fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/10/נפשו-גדול.jpg

איפה נפשו הסלבס בחגים? מתברר שהיעדים המועדפים הם המזרח הרחוק ואגן הים-התיכון

יעדי החופשה המועדפים העונה על הסלבס שלנו הם המזרח הרחוק, ובעיקר תאילנד, וגם אגן הים-התיכון. אז איפה הם עשו את החגים? אופירה אסייג טיילה עם המשפחה במזרח הרחוק, מיכל אנסקי נסעה לחבל פיימונטה שבאיטליה, עומר אדם בילה במלון “מאריס ביי” בטורקיה ואילו לירן כוהנר וגיא גיאור תפסו ראש בחופי תאילנד

1לירן כוהנר וגיא גיאור בחופשת בטן גב בקופנגן שבתאילנד

לירן כוהנר וגיא גיאור בחופשת בטן גב בקופנגן שבתאילנד

לירן כוהנר, גיא גיאור והבת שייה בעלו את החגים בחופשת בטן גב בקופנגן שבתאילנד, אי במפרץ תאילנד בדרום-מזרח המדינה הממוקם בפרובינציית סוראט תאני. האי, הנודע בחולות הלבנים שלו, נחשב לאחד המועדפים על הישראלים. בתמונה ששיתפה כוהנר באינסטגרם, היא כתבה: “זמן איכות עם החצי השני שלי. בקבוק יין לבן יצטרף כששיה תלך לישון”.

2מיכל ינאי ובעלה בן מוסקל אוכלים על הגובה בתאילנד

מיכל ינאי ובעלה בן מוסקל אוכלים על הגובה בתאילנד

גם מיכל ינאי, בעלה בן מוסקל ושלושת ילדיהם בחרו לנפוש בחגים בתאילנד. ינאי שיתפה תמונה מקסימה באינסטגרם שלה, שבה היא נראית עם בעלה אוכלים על “גג העולם”. ינאי: “העלו אותנו לגובה של בניין בן חמש קומות עם מלצר שמגיע באומגה ונוף עוצר נשימה… אז הצלחנו הפעם לגנוב לנו דייט בשחקים… מי היה מאמין!”.

3אופירה אסייג ובני משפחתה בקיוטו יפן לפני הטייפון שהחזיר אותם לסין

אופירה אסייג ובני משפחתה בקיוטו שביפן לפני הטייפון שהחזיר אותם לסין

אופירה אסייג ובעלה גילי מנקין ארזו את עצמם ואת שלושת ילדיהם – אריאל, אמילי ואייל – ויצאו לטיול במזרח הרחוק שכלל את דרום קוריאה, סין ויפן. כשהגיעו ליפן הם הספיקו לבקר בקיוטו ובטוקיו עד שהגיעה ההתרעה על טייפון אימתני במיוחד והמשפחה מיהרה לחזור לשנחאי שבסין ומשם לארץ.

4קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין בניו-יורק

קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין בניו-יורק

5קורין גדעון חוגגת על דונאט בניו-יורק

קורין גדעון חוגגת על דונאט בניו-יורק

אשת הטלוויזיה קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין, שחגגו בשבוע שעבר שנה לנישואיהם, עשו את החגים בניו-יורק. “כל בוקר כאן מתחיל בהחלטה שהיום נרגיע ונאכל בריא, ואז עוברים ליד חנות דונאטס”, שיתפה קורין את עוקביה באינסטגרם.

6סנדרה רינגלר ושלי גפני, החברות הכי טובות, בהפלגה לחופי מרמריס שבטורקיה

סנדרה רינגלר ושלי גפני, החברות הכי טובות, בהפלגה לחופי מרמריס, טורקיה

סנדרה רינגלר ידועה כמי שיוצאת לא אחת לחופשה עם חברותיה הטובות ויש לה הרבה כאלה. בחג האחרון היא נצפתה עם שלי גפני, חברתה עוד מימי התיכון, על יאכטה ב”הילסייד ביץ’ קלאב” מול חופי מרמריס שבטורקיה, שכהן מפגינות בסטייל בגדי ים וחוף. “כך נראה בוקר טוב עם חברה טובה”, כתבה סנדרה באינסטגרם.

