fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/ילדים-גדול.jpg

ילדים זה ברכה: רגע לפני החזרה ללימודים, הנה הצצה לילדי הסלבס כפי שנחשפו ברשת

אם בעבר נהגו כוכבי הביצה המקומית לשמור באדיקות על פרטיות ילדיהם ולהשאיר אותם הרחק מאור הזרקורים, הרי שכיום הכל חשוף ברשתות החברתיות. רגע לפני החזרה ללימודים, הנה הצצה לילדי הסלבס כפי שנחשפו ברשת. ילדים זה ברכה

1אייל גולן ושלושת ילדיו ליאם, אלין ויאן

אייל גולן ושלושת ילדיו: ליאם, אלין ויאן

2אייל גולן וארוסתו דניאל גרינברג עם ליאם ואלין, ילדיו מנישואיו לאילנית לוי

אייל גולן וארוסתו דניאל גרינברג עם ליאם ואלין, ילדיו מנישואיו לאילנית לוי

אייל גולן הציע בסוף השבוע האחרון נישואים לדניאל גרינברג והוא בדרך לחתונה שלישית. לגולן שלושה ילדים: ליאם ואלין מנישואיו לאילנית לוי, ויאן מנישואיו לרוסלנה רודינה. גולן, אבא טוטאלי, כתב באינסטגרם על ילדיו: “כמה אהבה יש לי לאוצרות האלה. תודה לך בורא עולם על המתנות הכי גדולות שיכולתי לקבל. משפחה זה האושר האמיתי. בריאות לכולם וכל השאר זה בונוס” .

3מיכל אנסקי, אייל אמיר ובתה דניאלה מנישואיה הראשונים

מיכל אנסקי, אייל אמיר ובתה דניאלה מנישואיה הראשונים

מיכל אנסקי, שעברה שנה לא קלה לאחר שחצי מפניה השתתקו, התארסה לא מכבר ובסוף השבוע האחרון התבשרנו כי היא והארוס שלה, איש העסקים אייל אמיר, בהריון. לאנסקי בת, דניאלה, 8, מנישואיה הראשונים. בתמונה שלה עם אייל ובתה שהעלתה לאינסטגרם, כתבה: “זיכרון נוצר כאשר תאי עצב במוח יוצרים קשר זה עם זה, ודחף עצבי עובר ביניהם, או שלחילופין, הזמן עוצר ופתאום זה ברור שכל החיים אתגעגע לרגע הזה. אני מאושרת ומוקירה כל רגע עם המשפחה שלי, כי שום דבר בחיים האלה לא מובן מאליו”.

4פאולה וליאון רוזנברג עם הבנות שילה וארבל בחופשה בברמודה

פאולה וליאון רוזנברג עם הבנות שילה וארבל בחופשה בברמודה

פאולה וליאון רוזנברג חזרו בסוף השבוע האחרון מחופשת הקיץ השנתית שלהם. בתמונה שהעלתה פאולה לפייסבוק, שבה נראים היא, ליאון ושתי הבנות שילה וארבל מבלים באחד מחופי ברמודה, כתבה: “גם אני מעלה תמונה מחופשה משפחתית. ואני מזכירה לעצמי שוב ושוב שאני ראויה לזה. בבסיס יש לי תפיסת עולם של פועלת, ובכל פעם שאני נחה ולא עובדת כמה ימים, יש קול מלחיץ כזה ששואל אותי באיזו זכות ואיך אני מרשה לעצמי. מבחינתי לשתף כאן תמונות מחופשה ולבקש מהקול הזה הנודניק שינוח קצת בעצמו – זה חלק מלהעניק לעצמי רשות. איזה מקום! תמונה ללא שום פילטר, רק השקיעה של ברמודה והאנשים האהובים עליי בעולם”.

5רותם אבוהב עם שלושת בניה

רותם אבוהב עם שלושת בניה

רותם אבוהב, 43, היא אמא של שלושה בנים וזה אומר שהיא באטרף כל החופש הגדול, אבל לוקחת הכל בהומור. לפני כשבועיים העלתה רותם סרטון משעשע, שהפך לוויראלי, שבו היא נראית נכנסת למכונית שלה ומודיעה לכולם, באמצע החופש הגדול, כי “ברחה” מהבית: “זה רק נראה לכם שאני בדרך לאנשהו, אבל אני ברחתי מהבית. התלבשתי, התאפרתי, סידרתי שיער ויצאתי אל האוטו. אמרתי לילדים שהלכתי, שיש לי עבודה, אבל אין לי כלום. סתם יושבת באוטו. לא יכולה יותר! החופש הגדול מוטט אותי. הילדים שלי יודעים שאני מופיעה בערב, וכל היום אני איתם, אבל זהו, נגמר. אין אמא, אמא איננה… גם אין קליטה… לא עונה לטלפונים…”

6אירה דולפין וילדיה אור ואביב בשוק מחנה יהודה בירושלים

אירה פוטין עם ילדיה אור ואביב בשוק מחנה יהודה בירושלים

כולנו זוכרות איך הפכה מאמנת הכושר אירה דולפין לאירה פוטין, לאחר שנעמה קסרי מנעה ממנה את השיחה לילדיה לאחר 40 יום ב”הישרדות”. קסרי טענה בתוכנית כי אירה נמצאת פחות עם ילדיה ואי אפשר לתאר את העלבון שספגה דולפין. על משפחתה אמרה אירה: “המשפחה האהובה שלי היא הלב הפועם בתוכי. בעלי אורן הוא הסלע שממנו אני מרשה לעצמי לקפוץ למים העמוקים ושני ילדיי אביב ואור הם ללא ספק האביב והאור בחיי”. בחופש הגדול טיילה אירה עם ילדיה בשוק מחנה יהודה בירושלים ונראה כי הם נהנו מכל רגע.

;