fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/דנה-גדול.jpg

תהיי מי שאת: גלית גוטמן בקמפיין העצמה נשית

אל גלית גוטמן, האשה וההשראה, הצטרפו עוד ארבע נשים חזקות, מגשימות, יוצרות, המבטאות את עצמן בדרך חדשה – דנה ספקטור, ננה שרייר, אילון נופר ונורית גורדון – ויחד הן מובילות את הקמפיין של “קרייזי ליין” להעצמה נשית, תחת הסלוגן “מי שאת – זה מה שיפה בך!”, כשהרעיון הוא להשמיע קולות מגוונים של נשים שונות. יפה לכן

צילום: דודי חסון ושוקה כהן

מימין לשמאל - ננה שרייר, אילון נופר, גלית גוטמן, דנה ספקטור ונורית גורדון - בקמפיין העצמה נשית לקרייזי ליין

מימין לשמאל: ננה שרייר, אילון נופר, גלית גוטמן, דנה ספקטור ונורית גורדון בקמפיין העצמה נשית ל”קרייזי ליין”

אנחנו אוהבת כשמותגי אופנה מובילים מתחברים לנשים מעוררות השראה. בשנים האחרונות גלית גוטמן היא הפרזנטורית של “קרייזי ליין”, אשה חזקה, מגשימה ויוצרת, שלא חוששת אף פעם להביע את דעותיה. העונה, החליטו קברניטי המותג לצאת במסע פרסום שכולו העצמה נשית וצירפו לגוטמן ארבע נשים שונות עם קולות מגוונים – דנה ספקטור, ננה שרייר, אילון נופר ונורית גורדון – שמהוות השראה לנשים באשר הן.

מדובר בחמש נשים עוצמתיות שמבטאות את עצמן בדרך חדשה. הנשים שנבחרו נותנות כוח וביטחון לכל אשה שיש לה חלום להתחיל משהו אחר בחיים, פרק חדש, להגשים חלום קטן, כל מה שתרצה.

עופרה לוין-שביט, מבעלי “קרייזי ליין”, מסבירה כי הנשים שנבחרו מייצגות נשיות, חוזק והשראה וכי החליטה לתרום בשמן לעמותה “לא עומדות מנגד” שמטרתה לעזור לנשים הנמצאות במעגל הזנות.

גלית גוטמן.אשה חזקה, מגשימה ויוצרת

גלית גוטמן. אשה חזקה, מגשימה ויוצרת

הסיפור של כל אחת מחמש הנשים יעורר בנשים אחרות את האמונה שכל אשה מסוגלת להצליח בדרך הייחודית שלה, להיות מי שהיא, כפי שהיא, ולהגשים את עצמה. הרי כולנו רוצות להעיז, לצאת מאזור הנוחות, לתת ביטוי לקול הקטן שבתוכנו ולשנות דברים בחיים.

כמו שעשתה אילון נופר – רקדנית, מוזיקאית, מנהלת אמנותית והמייסדת של להקת “מיומנה” – שנפרדה מהלהקה שלה וכיום מלווה ומייעצת ליוצרים עצמאיים וכותבת טור קבוע ב”ליידי גלובס”. או ננה שרייר – מסעדנית, אמנית ומוזה – שסגרה את המסעדה המצליחה שלה “ננוצ’קה” והלכה עם הקול הפנימי שלה והפכה לטבעונית. או כמו דנה ספקטור – עיתונאית ומנחת רדיו וטלוויזיה – שהעזה ללכת עם הלב שלה, אשה עם המון פרגון לנשים והומור עצמי, שמאמינה שהעצמה זה לעשות מה שעושה לי טוב. או כמו נורית גורדון שהחלה לדגמן בגיל מבוגר, ובמקביל מתנדבת באיכילוב ומנהלת קרן פילנתרופית בריטית שמשקיעה בחברה אזרחית משותפת, יהודית וערבית.

לרגל הקמפיין, ראיינה גוטמן – דוגמנית, כתבת דוקו ומנחת טלוויזיה – שתיים מהנשים: דנה ספקטור וננה שרייר.

דנה ספקטור. העזה ללכת עם הלב שלה

דנה ספקטור. העזה ללכת עם הלב שלה

דנה ספקטור: “אשה יכולה להיות אמיתית, בלי כל המניירות שיש לגברים”

גלית: מה זו עוצמה נשית, בעינייך?

