fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/08/איפור-בעידן-הקורונה-גדול.jpg

איפור בעידן הקורונה: “מראה עור מושלם חשוב יותר מאיפור העיניים או השפתיים”

המאפרת נטע סקלי מ”מאק” מעניקה טיפים מנצחים לאיפור מושלם גם באירוע מצומצם בחוג המשפחה

1איפור בעידן הקורונה צילום איילת רבינוביץ

מראה איפור ביתי של נטע סקלי: מייק-אפ בגוון טבעי, שפתיים מודגשות באדום וריסים משוחים במסקרה שחורה. צילום: איילת רבינוביץ

ימי הקורונה מאלצים את כל מי שמתכננת אירוע – חתונה, בר מצווה, ברית, יום הולדת – לצמצם גם בהוצאות של מאפרת מקצועית. מי שרוצה להיראות במיטבה, גם אם מדובר באירוע בחוג המשפחה, חייבת לדאוג לאיפור מושלם שיתאים לאווירה ויראה טוב בצילומים. “בנוסף לטיפים שלפניכן”, אומרת נטע סקלי, סניור ארטיסט ב”מאק”, “מומלץ לעקוב אחר סרטונים בלייב של מאפרים מהארץ ומחו”ל, שבהם ניתן ללמוד כיצד ליצור מראות איפור שונים, איך להשתמש נכון במוצרים, אילו טכניקות מתאימות לך, ועוד.

התמקדי באיפור העיניים או השפתיים

על פי סקלי, התמקדות באלמנט אחד בפנים והבלטתו יוצרת מראה מודרני וברור שאינו עמוס מדי. במה כדאי להתמקד? חישבי על מה אנשים מחמיאים לך יותר. במידה ובחרת בשפתיים, לכי על שפתון בגוון עז ובוהק – אדום קלאסי, פוקסיה, כתום ניאון או סגול עז – שייצרו אמירה מקורית וטרנדית.

אם בחרת בעיניים, צרי מראה חזק בעזרת איי-ליינר, צלליות ומסקרה. חישבי גם על התחושה שהיית רוצה שהלוק השלם שלך ישדר – מתוחכם, נועז, תמים, שובב – ובהתאם לכך בחרי את האיפור.

שימי לב: התמקדות באזור אחד בפנים באיפור אין משמעו הזנחה של אזור אחר. כדי להשיג מראה מאוזן ושלם יש לטפל גם באזורי הפנים האחרים כדי שייראו מושלמים אך לא מודגשים.

2המאפרת נטע סקלי

המאפרת נטע סקלי: “מומלץ לעקוב אחר סרטונים בלייב של מאפרים מהארץ ומחו”ל, שבהם ניתן ללמוד כיצד ליצור מראות איפור שונים

השקיעי במראה העור

מראה עור מושלם חשוב יותר מאיפור העיניים או השפתיים. האתגר לרוב הוא ליצור מראה עור מושלם אשר ייראה נטול מייק-אפ. במידה ואת סובלת מגוון עור שאינו אחיד, כדאי לכסות עם מייק-אפ או קונסילר. כדי לשמור על מראה עור טבעי, בגוון הזהה לגון עורך, מישחי את המייק-אפ רק במקומות הזקוקים לאחידות גוון -בדרך כלל במרכז הפנים. הקפידי גם על התאמת גוון מושלמת באזור המחשוף והצוואר.

עקבי אחר דמות שאת אוהבת ואמצי את הלוק

אם את חשה מבולבלת משלל האופציות באיפור, שיער ולבוש, אפשר לקבל השראה מתמונות של סלבס מאירועי השטיח האדום. אמצי את המראה בהתאמה לתווי פנייך, אם כי סביר להניח כי מאפר מקצועי איפר אותה.

צרי מראה איפור נוח, מתאים לצילום ועמיד לשעות

כדי להרגיש נוח לאורך כל הערב ולא לדאוג לתיקוני איפור, כדאי להשתמש באיפור עמיד בעל אחיזה טובה על העור באמצעות פולימרים ייחודיים. איפור עמיד יבטיח מינימום התעסקות ומקסימום אפקט.

אקססוריז מעניינים לחיזוק המראה

לק, שימר, גלוס, גליטר, ריסים מלאכותיים הם האקססוריז באיפור, שבעזרתם ניתן “להלביש” את הפנים ולשדרג את מראה האיפור.

אל תתאימי את גוון האיפור לגוון הבגדים

אנחנו לא רוצות ליצור מראה שהוא יותר מדי מתואם. האיפור צריך להתאים לפנייך ולא לבגד. ניגוד בין צבעים שונים יוצר לוק מעניין, צעיר ומתוחכם.

;