fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/קייט-גדול.jpg

קייט הדסון חוגגת 40: שלושה ילדים משלושה בעלים

בסוף השבוע האחרון, בזמן שאנחנו עשינו את ליל הסדר, חגגה קייט הדסון יום הולדת 40 ופרסמה לראשונה באינסטגרם תמונה שלה עם שלושת ילדיה: ריידר, בינגהאם ורוני, שלכל אחד מהם אבא אחר. נשמע טלנובלה? תמשיכו לקרוא

קייט הדסון ושלושת ילדיה

קייט הדסון ושלושת ילדיה: זה גיל 40!

מזל טוב לשחקנית קייט הדסון שחגגה בסוף השבוע האחרון יום הולדת 40 במסיבה סוערת בביתה. לרגל האירוע המרגש, העלתה הדסון לאינסטגרם, לראשונה בחייה, תמונה שלה עם שלושת ילדיה, שלכל אחד מהם אבא אחר – ריידר, בינגהאם ורוני – וכתבה: “המשאלות שלי התגשמו. תודה על כל האהבה שאני מקבלת היום. זה גיל 40!”.

בעלה הראשון היה כריס רובינסון, סולן להקת “בלאק קרואוז”, שאיתו הביאה לעולם את בנה הבכור ריידר (14). בן זוגה השני, שלו רק התארסה, היה הרוקר מאט בלאמי, סולן להקת “מיוז”, ולשניים ילד משותף, בינגהאם (6). לפני חצי שנה, בגיל 39 וחצי, הביאה הדסון לעולם את בתה רוני, מבן זוגה בשנתיים וחצי האחרונות, המוזיקאי דני פוג’יקאווה.

ביתה של קייט הדסון אחרי מסיבת יומולדת 40

ביתה של הדסון אחרי מסיבת יומולדת 40

אמא יש אחת, אבא שניים

נשמע לכן קצת מורכב? ככה היא גדלה, הדסון. הוריה הם השחקנים גולדי הון היהודייה וביל הדסון. השניים נפרדו כשקייט היתה בת שנה שלושה חודשים בלבד. היא ואחיה אוליבר גדלו עם אמם ובן זוגה השחקן קורט ראסל. הדסון אינה בקשר עם אביה הביולוגי ורואה בראסל את אביה האמיתי. להדסון יש שני אחים למחצה מנישואי אביה הביולוגי לשחקנית קינדי וויליאמס, ואח למחצה, וויאט ראסל, מהזוגיות של אמה עם ראסל. כך שהכל נשאר במשפחה.

קייט הדסון בתום ההריון השלישי שלה בגיל 39 וחצי

הדסון בתום ההריון השלישי שלה בגיל 39 וחצי

ההופעה הראשונה של הדסון על המסך היתה בתפקיד קטן וחד פעמי בסידרת הדרמה “שולחן לחמישה”, אבל עד מהרה השתדרגה לקולנוע והופיעה בקומדיה עמוסת הכוכבים “200 סיגריות” והשתתפה בכמה מסרטי הבנות הכי אהובים בשנים האחרונות, כמו “איך להיפטר מבחור בעשרה ימים”, “מלחמת הכלות” ו”החברה של החבר הכי טוב שלי”. לאחר-מכן הגיע “כמעט מפורסמים”, שהביא לה את פרס גלובוס הזהב לשחקנית המשנה הטובה ביותר, מועמדות לאוסקר ותהילת עולם.

קייט הדסון בסוף ההריון השלישי עם אמה גולדי הון

הדסון בסוף ההריון השלישי עם אמה גולדי הון

בסרט “כמעט מפורסמים” גילמה הדסון את פני ליין, מנהיגת גרופיות של להקת רוק. כפי הנראה תפקיד הגרופית מאוד מצא חן בעיניה, ועוד באותה שנה (2000) נישאה לכריס רובינסון, סולן “בלאק קרואוז”, כשהשניים מנהלים את חייהם לפי סיבובי ההופעות העולמיים של רובינסון והלוקיישנים השונים של הסרטים שבהם שיחקה קייט. ב-2004 נולד בנם המשותף של השניים, ריידר הדסון-רובינסון, אבל בדיוק כמו גורל נישואי הוריה, כשנתיים לאחר-מכן נפרדו גם הם.

גולדי הון וקורט ראסל עם הנכדה רוני

גולדי הון וקורט ראסל עם הנכדה רוני

חיים ומוות בידי קייט

למרות הציפייה המוקדמת שהדסון תבחר בסרטים איכותיים בעקבות תו האיכות שלו זכתה בעקבות “כמעט מפורסמים”, היא בחרה דווקא ללכת לכיוון קליל יותר. בקומדיה הפרועה “את, אני ודופרי”, שיחקה לצידו של השחקן הקורע אוון ווילסון ובין השניים החלה מערכת יחסים שנמשכה למעלה משנה. אבל לאחר שקייט נפרדה ממנו, ווילסון נקלע לדיכאון עמוק ואף ניסה ליטול את חייו. זמן קצר לאחר ששוחרר מבית החולים השניים התקמבקו, אבל נפרדו שוב כעבור חודשים ספורים.

קייט הדסון עם בן זוגה הנוכחי, המוזיקאי דני פוג'יקאווה

הדסון עם בן זוגה הנוכחי, המוזיקאי דני פוג’יקאווה

אחרי ווילסון הרגיש ושבור הלב, הלכה הדסון על כיוון שונה לחלוטין ושידכה את עצמה לשחקן הבייסבול של קבוצת ה”ניו-יורק יאנקיז” אלכס רודריגז לכמה חודשים טובים. על-פי השמועות, לפחות בהתחלה אמא גולדי התנגדה לקשר בין השניים בתואנה שקייט עלולה להיפגע, ובסופו של דבר גם התברר שאמא תמיד צודקת, והרומן בן השניים נגמר לאחר שהשחקן מצא מישהי אחרת שתעודד אותו מהיציע, למרות שמועות על הריון ואירוסים לקייט. “בערך אחת לחודשיים הצהובונים מכריזים שאני בהריון או מאורסת או שנפרדתי ממישהו. אני מבינה שזה מעניין, אבל לרוב זה פשוט לא נכון”, אמרה בעבר.

ב-2010 החלה הדסון לצאת עם מתיו בלאמי, סולן “מיוז”, הם התארסו באפריל 2011, וביולי אותה שנה נולד בנם המשותף בינגהאם. ב-9 בדצמבר 2014 הודיעו השניים על ביטול האירוסים ופרידה. בשנתיים וחצי האחרונות, כאמור, היא צמודה למוזיקאי דני פוג’יקאווה, יש להם תינוקת משותפת, וכפי שדיווחה אחת מחברותיה לכלי התקשורת: “קיית מאוהבת בדני מעל הראש, היא מאושרת”. נקווה שבזאת תיגמר הסאגה.

כך נראית קייט הדסון אחרי שלוש לידות

כך היא נראית אחרי שלוש לידות: הרבה כושר ומדיטציה

;