fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/קית-גדול.jpg

קית הרינגטון: “אין לי בעיה עם דרישות העירום ב’משחקי הכס'”

קית הרינגטון מככב עכשיו בעונה השמינית והאחרונה של “משחקי הכס”, וזו סיבה טובה לבדוק מה הוא חושב על הסידרה, על הקולנוע, על סצינות העירום שלו וגם על אופנה

קית הרינגטון עם אמיליה קלארק במשחקי הכס

קית הרינגטון עם אמיליה קלארק ב”משחקי הכס”. להיט ענק

השחקן הבריטי קית הרינגטון, 32, הוא הכוכב הכי לוהט בשטח כיום. הוא גם מככב בסידרה “משחקי הכס”, שהיא הכי מושקעת, הכי מצליחה והכי נצפית בעולם, שאתמול החלו שידורי העונה השמינית והאחרונה שלה, וגם כובש בימים אלה את המסך הגדול עם הסרט-להיט “הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר”, סרט פעולה-פנטזיה אמריקאי בהנפשה ממוחשבת של אולפני “דרימוורקס”.

בשבע השנים האחרונות שמו של קית הרינגטון הולך ומתעצם. זה התחיל עם דיבור של יודעות דבר על “החתיך עם רעמת השיער המתולתל והעיניים החודרות מ”משחקי הכס”, המשיך בכך שכבש את שערי המגזינים הגדולים בעולם, כמו “ווג”, GQ, “ואניטי פייר” ו”רולינג סטון”, התחזק כשכיכב בתפקיד הראשי בסרט האסונות שובר הקופות “פומפיי”, והגיע סופית למעמד של אחד הגברים הלוהטים בעולם עם הכרזתו כפרזנטור של “ג’ימי צ’ו” בחורף 2015.

קית הרינגטון בקמפיין לג'ימי צ'ו, חורף 2015

קית הרינגטון בקמפיין ל”ג’ימי צ’ו”, חורף 2015. חתיך הורס

אז לרגל השקת העונה האחרונה של “משחקי הכס”, קבלו 10 דברים שלא ידעתן על השחקן הבריטי המשובח:

  1. הוא נולד בלונדון, יום לאחר חג המולד, ב-26 בדצמבר 1986. שמו המלא הוא כריסטופר קיתסבי הרינגטון, ו”קית” הוא פשוט כינויו מילדות (“עד גיל 11 בכלל לא ידעתי שקוראים לי כריסטופר”, סיפר באחרונה. “מורה בבית ספר סיפר לי, ואז הסתכל עליי ברחמים – כמה הילד טיפש שאפילו את שמו הוא לא יודע”). הוריו קראו לו על שם כריסטופר מרלו – מחזאי, משורר ומתרגם שחי במאה ה-16 ונחשב לאחד הדמויות המשפיעות ביותר על סגנונו של וויליאם שייקספיר. בשושלת המשפחתית שלו יש קשרים למלך צ’רלס השני ולמספר ברונים ודמויות בריטיות מפורסמות מהעבר.
  2. לפני שהפך לשחקן הוא חלם להיות עיתונאי, עדיף כתב שמסקר אזורי מלחמה, או צלם. המודל לחיקוי שלו היה מגיש החדשות הבריטי ג’ון סנואו, כשבצירוף מקרים משעשע זהו בדיוק גם שמה של הדמות שהוא מגלם כיום ב”משחקי הכס”.
  3. הוא התחיל בעצם כשחקן תיאטרון מוערך, ותפקידו המסתורי ב”משחקי הכס” הוא תפקיד הפריצה הטלוויזיוני שלו. לדבריו, הוא חובב סרטי אימה גדול, ובראשם “הניצוץ” הקלאסי של סטיבן קינג).
  4. ב-2014 הוא זכה בפרס שחקן השנה בטקס פרסי “הוליווד הצעירה”, המסמן מדי שנה את הצעירים הלוהטים והמבטיחים ביותר בקולנוע, בטלוויזיה ובעולם המוזיקה.
  5. הוא נמוך למדי, במונחים גבריים, ומתנשא לגובה של 172 ס”מ בלבד.
  6. רגע לפני צילומי העונה השלישית של “משחקי הכס”, הוא ננעל מחוץ לבניין הדירות שלו בלונדון, ושבר את רגלו כשטיפס על צד הבניין בניסיון להיכנס אל דירתו מהחלון. עקב כך, נאלצו מפיקי הסידרה למצוא דרכים יצירתיות לצלם אותו בסצינות פיזיות קשות יותר – כאלו שכוללות רכיבה, קרבות סיף וכו’ – ולעיתים אף השתמשו בכפילים שלו, שחבשו פאות שיער סבוכות כדי להידמות לו. בשאר הסצינות הוא השתמש בגבס שניתן להסרה לפי הצורך, וסבל מכאבים עזים “בכל פעם שניסיתי ללכת”, כדבריו. בסוף הצילומים הוא הרגיש כל כך אשם על כל התסבוכת שגרם, וכאות הוקרה קנה למנהל ההפקה בקבוק וויסקי יקר.
  7. לדבריו, מעולם לא היה לו שיער ארוך לפני כן, והוא גם לא כל כך אוהב את המראה שלו ככה. “אני מתכוון לחזור להסתפר קצר יותר ברגע שתיגמר הסידרה”, הבטיח. גם את המראה המרושל והמלוכלך שלו בסידרה הוא לא כל כך מחבב. אני אוהב בגדים מחויטים, שמותאמים לגוף, לא אוהב בגדים רפויים ורחבים”, הוא אומר. “מה שכן, אני חייב להודות שאני לא מבין כלום באופנה”.
  8. אין לו בעיה עם דרישות העירום ב”משחקי הכס”. קית: “זה די פשוט, למען האמת. אתה מוריד את החלוק שלך ואתה עירום. יש מאה אנשים סביבך שמסתכלים עליך, אבל אחרי 30 שניות כולם כבר ראו את כל מה שיש לראות. אחרי זה אני כבר די שמח להסתובב ככה בעירום”.
  9. לפני כשנה התחתן עם רוז לזלי, שחקנית סקוטית. “שנים חיפשתי בחורה מצחיקה”, סיפר בעבר בראיון. “הייתי צריך בחורה שלא תיקח אותי ברצינות. חשוב לי שנוכל לצחוק אחד על השנייה”.
  10. למרות מראהו הקשוח הוא מפחד מעכבישים, מזריקות ומטיסות. “אני ישר הופך לאלכוהוליסט בטיסות, כי קשה לי להתמודד איתן פיכח”, סיפר. אבא שלי הוציא לאחרונה רשיון טיסה במטוס זעיר והזמין אותי לטוס איתו, ואמרתי לו, “פאק, בחיים לא!”.

קית הרינגטון במשחקי הכס. לא אוהב את השיער הארוך

קית הרינגטון ב”משחקי הכס”.  לא אוהב את השיער הארוך

;