fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/אמיליה-גדול.jpg

אמיליה קלארק: סודות היופי של כוכבת “משחקי הכס”

לכבוד השקת העונה השמינית והאחרונה בהחלט של “משחקי הכס”, אספנו כמה עובדות על הרגלי הטיפוח והיופי של אמיליה קלארק – אם הדרקונים והמלכה האמיתית בשבע הממלכות

אמיליה קלארק עם קית הרינגטון במשחקי הכס. לקתה בדימום מוחי בצילום הסידרה

אמיליה קלארק עם קית הרינגטון ב”משחקי הכס”. לקתה בדימום מוחי בצילום הסידרה

לפני פחות מחודש חשפה השחקנית הבריטית אמיליה קלארק, 32, המוכרת לכולנו כחאליסי מהסידרה הכי מצליחה בעולם “משחקי הכס”, כי עברה שני אירועים של מפרצת שגרמו לדימום מוחי מסכן חיים בעת צילומי הסידרה. הראשון קרה מיד אחרי תום צילומי העונה הראשונה בהיותה בת 24 בלבד והשני – בתום צילומי העונה השלישית. היא עברה סידרה של ניתוחים וחוותה רגעים שבהם היתה בטוחה שהיא עומדת למות. “בדיוק כשנראה היה לי שכל חלומות ילדותי מתגשמים, כמעט איבדתי את שפיותי ואת חיי”, סיפרה בראיון.

אמיליה קלארק בקמפיין לדולצ'ה וגבאנה

אמיליה בקמפיין ל”דולצ’ה וגבאנה”. את הידע שלה באיפור היא חייבת לאמה

למרות מצבה הבריאותי, צלחה קלארק את כל העונות ובדרך הספיקה גם לככב בכמה סרטים, בהם “שליחות קטלנית 5” לצידו של ארנולד שוורצנגר ובשובר הלבבות “ללכת בדרכך” וגם להצטלם לקמפיין נחשק של “דולצ’ה וגבאנה” לבושם The One לאשה, כשאת הבושם הגברי מדגמן הכוכב השני הבולט של הסידרה, קית הרינגטון.

אמיליה קלארק עם סם קלאפלין בסרט ללכת בדרכך

אמיליה עם סם קלאפלין בסרט “ללכת בדרכך” המבוסס על רב המכר של ג’וג’ו מויס

לכבוד השקת העונה השמינית והאחרונה בהחלט של “משחקי הכס”, אספנו כמה עובדות על הרגלי הטיפוח והיופי של אמיליה קלארק:

* היא לא מוותרת על קרם הגנה וחייבת להוריד את האיפור שלה לפני השינה. “אני יכולה להיות שיכורה ועדיין אוריד את האיפור שלי. אני מקבלת סיוטים כשאני ישנה עם איפור, זה הדבר הכי מוזר. אני משתמשת במסיר איפור עיניים ושפתיים TAKE THE DAY OFF של ‘קליניק'”, הסבירה בעבר.

* היא מעדיפה בישום רך ועדין ומסתפקת בהתזה קלה של בושם בתחילת היום וזהו. לרוב היא מוסיפה התזה באזור השיער ואז אחרי יום שהשיער אסוף והיא מפזרת אותו הניחוח משתחרר.

אמיליה קלארק בטקס אוסקר 2019

אמיליה בטקס אוסקר 2019. לא יכולה בלי מסקרה 

* באיפור היומיומי שלה היא משתמשת בקרם לחות במקום מייק-אפ בגלל שבעבודה היא תמיד עם איפור כבד. בעבר סיפרה כי היא אוהבת את קו האיפור של “דולצ’ה וגבאנה”, את השפתונים של “טום פורד”, מזגזגת בין המסקרה של Trish Mcevoy לזו של “שאנל” ו”דולצ’ה וגבאנה”, ולשיער משתמשת בסירום של Bumble & Bumble.

* היא לא אוהבת לק אדום מאחר והידיים שלה נוטות להאדים ולכן לבדרך כלל ציפורניה משוחות בלק ורוד חיוור.

* היא לא יכולה בלי מסקרה. לדבריה, “אני אוהבת את אפקט ההידוק שהמסקרה יוצרת לריסים ומרגישה שזה פותח לי את העיניים”.

אמיליה קלארק הברונטית

אמיליה קלארק ברונטית. לא אהבה את שיערה בבלונד פלטינה

* כדי לשמור על עור חלק וזוהר, קלארק נוהגת לנקות את פניה פעמיים ביום ולשים קרם לחות. את הניקוי היא עושה עם מי פנים שעולים פחות מ-10 דולר.

* את הידע שלה באיפור היא חייבת לאמא שלה. “אמי, שעבדה בתחום תעשיית היופי, נתנה לי עצות טובות בשלב מוקדם מאוד. אני עדיין שולחת אליה את התמונות שלי בדרך לשטיח האדום. אם אני מקבלת את חותמת האישור שלה – אז שחקתי אותה.

* אמה של קלארק היתה גם זו שאמרה לה לא למרוט את גבותיה, שהפכו לאחד מסימני ההיכר שלה. היא אף נוהגה לסרק את גבותיה עם מעט וזלין לפני השינה.

אמיליה קלארק בקמפיין לדולצ'ה וגבאנה

אמיליה בקמפיין ל”דולצ’ה וגבאנה”. גרועה בלסדר את השיער בעצמה

* רק אחרי שבע עונות עשתה את הצעד המתבקש וצבעה את שיערה הברונטי לבלונד פלטינה, אבל לא אהבה את העובדה שזה פגע לה בשיער. לפני כמה ימים כבר העלתה לאינסטגרם שלה תמונות בשיער כהה.

* היא גרועה בלסדר את השיער בעצמה. “לא הייתי מצליחה בזה גם אם החיים שלי היו תלויים בזה”, סיפרה בעבר. “אם אני מנסה לסלסל את השיער שלי, אני תמיד חוטפת כוויות בפנים או באוזניים. לפני המסיבה לכבוד עליית העונה השמינית, נכוויתי ככה בפנים. כולם אמרו לי “מעולם לא שמנו לב שיש לך כתם לידה מסיבי כל כך על הפנים”, ואני הייתי צריכה להסביר שזו כוויה”.

* מאמן הכושר שלה, ג’יימס דוויגאן, אימן גם את אחותה של הנסיכה פיפה מידלטון, סיינה מילר ופופי דלווין.

;