fbpx

סקר: מי הגבר המטופח בישראל? יהודה לוי רק במקום השני

לרגל השקת מותג הטיפוח הגברי “לוריאל מן אקספרט”, מבית “לוריאל פריז”, ערכה החברה סקר מקיף במסגרתו נבדק מי נתפס כגבר המטופח ביותר בישראל. התוצאות לפניכן

הסקר נערך על ידי מכון פאנלס באוגוסט 2019. במחקר השתתפו 515 גברים בגילאים 20+ המהווים דגימה מייצגת של אוכלוסייה זו בישראל. (63.7% מבעלי הדעה (גברים שהביעו את דעתם בנוגע לשאלה). עשרת הגברים המטופחים ביותר אשר נבחרו, לפי הסדר, הם: אסי עזר, מייקל לואיס, יהודה לוי, גיא זוארץ, אביב אלוש, עמוס תמם, עברי לידר, עומר אדם, עידו רוזנבלום, ואושרי כהן.

במקום הראשון כגבר המטופח ביותר בישראל, נבחר אסי עזר עם 18.6%. אחריו נבחרו מייקל לואיס ויהודה לוי עם כ-14% כל אחד.  בקרב כלל ציבור הנשאלים, הגיע גיא זוארץ למקום השלישי עם 13.4%, אך מעניין לציין שבצפון הארץ דורג גיא זוארץ הוא דווקא במקום הראשון כגבר המטופח ביותר, עם 24%, בדומה לאסי עזר. בתל אביב, זכה לדירוג הגבוה ביותר מייקל לואיס עם 20.5%.

הציבור הדתי חושב כי גיא זוארץ הוא הגבר המטופח ביותר עם 24%, אחריו יהודה לוי עם 16.3% ואת המקום השלישי חולקים אסי עזר ועומר אדם עם 14.3%, בעוד שבשקלול הכללי, עומר אדם הגיע רק למקום השמיני עם 5.8%.  בקרב הציבור החרדי שהשתתף בסקר, זכה ברוב מוחץ אסי עזר שקיבל 35% בקרב קהל זה, אחריו יהודה לוי וגיא זוארץ קיבלו מהקהל החרדי 15% כל אחד. עומר אדם קיבל בקרב הציבור החרדי רק 5%.

הרגלי הטיפוח של הגבר הישראלי: לרגל כניסת L’ORÉAL MEN EXPERT לישראל, נערך סקר בקרב גברים בישראל בהקשר של הרגלי הטיפוח שלהם, ונמצא כי מחצית מהגברים בגילאי 20 ומעלה משתמשים בקרם פנים. 14% מהנשאלים דיווחו כי הם משתמשים בקרם פנים כמעט מדי יום, 21% – אחת למספר ימים, ו-14% דיווחו שמשתמשים בקרם פנים פעם במספר חודשים. הסיבה העיקרית לשימוש בקרם לחות בקרב גברים הינה הענקת לחות לעור והרגעה אחרי גילוח.

אדם לוין דובר לוריאל-מן. צילום: יח”צ חו”ל