fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/אנה-גדול.jpg

אנה ארונוב: איך ההריון שלי שלא קרה עדיין הפך לעניין ציבורי?

אנה ארונוב חזרה מחופשה חלומית באיים המלדיביים ולא הבינה איך כולם עוסקים בהריון שלה, כשהיא בכלל עוד לא בכיוון. בפוסט עצבני באינסטגרם כתבה: “אני מבינה שהאשמה היא חלקית שלי כי הכנסתי את המצלמות לחיים האישיים שלי. לי ללא ספק זה היה שווה, כי אי אפשר להתעלם מהעובדה שכבר כמעט שנה אני חיה בזוגיות מאושרת ובריאה. אבל יש קווים אדומים, ושלי עובר ממש מתחת לרחם

אנה ארונוב ואייל אלגבי - כמעט שנה אני חיה בזוגיות מאושרת ובריאה

אנה ארונוב ואייל אלגבי: “כמעט שנה אני חיה בזוגיות מאושרת ובריאה”

בפוסט עצבני במיוחד באינסטגרם, שואלת אנה ארונוב: “איך לעזאזל ההריון שלי שלא קרה עדיין הפך לעניין ציבורי?” וממשיכה: “שום קו אחר שציירתם בראשכם לא נותן זכות לאף אחד שמגיב לי באינסטגרם, פוגש אותי ברחוב או כותב טוקבקים להיכנס לי לגוף, להשפעה על ההחלטות המאוד עצמאיות שלי כאדם בוגר, כאשה.

בשנה הזאת ‘הכניסו’ אותי בין 4 ל-80 פעם להריון לפי השמועות, ולכל פוסט בערך שקשור לספורט, ריקוד, אופנה או סתם תמונה מזדמנת, יש לפחות תגובה אחת של “יאללה, יאללה! קדימה ילדים! מתי כבר? למה את מחכה?! את כבר בהריון? חכי שיהיו לך ילדים! ילד, ילד, ילד, ילד…”. איףףף.

אנה ארונוב בחופשה במלדיביים - מקום של מים ירוקים, חול לבן ושקט אינסופי

אנה ארונוב בחופשה באיים המלדיביים: “מקום של מים ירוקים, חול לבן ושקט אינסופי”

מה זה עניינכם, מה? בואו אני אתן לכם כמה סיבות של מיליון זוגות בעולם למה לא למהר. לא אישי, רק חומר למחשבה. אולי תעצרו לחשוב באמת:

* זוג שנמצא בקושי שנה יחד רוצה זמן לבלות אחד עם השנייה, גם כשהם בני 7-36 לפני הטירוף של הילדים.

* זוג רוצה לוודא שאחרי פחות משנה יחד הם יהיו גם הורים טובים, מוכנים, סובלניים.
*זוג יכול להחליט שהדירה צריכה לבוא לפני הילדים.
* זוג יכול להחליט שהוא רוצה להיות מוכן כלכלית להפוך להורים, אולי עסוק בקריירה.
* זוג רוצה להבין אם הם בכלל בוחרים להיות הורים, יש להם כל זכות שבעולם להחליט אחרת.
* עניין ההריון יכול לקחת זמן, לא תמיד זה קורה על הוואן.
* זוג לא מצליח להיכנס להריון ואתם לוחצים על מקום כואב עד מאוד.
אם יש לכם עוד אופציות תשלימו בראש! חשוב לי לציין שלא, אני לא בהריון. וכן, אני רוצה להיות אמא. ולא, אני לא בלחץ, וטפו טפו אין שום בעיות.

אנה ארונוב במלדיביים. תצאו לה מהרחם, היא לא בהריון

אנה ארונוב במלדיביים. תצאו לה מהרחם, היא לא בהריון

וגם כאשר זה יקרה, אני ממש לא מעוניינת שתבדקו לי את הבטן בכל תמונה, שלא תעשו ספקולציות לגבי עור הפנים או בגדים לא צמודים שאני לובשת. כמו שאתם, כן אתם, כל אחד, במיוחד אחת, שקוראת את זה החליטה להודיע לסביבה את הבשורה המשמחת בזמן שלה. גם אני רוצה לשמור על הזכות הזאת שלי. בלי שמועות, לחצים וקונספירציות. זה לא עניין של אף אחד חוץ משני אנשים בעולם הזה: שלי ושל אייל.

אז תודה על הדאגה, וההכוונה, אבל דיייי, תשחררו אותי כבר. הדרך שלי היא הדרך שלי, עם הטיימינגים הנכונים, ההחלטות שרק אני אקבל. תנו לנשום ותפסיקו לחפש הריון בכל פעם שאכלתי קינוח מיותר, עליתי במשקל או שמתי חולצה אוורסייז. פשוט תפסיקו, זה מרגיז!

ארונוב מפגינה גוף חטוב על החוף במלדיביים

ארונוב מפגינה גוף חטוב על החוף במלדיביים

הפוסט הזה נכתב דווקא אחרי חופשה חלומית שעשו ארונוב ובן זוגה אייל אלגבי באיים המלדיביים. אנה שיתפה תמונות מהחופשה וכתבה:

“בכמעט שנה שאנחנו יחד הספקנו לטייל לא מעט. עם חברים ולבד. הפעם היחידה שטסנו לבד היתה אי שם בספטמבר, כשעוד היינו עמוק ב’ארון’. התוכנית טרם שודרה והיה אסור לנו להסתובב יד ביד במקומות ציבוריים, לצאת לבד או לעלות כל רמז קטן לזה שאנחנו מנהלים זוגיות צמודה וגרים ביחד.

באותה פעם של לבד בלונדון הייתי בסרט שסופסוף אפשר קצת לשחרר את הלחץ ולהרגיש חופשייה. בפועל הכל היה הרבה יותר מסובך. כמה שלונדון גדולה ככה הפכה לכפר קטן עבורי. בכל פינה פגשנו עוד ישראלי שאחד מאיתנו מכיר, עוד מישהו שצעק את השם שלי ברחוב ונאלצנו בנוירוטיות להתפצל. אני הייתי עוצרת להגיד שלום לתלמידה לשעבר שפגשתי ואייל היה ממשיך כאילו אנחנו זרים בשביל לא ‘לשרוף’ אותנו. לא סטורי אחד חשוד ולא תמונה עם רמז לא עלתה לאינסטגרם.

אנה ארונוב ואייל אלגבי בפוזה רומנטית - זו הסיטואציה האהובה עליי

אנה ארונוב ואייל אלגבי בפוזה רומנטית: “זו הסיטואציה האהובה עליי”

אף אחד לא ידע אז שאייל הפתיע אותי עם כרטיסים לרודריגז האהוב עליי כל כך וטסנו לראות את ההופעה שלו ב’אלברט הול’. אף אחד לא ידע שהסתובבנו ברחובות לונדון, שתינו יין וצברנו זכרונות משותפים.

אז עכשיו זאת רשמית הפעם הראשונה שלנו יחד בחופשה, בלי הסתרות, בלי לחצים, בלי פחדים.
הכי אינטימי שלנו, הכי רומנטי שלנו, הכי ביחד, בשקט ובשלווה. היה משהו רומנטי גם להישאר מתחת לרדאר, אבל יותר רומנטי זה לחגוג את האהבה שלנו ללא פילטרים.

ואם כבר אמרתי רומנטיקה, אז רק במלדיבים, היעד האהוב והחלומי”.

ארונוב בשמלה חוף לבנה במלדיביים

ארונוב בשמלה חוף לבנה במלדיביים

צילומים: אינסטגרם

;