דנה: שנים הייתי עסוקה ברעיון שאהיה האשה המושלמת, היה לי נורא חשוב להתחתן נכון, ושיהיה לי את הבית הנכון, ושאני אגדל ילדה נכון ואשלח אותה לגנים הנכונים. וזה הרג אותי… הייתי ילדה טובה מלא שנים, נמאס לי. אני רוצה להיות שובבה קצת. קצת הרבה, האמת. לא כל הזמן ללכת בתלם ולהיות האשה המושלמת. אף אחד לא מעריך את זה. אין שום משאית עם מדליות בסוף. זה לא מעניין אף אחד. תעשי משהו שובב… לכי לקניות, תשרפי את המועדון. אשה יכולה פשוט להיפתח, להיות אמיתית, בלי כל המניירות האלה שיש לגברים, בלי החליפה הזאת”.

גלית: איפה את מוצאת איזון בחיים?

דנה: אתה צריך להתייחס לחיים בתור נסיעה במונית. אתה מחלק את הנסיעה לשלושה חלקים. בחלק הראשון אתה מדבר עם הנהג, אתה לומד משהו על בן אדם אחר, אתה שומע על החיים שלו, על מי שהוא. בשליש השני של הנסיעה אתה מסתכל החוצה אל הנוף, אתה מתפעל מהאורנים, מהטבע… ובחלק השלישי, מותר לך לשבת במושב האחורי ולחשוב על הבעיות שלך ולחשוב על עצמך ולכאוב את הכאבים שלך. מותר לך. אבל אם כל החיים תיסעי במונית הזאת ששמה ‘החיים’ ותחשבי רק על עצמך – את לא תהיי מאושרת.

גלית: הגעת כבר לשלב שאת מבינה שמגיע גם לך?

דנה: למדתי להגיד ‘לא’ ויש לזה כוח מטורף. זה תענוג. ואני מתרגלת את זה: לא, לא, לא , לא… תפסיקי לחשוב על האף שלך שנוטה שמאלה, ואם השיער שלך מבולגן, תסתכלי בגדול. את נראית סביר? צאי החוצה, תחגגי את החיים, הכל סבבה.

גלית: מה נשי בעינייך?

דנה: את גלית…

ננה שרייר. סגרה את מסעדת ננוצ'קה והפכה לטבעונית

ננה שרייר. סגרה את מסעדת “ננוצ’קה” והפכה לטבעונית

ננה שרייר: “לכל אשה יש מקור כוח, היא רק צריכה להוציא את זה החוצה”

גלית: את אמא לשתי בנות, גם אני אמא לשתי בנות, מהו המסר הכי חשוב שאת מעבירה להן?

ננה: שיהיו מבסוטיות מאיך שהן, שיחפשו את הדברים הטובים, שילמדו, שיפתחו את עצמן, זה ממש-ממש חשוב שהן יעמדו בזכות עצמן. ואין כזה דבר שלמות. ומי שחושב שהוא מושלם הוא סתם טמבל קטן.

גלית: מה זו עוצמה נשית בשבילך?

ננה: לכל אשה יש מקור כוח, כמו כוכב ייחודי, כאילו משהו קורן, היא רק צריכה להוציא את זה החוצה.

גלית: איך היית מגדירה את עצמך?

ננה: אני לא כל כך אוהבת הגדרות, כי הגדרות נורא כולאות. הכי משמח אותי פעם להיות סוערת ופעם להיות שקטה, פעם להיות חברותית ופעם להיות לא כל כך. אנחנו כל הזמן משתנים, וכדאי שנשתנה. אצלנו, הגרוזינים, תמיד כשאנחנו מרימים כוסית, אז אנחנו מרימים תמיד לכבוד משהו – לחברות, למולדת, לאשה, לאהבה. זה הארוחות השמחות האלה עם האנשים שאתה אוהב ומוקיר, וכל לגימה להרים לכבוד החיים, זה מה שהכי עושה אותי שמחה ומאושרת.

גלית: מהו המסר הכי חשוב שיש לך לנשים?

ננה: שעדיין אנחנו צריכות לשנות ושיש לנו דרך ארוכה. ואנחנו יושבות כאן בגלל שהאמהות שלנו והסבתות שלנו נאבקו על דברים. אז תארי לך איזה עולם אנחנו יכולות עוד לתת לבנות שלנו. הרבה יותר מאיתנו אפילו.

אילון נופר נפרדה מלהקת מיומנה שייסדה וכיום מייעצת ליוצרים עצמאיים

אילון נופר נפרדה מלהקת “מיומנה” שייסדה וכיום מייעצת ליוצרים עצמאיים    

נורית גורדון. החלה לדגמן בגיל מבוגר ובמקביל מתנדבת באיכילוב

נורית גורדון. החלה לדגמן בגיל מאוחר ובמקביל מתנדבת באיכילוב     

הנשים בדגמים של “קרייזי ליין”

;