במלוא מובן המילה. מקומות העבודה מצד שני, מבינים שעליהם לדאוג לרווחת העובדים ולהזכיר להם מידי פעם, עד כמה הם חשובים. דרך אחת לעשות זאת היא לקיים ימי גיבוש ועיון מידי פעם, כדי לשחרר לחץ מהשגרה וליצור סביבה מגובשת ומהנה עבור העובדים. ומה טוב יותר מאשר קייטרינג בשרי שיגיש מטעמים נפלאים שיגרמו לעובדים לחייך? הבה נרחיב על כך.

הקולגות עוד יגידו לך תודה – קייטרינג בשרי לאירוע בלתי נשכח

כשמחליטים לארגן אירוע במקום העבודה; בין אם מדובר על אירוע לחברה כולה או האפי-האוור למחלקה בלבד, חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים שיהפכו את השעות הללו למהנות ובעלות ערך מוסף. מעל לכל, תרצו שהעובדים או הקולגות, יידעו שמקום העבודה השקיע בהם וחשב עליהם. קייטרינג בשרי שתמיד ישתלב מעולה בכל אירוע, הוא בדיוק מה שחסר לכם כדי להשלים את ההכנות!

  • למה חשוב להשקיע באוכל? – בכל רחבי העולם, לאוכל יש כוח ויכולת לחבר בין אנשים. ככל שהתפריט יהיה מדויק, טעים ומספק יותר – לא רק שתענו על הטעם של כולם אלא שלפתע, ייווצרו קשרים. אלמנט חשוב מאין כמוהו במקום העבודה.
  • מה לבדוק? – כאשר יוצרים קשר עם שירותי קייטרינג חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו הניסיון שלהם, איכות האוכל וסגנון השירות. קייטרינג טוב צריך להיות בעל ניסיון באירועים דומים, דבר המעיד על כך שיהיה מסוגל להעניק לכם שירות מעל למצופה באותה מידה. זכרו, התפקיד שלהם הוא לא רק לספק לכם ארוחה מעולה, קייטרינג טוב גם תורם לחוויה הכללית של האירוע שלכם.
  • סוג הקייטרינג – בופה או הגשה? שירותי קייטרינג שונים מציעים אפשרויות שונות, כל אחת מגיעה עם יתרונות וחסרונות משלה. בופה למשל יוצר ערבוב חברתי, אך מצד שני נוצרים גם תורים. הגשה לעומת זאת עלולה להפוך את האירוע לרשמי מידי ועל אף שמדובר באירוע של מקום העבודה, לא תמיד זו המטרה.
  • ארוחה שהיא הפתעה – בעיקר כשמארגנים האפי-האוור פעם בשבוע, בדרך כלל נהוג לגוון את נושא האירוע. קייטרינג בשרי המתמחה בסוגי מטבחים שונים, יעזור לכם להשיג את המטרה באופן שיפתיע את המשתתפים בכל פעם מחדש! למשל, ארוחה בסגנון מקסיקני, ארוחה בשרית בסגנון ברביקיו קוריאני, ארוחה ארגנטינאית שופעת ועוד רבים ונפלאים.

הסוד לאירוע חברה מוצלח

האתגר הגדול עם אירועי חברה, הוא להצליח להעלות חיוך על פניהם של העובדים והקולגות ולשמור על רמת שביעות רצון גבוהה. אוכל, כידוע, הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתם של אירועים מכל הסוגים. לכן, אם נפל בחלקכם להיות אחראיים על אירועי החברה או אפילו אירועי המחלקה השבועיים, כדאי לחפש אחר קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר ומומלץ שיענה על הצרכים והדרישות שלכם בכל פעם מחדש.

באופן כללי, ספק קבוע הוא תמיד רעיון טוב, שכן כך נחסך מכם החיפוש המתיש בכל פעם מחדש. השקיעו את מרב המאמצים במציאת הספק הטוב והמדויק ביותר שתוכלו למצוא, וכך תובטח לכם ארוחה מעולה בכל אירוע מחדש.