fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/02/גדול-גסטין.jpg

איך הפך ג’סטין טימברלייק לגבר הכי סטייליסטי?

החתיך שהחזיר את הסקסי לאופנה מתלבש באלגנטיות בכל מצב, בעד פשטות ונוחות, בעל קו אופנה משלו ודוגל בחוקים ברורים לחבישת כובע. פייר? זה עובד!

ג'סטין טימברלייק

בקמפיין ל”ג’יבנשי”

ג’סטין טימברלייק, 37, הוא אחד הגברים השווים בהוליווד – גם זמר פופ והיפ-הופ, גם שחקן, גם מפיק מוזיקלי וגם חתיך הורס. אז מהו בעצם יותר, זמר או שחקן? טימברלייק בעצמו לא בטוח. “אני עושה מוזיקה וסרטים ונהנה מאוד”, אמר בעבר. “אבל אני אוהב לעשות עוד דברים”. בין הדברים האלה אפשר למצוא בעלות על שתי מסעדות יוקרה בניו-יורק וייסוד מותג האופנה “וויליאם רסט” ב-2006, שמציג בגדי קז’ואל עם דגש על ג’ינסים וז’קטים מעור – שני פריטים שהוא מרבה ללבוש בעצמו, יחד עם חיבתו הנודעת לווסטים ולאקססוריז דוגמת כובעים ועניבות מיוחדות. בעבר אף היה נער השער של המגזין GQ, שהכתיר אותו ל”גבר הכי סטייליסט באמריקה”.

את הכישרון לאופנה, טוען טימברלייק, ירש מאביו. “אף אחד לא מתלבש כמוהו”, סיפר, “כשהוא עבד בבנק הוא נראה כמו ריצ’רד גיר ב’ג’יגולו אמריקאי’. אפילו כשהיה צריך לקפוץ למשרד בסופי שבוע הוא לבש מכנסיים עם סוודר-וי ועניבה. הייתי מסתכל עליו וחושב: ‘וואו, אני רוצה להתלבש ככה!’. הוא היה כזה קול”. טימברלייק הוא חובב מושבע של כובעים, בעיקר בסגנון רטרו ואולד-פאשן כמו מגבעות, פורק פאי וטרילבי.

אבל כמובן שלבחור יש חוקים גם בנושא הזה: “אתה לא לובש תחתונים, גרביים, כובע – ורק אז מתלבש. באופן בלתי מודע אנשים לפעמים עושים את הדברים האלה: הם קמים בבוקר וחושבים לעצמם: ‘הרגע קניתי כובע ממש מגניב ואני הולך לחבוש אותו היום! אני לא יכול ללבוש איתו ז’קט עור כי זה לא נראה טוב, אבל זה בסדר, אני אלבש את מעיל המלחים הזה…’. אני אומר: ‘בן-אדם, אם זה דורש ממך כל-כך הרבה מחשבה – תתחיל מחדש!'”.

המראה המפורסם שלו מהופעותיו, שבהן הוא לובש חליפה יחד עם סניקרס, הוא יד המקרה: הוא רצה להיראות אלגנטי להופעה, אך מצד שני רצה שיהיה לו נוח, שכן הוא צריך להתנועע הרבה על הבמה. הפיתרון שלו היה להישאר עם החליפה, אבל ללבוש נעלי סניקרס, כאלו שניתן בקלות לרקוד בהן. התוצאה: עוד טרנד מדליק שאימצו גברי העולם.

המעצב האהוב על טימברלייק, הנשוי מ-2012 לשחקנית ג’סיקה בייל ואב לסילאס בן השלוש, הוא מעצב החליפות סיימון ספור, שעבד עם קלווין קליין וראלף לורן. אייקונית האופנה האהובה עליו היא קיית מוס, שלטענתו נראית טוב בהכל: בין אם זה בחליפת גבר, בטי-שירט רחבה או בגלימה, ובין אם זה בדיוק כפי שהאל יצר אותה – בעירום. “היא יכולה לשים על עצמה חבית וזה ייראה אופנתי”, אמר פעם. גם אתה, ג’סטין, גם אתה.