7עומר אדם עם חברתו שיראל טולדנו וזוג חברים במלון די מאריס ביי במרמריס, טורקיה

עומר אדם עם חברתו שיראל טולדנו וזוג חברים במלון “די מאריס ביי” במרמריס, טורקיה

עומר אדם ידוע בחופשותיו המשובחות וגם הפעם לא אכזב כשחשף שבילה את החגים במלון “די מאריס ביי” במרמריס, טורקיה, עם חברתו שיראל טולדנו ועוד זוג חברים. מדובר באחד המלונות המפוארים והיוקרתיים בטורקיה, השוכן במפרץ שקט ומוקף ירוק וחופי ים טורקיז חלומיים. המלון מציע לאורחיו ספא מפנק, בריכות שחייה ולא פחות מ-5 חופים פרטיים. אהבנו גם את הברכה של עומר לשנה החדשה: “אין דבר כזה תפוח רגיל. כל דבר יכול להיות הרבה מעבר לעצמו. מתפוח הפיתוי של חווה, דרך תפוח ההשראה של ניוטון ועד תפוח החדשנות של סטיב ג׳ובס. מה שנעשה מכל דבר – זה מה שיהיה ממנו. לשנה בלתי רגילה של ברכה, אהבה, בריאות ופרנסה בשפע. והכי חשוב – שנהיה לראש ולא לזנב”.

8מיכל אנסקי בברולו, פיימונטה, איטליה

מיכל אנסקי בברולו, פיימונטה, איטליה

שבוע אחרי החתונה, ובחודש השישי להריונה, טסה מיכל אנסקי לאיטליה, והעלתה לאינסטגרם שלה תמונה מדהימה שבה היא מטיילת בין הכרמים של ברולו בפיימונטה, אחד האזורים היפים בצפון מערב איטליה הגובל בצרפת ובשוויצריה ומוקף משלושת צדדיו בהרי האלפים. לתמונה היא צירפה את הכיתוב: “בורא פרי הגפן, בוראת פרי האדם”.

9בר רפאלי חושפת בטן הריונית באחד מחופי הרחצה בארץ

בר רפאלי חושפת בטן הריונית באחד מחופי הרחצה בארץ

בר רפאלי נשארה בחגים בארץ, אבל היא לא החמיצה את ההזדמנות לקפוץ באחד הימים החמים לחוף הים ולהפגין בטן הריונית כשהיא בבקיני אדום ומעליו חולצה שחורה מכופתרת.

10עברי לידר עם בנו אלבי במטוס דרך לארץ

עברי לידר עם בנו אלבי במטוס דרך לארץ

את רוב ימי החגים בילה עברי לידר במדינת אלבמה שבארצות-הברית, שם ציפה להולדת בנו הבכור מאם פונדקאית. ביום שישי האחרון חזר לידר לארץ עם התינוק ששמו בישראל אלבי, וכתב באינסטגרם ובפייסבוק שלו: “אני בהתרגשות עצומה. סופסוף אחרי כמעט שלושה שבועות אנחנו בדרך הביתה. בעוד מספר שעות אנחת בישראל בטיסה מבוסטון עם אלבי שלי. ורגע לפני, זו ההזדמנות שלי להודות לאל על, שביוזמה יוצאת דופן וחשובה מעין כמוה, מסייעת ועוזרת לכל מי שנמצאים בהליך פונדקאות חוצה יבשות בסידרה של הטבות ייחודיות. פונדקאות הוא תהליך מאתגר בכל רמה ורק מי שעובר את החוויה הזו יכול להעיד עד כמה חשובה התמיכה וההבנה של כל גורם בדרך להגשמת הזכות הבסיסית של כל אחד מאיתנו להיות הורה”.

 

;