fbpx

כך מחדשים את המטבח בקלות

כאשר מחדשים את המטבח בקלות, זה אומר שמחפשים פתרונות זמינים, קלים להוצאה לפועל וכמובן – זולים. כל עוד מחפשים אנשי מקצוע, בפורטל המטבח שלי תוכלו למצוא נגרים למטבחים, חברות מטבחים, עבודות מסגרות למטבח ועוד – המשיכו לקרוא.

חידוש המטבח ממש לא חייב לכלול שיפוצים גדולים, הזמנת אנשי מקצוע רבים ובאופן כללי, עלויות גבוהות. למעשה, ניתן לחדש את המטבח בעזרת כמה פעולות די פשוטות. רגע לפני שאתם מזמינים קבלן שיפוצים למטבח, צוות “המטבח שלי” ריכז עבורכם כמה דגשים חשובים שכדאי להכיר. ראשית, יש להתייחס להיבטים הבאים בתהליך חידוש המטבח:

  • ארונות מטבח: ניתן להחליף ידיות בזול, לצבוע אותם ולהדביק עליהם חיפויים שונים.
  • דלתות המטבח: ניתן לבצע החלפת דלתות מטבח באופן מקצועי.
  • גופי תאורה: החלפתם יכולה לחולל פלאים בעיצוב ובתחושה שהמטבח מעניק!
  • צבע כללי: גם צבע כללי יכול לחולל נפלאות בעיצוב המטבח, כולל כמובן טייח ותיקוני קירות.
  • ריצוף: כאן כבר נכנסים לסגמנט היקר יותר של חידוש מטבח, אבל עדיין לא יקר להחריד.

מי אנשי המקצוע העוסקים בחידוש מטבחים?

כאשר מדובר על אנשי מקצוע בתחום, חשוב להבדיל בין חידוש מטבחים לבין שיפוץ מטבחים, שכן כל אחד מהתחומים האלו יצריכו אנשי מקצוע שונים. בעוד כי שיפוץ מטבח יצריך קבלנים, שיפוצניקים והנדימנים, חידוש מטבח עשוי להצריך את אנשי המקצוע הבאים:

  • אדריכלים ומעצבי פנים.
  • נגרים המתמחים בחידוש מטבח.
  • חברות מטבחים הכוללות את אנשי המקצוע הנדרשים.

חשוב לציין, כל אחת מעבודות חידוש המטבח עשויות להצריך אנשי מקצוע אחרים.

כמה עולה חידוש מטבח? – המטבח שלי

פורטל המטבח שלי מרכז בתוכו את כלל אנשי המקצוע הכי מומלצים לחידוש מטבחים, כאשר ע”פ נתוני הפורטל חידוש מטבח יכול לעלות בין 5,000 ₪ ל-35,000 ₪ ומעלה. הכול תלוי במה שרוצים לבצע, בסוגי החומרים שבשימוש ובאופן כללי, ברמת הגימור של החידוש.

על מנת להקליל את הכיס, ההמלצה הכי נכונה היא לערוך השוואת מחירים לחידוש מטבח. השוואת מחירים לחידוש מטבחים יכולה לכלול השוואה בין נגרים, חברות מטבחים, מעצבי פנים, שיפוצניקים ואפילו הנדימנים. כל עוד תרצו להוזיל עלויות, זה מה שצריך לעשות וזה ייקח לכם דקות בודדות ברוב המקרים.

המטבח שלי – סיוע מקיף בחידוש מטבחים

בסופו של דבר, חידוש או שיפוץ מטבח יכול לעלות גם 50,000 – 100,000 ₪ ומעלה, הכול תלוי בהיקף הפרויקט שמעוניינים להוציא לפועל. ההמלצה הכי טובה היא להשאיר פרטים כעת בפורטל המטבח שלי, לקבל 3 הצעות מחיר ולצאת לדרך עם הפרויקט.

עם מחקר שוק קצר אשר כולל השוואת מחירים לחידוש ושיפוץ מטבחים, אפשר לחסוך מאות ואולי גם אלפי שקלים. כל מקרה לגופו. רגע לפני שסוגרים על חוזה התקשרות עם איש מקצוע כזה או אחר, בדקו כעת 3 הצעות מחיר לחידוש מטבח – המטבח שלי.