fbpx

איך מסירים כתמים מהספה?

אם אתם שואלים איך מסירים כתמים מהספה, צוות ספות פלוס ממליץ על כמה שיטות ביתיות, כמו גם טכניקות מקצועיות ע”י חברות ניקוי ספות. רגע לפני השלכת הספה לרחוב והמתנה שהעירייה תאסוף אותה, הנה כמה דרכים לחידוש ספות בקלות וביעילות.

אומרים שכל הדרכים מובילות לרומא, אבל האמת היא שלא כל הטכניקות מובילות לניקוי יעיל של ספות, ריפודי עור ובד או ריפודים לרכב. בפועל, רק חלק מהשיטות יוכלו באמת לאפשר לכם להנות מספה מחודשת, בעוד כי שיטות אחרות עלולות אפילו לגרום לנזקים. לכן, ההמלצה היא להקפיד על הפרטים הבאים:

  • סוג הספה: בין אם הספה עשויה עור או בד, קחו בחשבון שלכל ספה יש את שיטת הניקוי המומלצת עבורה.
  • גיל הריפוד: חשוב לזכור כי ספות וריפודים ישנים עלולים להתפורר עקב שימוש בחומרי ניקוי כימיים חזקים.

כיצד לנקות ספה? – לאבחן את סוג הכתם וסוג הספה

בין אם אתם מתמודדים עם כתם כתוצאה מכוס קפה שנשפכה, או שמא אתם מתמודדים עם כתם דיו, הפרשות גוף, כתמי בע”ח וכולי, ניקוי ספה מבד כולל הסרת כתמים זה משהו שיכול להיות מאתגר מאוד. בתוך כך, הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא, שכל ספה מצריכה סוג ניקוי אחר.

בעוד שספות בד מצריכות ניקוי מסוג מסוים, ספות עור יצריכו ניקוי מסוג אחר. אגב, גם בתוך קטגוריות הבד והעור, ישנם סוגים שונים של בדים ועורות המצריכים שיטות ניקוי שונות. לכן, חשוב להתייעץ ראשית עם חברת הניקוי ולבחון את הטכניקות העומדות לרשותה.

שיטות ביתיות להסרת כתמים מהספה – כדאי?

לגבי שיטות ביתיות להסרת כתמים מהספה, זה תלוי במה אתם מתכננים להשתמש בתור חומר ניקוי ספה. למשל, אלכוהול לא בא בחשבון על גבי רוב סוגי הספות, כיוון שהוא יכול לגרום להורדת הצבע מהספה ולהתפוררות הבד או העור שלה.

מנגד לאלכוהול, ישנם חומרים יותר ידידותיים לניקוי ספות ביתי. למשל, אפשרי להכין סוג של מרקם משחתי כזה אשר מורכב מחומץ, מים וסודה לשתייה. המשחה הנוצרת מערבוב חומרים אלו, היא חומר ידוע שמסוגל להסיר כתמים מסוגים שונים.

טיפים לניקוי ספות ביתי – זהירות!

אם בחרתם שלא להזמין חברת ניקוי ספות מקצועית, השתמשו בחומרי הניקוי בעדינות. ההמלצה היא להשתמש בחומרים האלו על גבי אחד מהחלקים האחוריים של הספה. באופן הפעולה הזה. אם החומר יגרום נזק לספה, זה יקרה בגב שלה.

אם בכל זאת החלטתם להזמין חברת ניקוי ספות מקצועית, ההמלצה הכי חמה וחכמה היא להתייעץ עם צוות פורטל ספות פלוס – השוואת מחירים בין חברות ניקוי ספות. עם ניסיון של שנים בתחום, צוות הפורטל יוכל לסייע לכם בהסרת כתמי גוף, דם, הפרשות, כתמי בע”ח, כתמים שומניים ועוד. לאחר השוואת מחירים לניקוי ספות, אפשר לבחור בבטחה באנשי המקצוע הנכונים – בצעו אותה כעת.