fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/01/גלריה-גדול.jpg

שווה ביקור: גלריית אמנות קהילתית ביפו המשלבת תערוכות, הרצאות, ירידים וסדנאות לילדים

גלריית “יוניטי ארט האוס” ביפו העתיקה משלבת מיגוון רחב של עבודות אמנות מתחומים שונים וטכניקות מיוחדות, החל בציורי קפה, ויטראז’, אומנות מזכוכית, פיסול וכדרות, ועד ליצירת בובות, תכשיטים, אופנה ועוד. כל העבודות הן של אמנים ישראלים יוצאי חבר העמים. בואו לראות

1גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (4)

יצירות אמנות גלריית “יוניטי ארט האוס” ביפו העתיקה. צילום: גארי רזניקובסקי

בלב יפו העתיקה, ברחוב רזיאל 6, ממוקמת גלריית אמנות קהילתית, “יוניטי ארט האוס”, המופעלת על ידי עמותת “יוניטי ארט”, שאותה יסדה ללא כוונות רווח מריה פרייגר, במטרה לסייע ולתת במה לאומנים ישראלים, שהגיעו מחבר העמים ומברית המועצות לשעבר ולתמוך בהם במיגוון תחומים.

בגלריה שפתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום, מתקיימות תערוכות מתחלפות  באופן שוטף (תערוכות יחיד או קבוצתיות), תוך שילוב של תכנים מקוריים כמו: הרצאות, פסטיבלים, ירידים, סדנאות פעילות לילדים ועוד.

2מריה פרייגר צילום יחצ (18)

מריה פרייגר, מייסדת עמותת “יוניטי ארט”. צילום: יח”צ

כאן תוכלו ליהנות ממיגוון גדול של עבודות אמנות, מתחומים שונים וטכניקות מיוחדות, כמו ציורי קפה, ויטראז’, אומנות מזכוכית, פיסול וכדרות, יצירת בובות, תכשיטים, אופנה ועוד. בימים אלה מוצגת בגלריה תערוכת הקרמיקה של האומנית נטלי פלדמן. התערוכה מציגה יצירות בטכניקות שונות של חרס.

בין הפרויקטים  הבולטים של העמותה בשיתוף עם הגלריה: פרויקט בינלאומי “קול העולמות” בשיתוף עם אקפלה ממוסקבה; עם מוזיקה בלב”; “תערוכת “שורשים וסיפורי ארץ ישראל”; תערוכת “הצלחה, יצירה ואהבה” (פסטיבל    בשיתוף עיריית תל-אביב; חברת  YESומשרד הקליטה); פסטיבל אופנה ומעצבים “טיים אוף סטייל”; תערוכת התקווה לרגל 70 שנים למדינת ישראל; תערוכות אקספו בגני התערוכה; ועוד.

3ציור בקפה גלריית יוניטי ארט. צילום יחצ (1)

בוריס ביליס מצייר בקפה בגלריית “יוניטי ארט”. צילום: יח”צ

החודש נפתחה באולם עינב במודיעין תערוכת “50 גוונים של אשה”, שמאורגנת על ידי עמותת “יוניטי ארט”, שבה מעל 20 אמנים מציגים את עבודותיהם בטכניקות שונות – ציורים, קולאז’ים, תכשיטים ועוד. כאן תוכלו להתרשם, בין השאר, מעבודותיה של האמנית נטלי וורובלסקי, ביניהן יצירה מדהימה של נטע ברזילי; מעבודות הפופ ארט של שרון זילברצוויג המציג פורטרטים של מדונה, מרילין מונרו ועוד; מהצלליות הנשיות של בוריס ביליס שמצייר בקפה, ועוד רבים אחרים.

4ציור בקפה גלריית יוניטי ארט. צילום יחצ (2)

הציור המוגמר בקפה של בוריס ביליס. צילום: יח”צ

5גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (6)

עוד יצירות אמנות בגלריית “יוניטי ארט האוס”. צילום: גארי רזניקובסקי

6גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (7)

7גלריה לאומנות unity art house צילום גארי רזניקובסקי (3)

;