fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/יופי-גדול.jpg

יופי לך: חדשות ביוטי והטרנדים החמים

המראה הקאמפי מגיע מהמט גאלה היישר למראות האיפור, שירותי איפור והדבקת ריסים בפארם והבושם החדש שהשיק הנכד של האופנאית האגדית נינה ריצי’. חדש על המדף

נושא הנשף השנה של הגאלה מט היה “קאמפ”, סגנון ייחודי שמקדש את המוגזם, הקיטשי והתיאטרלי. זה היה רק עניין של זמן עד שחברות הקוסמטיקה ילכו על מראות חדשניים שמשחקים על הגבול שבין מדהים למוגזם. קולקציית “וינטאג'” של”ג’ייד” מאפשרת לך לקבל טעימה מרגשת מהסגנון, עם אפשרות להשאיר את המראה מעודן עם נגיעה קטנה של ניצוץ קאמפי.

איפור עיניים מואר של ג'ייד לקיץ 2019

איפור עיניים מואר של “ג’ייד” לקיץ 2019

“לוריאל פריז” רכשה לפני כשנה את מותג הדרמו-קוסמטיקה האמריקאי CeraVe – שפותח בשיתוף דרמטולוגים ומתמחה בטיפוח עור יבש. נוסחאות המותג מכילות 3 סרמידים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור וטכנולוגיה חדשנית להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום. לארץ הובאו 9 מוצרים: קרם לחות לפנים ולגוף ותחליב לחות לעור המיועדים לעור יבש עד יבש מאוד; קרם ידיים משקם לידיים מחוספסות ויבשות; קרם רגליים משקם לעור יבש, מחוספס וגבשושי; תחליב ג’ל לניקוי והזנת העור בלחות לעור רגיל עד יבש; ג’ל מקציף לניקוי לעור רגיל עד שמן; תחליב לחות לפנים לעור רגיל עד יבש; תחליב לחות לפנים עם SPF25 לעור רגיל עד יבש; וקרם עיניים משקם. 34.90-114.90 למוצר.

תחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד, סרווה

תחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד, CeraVe

ג'ל מקציף לניקוי העור לעור רגיל עד שמן, סרווה

ג’ל מקציף לניקוי העור לעור רגיל עד שמן, CeraVe

קרם לחות לעור יבש עד יבש מאוד,  CeraVe

רשת הפארם החדשה,Be  מבית “שופרסל”, משיקה בימים אלה קטגוריות ביוטי חדשות ושירותים ייחודיים בסניפים. השקות הקיץ כוללות שירותי איפור אקספרס בסניפי הרשת (איפור ערב מלא, 150 שקל; הדבקת ריסים מקצועית, 50 שקל; איפור ערב טבעי, 100 שקל), קטגוריית שיזוף עצמי ובריא (של המותג הבריטי הנחשב “סן טרופה”, טווח מחירים: 20-170 שקל), מוצרי שיער מקצועיים של המותג הניו-יורק “אמיקה” (המבוקש מאוד אונליין, מחירי מוצרים: 39.90-139.90 שקל; מחירי מכשירים: 199-579.90 שקל), מוצרי טיפוח של המותג הקוריאני JIINJU (מוצרים חדשניים, אריזות מגניבות ומחירים זולים) וקולקציות איפור של אושיות רשת ישראליות מובילות. סנונית ראשונה היא קולקציית השפתונים של הבלוגרית והיוטיוברית המצליחה אלין כהן, שמציעה 6 גוונים אופנתיים. 89 שקל לשפתון, 219 שקל למארז של 3 שפתונים.

קולקציית השפתונים של הבלוגרית אלין כהן

קולקציית השפתונים של הבלוגרית אלין כהן ב- Be

מסיכת פנים של החברה הקוריאנית

מסיכת פנים של החברה הקוריאנית JIINJU ב- Be

מוס לשיזוף עצמי של סן טרופה

מוס לשיזוף עצמי של “סן טרופה” ב- Be

שמפו לשיער חלק ומשיי של אמיקה

שמפו לשיער חלק ומשיי של “אמיקה” ב- Be

Juliette has a Gun הוא בית בישום אקסקלוסיבי שנוסד ב-2006 ע”י רומנו ריצ’י, הנכד של האופנאית נינה ריצ’י. הפילוסופיה העומדת מאחורי המותג היא גישה של בשמים כאומנות ולכן הבשמים מופצים בחנויות אקסקלוסיביות בלבד. עכשיו משיק הבית בושם חדש לאשה, Vanilla Vibes, שבו הווניל דומיננטי אבל לא מתקתק מדי שכן הוא שולב עם  מלח ים. המרכיבים – תו עליון: פרח המלח; תווי ליבה: תמצית וניל טבעי, תמצית סחלב; תו תחתון: תמצית אלגום, תמצית שעועית טונקה, מושק חום ותמצית בנזוין. 100 מ”ל, 132 דולר, בלעדית ב”ג’יימס ריצ’רדסון” דיוטי פרי.

הבושם החדש של Juliette has a Gun

הבושם החדש של Juliette has a Gun

מותג הטיפוח הטרנדי מניו-יורק Kiehl’s משיק מסיכת טיפוח ללילה הממצקת את עור הפנים, Ginger Leaf & Hibiscus Firming Mask, המועשרת בעלה ג’ינג’ר ותמצית פרח ההיביסקוס ומבוססת על פורמולה חדשנית המעניקה אפקט מיצוק מיידי ועור חלק יותר למראה עם בוא הבוקר.  המסיכה מתאימה לכל סוגי העור. 100 מ”ל, 249 שקל.

מסיכה מועשרת בעלה ג'ינג'ר ותמצית פרח ההיביסקוס של קיל'ס

מסיכה מועשרת בעלי ג’ינג’ר ותמצית פרח ההיביסקוס של “קיל’ס”

;