fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/אנה-גדול.jpg

תגידו יפה מזל טוב: אנה ארונוב ואייל אלגבי התחתנו!

שנה אחרי שהכירו בריאליטי “לאהוב את אנה” וחמישה חודשים אחרי שהתארסו – אנה ארונוב ואייל אלגבי נישאו אמש בחתונה סודית בישוב כליל שבגליל, שבו אף בילו בעבר את החופשה הראשונה שלהם יחד

אנה ארונוב ואייל אלגבי

אנה ארונוב ואייל אלגבי: “איזו שנה של אהבה זאת תהיה”

אנה ארונוב חיכתה לרגע הזה שנים והוא סופסוף קרה. אחרי שפתחה את ליבה וחשפה את הדייטים שלה ב”לאהוב את אנה”, היא מצאה את אהבת חייה, ואמש, אחרי שנה מרגשת היא נישאה בהפתעה לאייל אלגבי, מסעדן, גרוש ללא ילדים, בחתונה שנערכה ביישוב כליל שבגליל ושבה נכחו רק הקרובים ביותר לבני הזוג.

שבוע לפני החתונה, לא חשפה ארונוב דבר, אבל הפייסבוק שלה התמלא פתאום בתמונות שלה לובשת לבן. אולי זה שבועות, אולי אהבה באוויר, מה שבטוח הוא שאת החתונה היא רצתה לשמור לעצמה. ארונוב, שבעבר הודתה כי קשה לה עם כל ענייני הרבנות, נישאה אמש בטקס רפורמי.

אנה ארונוב בשמלה לבנה

אנה ארונוב חוגגת השבוע בשמלה לבנה. שבועות או חתונה באוויר?

כמה ימים לפני החתונה, שיתפה ארונוב את עוקביה בפוסט הזה: “שנה זה הרבה או מעט?! שנה זה משהו שלא חשבנו שיקרה לנו כשנפגשנו במסגרת התוכנית לדייט ראשון בבאולינג בחולון.

“היום, לפני שנה כששאלת אותי אם אני מעדיפה טונה או סלמון, כמובן התחכמתי ועניתי שצלופח. היום לפני שנה נשבר לך הפקק בפתיחת בקבוק יין הראשון המשותף שלנו, עכשיו אני כבר יודעת שזה קל בשבילך כמו בשבילי לרוץ מטר. היום לפני שנה… טוב, בעצם כל הדברים האלו מצולמים, זכינו בדייט ראשון מצולם, בהתרגשות האמיתית הראשונית שנוכל להיזכר בה מתי שרק נרצה.

אז, ביום הזה לפני שנה, לא ידעתי איך להיפרד ממך שלא ייצא מביך כי פשוט לא רציתי שנפרד. בסוף יצא מביך עם צחוק של טינאייג’רית. בדייט ההוא לפני שנה בדיוק כבר התאהבתי בך, רק לא ידעתי עד כמה. עד כמה זכיתי, איזו שנה של אהבה זאת תהיה. כמה רגש, הבנה, תקשורת, אכפתיות, הקשבה היא תביא איתה.

אני אומרת את זה פה, מול אנשים, כי גם הם ראו אותנו, גם הם היו נוכחים בדייט הגורלי שלנו, מגיע גם להם לדעת שהיתה לי שנה הכי קסומה בעולם. מגיע להם לדעת שהם היו חלק ממסע שימשך הרבה מאוד זמן.

אמן לעוד עשרות שנים ביחד, של אהבה, חברות ושמחה. שנה זה מעט יחסית למה שמצפה לנו והרבה למה שיכולתי לדמיין לפני שנה. תודה על השנה הטובה בחיי, אייל שלי”.

אנה ארונוב מרימה לחיים

אנה ארונוב מרימה לחיים. יפה לה לבן. מזל טוב!

אנה ארונוב לובשת לבן

;