fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/05/ציפורניים-גדול.jpg

שולפות ציפורניים: כשמישל אובמה בחרה במניקיור ירוק עז

התמונה של מישל אובמה אוחזת בספרה החדש, “הסיפור שלי”, כשציפורניה ארוכות ומשוחות בלק ירוק עז, הרעידה את הרשתות החברתיות. אבל מישל לא לבד: הנה עוד כוכבות שהולכות עם ציפורניים ארוכות וצבעוניות במיוחד, מהאחיות קרדשיאן ועד הזמרת אדל

מישל אובמה מציגה ציפורניים ארוכות בירוק עז

מישל אובמה מציגה ציפורניים ארוכות בירוק עז

מישל אובמה, שסיפרה “הסיפור שלי” הוא רב המכר הנמכר ביותר בארצות-הברית ב-2018, נמצאת עדיין בסיבוב עולמי לקידום המכירות שלו. בחודש שעבר ביקרה הגברת הראשונה לשעבר של ארצות-הברית בקופנהגן, דנמרק, והעלתה לאינסטגרם שלה תמונה שבה היא נראית אוחזת בספר שלה כשציפורניה ארוכות ומשוחות בלק בגוון ירוק עז, מה שמיד עורר תגובות רועשות ברשתות החברתיות.

קיילי ג'נר עם ציפורניים ארוכות בגוון ורוד חלבי

קיילי ג’נר עם ציפורניים ארוכות בגוון ורוד חלבי

קיילי ג'נר מציגה ציפורניים בקולור בלוק של שני צבעים - מגנטה וניוד תכלת וניוד קיילי ג’נר מציגה ציפורניים בקולור בלוק של שני צבעים: מגנטה וניוד ותכלת וניוד

לצד התמונה, כתבה מישל: “אני כל כך נרגשת להיות באירופה השבוע! עשינו את המסע בקופנהגן, הלילה אנחנו בשטוקהולם, ואנחנו גם נעשה את דרכנו לאוסלו, לונדון, פריז ואמסטרדם. אני כל כך שמחה לבקר בערים היפות האלה ולא יכולה לחכות לשמוע את הסיפורים מעוררי השראה מכל כך הרבה אנשים חדשים”.

קלואי קרדשיאן חושפת ציפורניים ארוכות במיוחד בגוון בורדו

קלואי קרדשיאן חושפת ציפורניים ארוכות במיוחד בגוון בורדו

אז, מתברר, שלנשים ברשת היה הרבה מה להגיד למישל. התגובות נעו בין “את מקבלת ציון 100 על הציפורניים”, דרך “חברה, הציפורניים שלך מהממות” ועד “עשו לך מניקיור של מלכה”. מישל, שהיא אייקונית אופנה מובילה, שהולכת עם הסטייל שלה עד הסוף ולא חוששת מטרנדים חדשים, לא התרגשה יותר מדי.

אריאנה גרנדה עם ציפורניים בדוגמה מנומרת בשחור-לבן

אריאנה גרנדה עם ציפורניים בדוגמה מנומרת בשחור-לבן

ומישל בהחלט לא לבד. יותר ויותר כוכבות מטפחות או בונות ציפורניים ארוכות במיוחד, כשלא תמיד ברור איך הן עושות משהו עם ציפורניים כאלה. את הטרנד הזה מובילה קיילי ג’נר, האשה ואימפריית הקוסמטיקה, שבונה ציפורניים ארוכות אותן היא מושחת בשלל דוגמאות: קולור בלוק, כל ציפורן בצבע אחר וגוונים שמתכתבים עם הבגדים שהיא לובשת.

ריהאנה שולפת ציפורניים ארוכות בגוון ניוד טבעי

ריהאנה שולפת ציפורניים ארוכות בגוון ניוד טבעי

גם אחותה למחצה של קיילי, קלואי קרדשיאן, בונה ציפורניים ארוכות שאותן היא מושחת בגוונים עזים של אדום, בורדו ומגנטה. כך עושות גם אריאנה גרנדה (דוגמה מנומרת) והזמרות אדל (אדום לוהט) וריהאנה (בגוון אדום וניוד טבעי).

אדל אוהבת ציפורניים ארוכות משוחות בלק אדום לוהט

אדל אוהבת ציפורניים ארוכות משוחות בלק אדום לוהט

ואם אנחנו בעניין של נועזות, לרגל יום העצמאות שלנו, משיקה חברת “סקארה” לקים בגוונים כחולים ולבנים, המעשירים את נראות הציפורניים, החל מלק רגיל, לק ג’ל או לק עם עיטור מנצנץ. המחיר: 4.90 שקל לבקבוקון.

נטע אלחמיסטר מדגימה לק כחול לסקארה

נטע אלחמיסטר מדגימה לק כחול ל”סקארה”

לק כחול של אורלי

לק כחול של Orly מקולקציית קיץ 2019

גם נטע ברזילי שולפת ציפורניים ארוכות באירוויזיון 2019

גם נטע ברזילי שולפת ציפורניים ארוכות באירוויזיון 2019 (אינסטגרם)

;