fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/08/ספרי-אהבה-גדול.jpg

קוראים לזה אהבה: : 5 ספרים רומנטיים במיוחד המומלצים לט”ו באב

האם אהבה יכולה לשרוד חיים שלמים? מה קורה כשבעלך בוגד בך עם חברתך הטובה ביותר? והאם יש ללכת בעקבות האהבה? ספרים שישמחו אותך בט”ו באב

1אמיליה קלארק וסם קלאפלין בסרט ללכת בדרכך

אמיליה קלארק וסם קלאפלין בסרט “ללכת בדרכך”, המבוסס על ספרה של ג’וג’ו מויס

ללכת בעקבות האהבה

ללואיזה קלארק אין ברירה: בית הקפה שבו עבדה סגר את שעריו בהתראה קצרה, ובהיותה המפרנסת היחידה במשפחתה היא נאלצת לקבל על עצמה את העבודה האחת המוצעת לה: לטפל בגבר צעיר ועשיר שנותר משותק בארבע גפיו לאחר תאונת דרכים. לואיזה, שיש לה חיבה לבגדים ססגוניים במיוחד, מגיעה לטירה שבה מתגורר וויל טריינר עם הוריו, ומנסה להכניס שמחה, צבע ומשמעות לחייו. אך וויל, כך מתברר לה בהמשך, כבר מאס בחייו, לא מקבל את שיגרת חייו החדשה בכיסא הגלגלים, ומחליט ללכת על המתת חסד בשווייץ. לואיזה, כמובן, מנסה להפוך את ימיו האחרונים למאושרים, הופכת לחברת נפש שלו ובהמשך לאהובתו, אך הסוף המר בלתי נמנע. אבל אחרי הכל יש גם הפתעה בסוף, בפריז, וכדאי לכן מאוד לקרוא.

“ללכת בדרכך”, ג’וג’ו מויס, “ידיעות ספרים”.

2ללכת בדרכך

עטיפת הספר “ללכת בדרכך”

האם אהבה יכולה לשרוד חיים שלמים?

קולין הובר כבשה את המקום הראשון ברשימת רבי המכר של ה”ניו-יורק טיימס” עם ספריה “אהבה מכוערת”, “וידוי”, “איתנו זה נגמר”, “בקצב הלב” ו”תעתוע”, וזכתה שלוש פעמים ברציפות בפרס “בחירת הקוראים” לספר הרומנטי הטוב ביותר. בספרה החדש, “מושלם”, היא מביאה את אהבתם המושלמת של קווין וגרהאם שכורעת תחת הנישואים המתפוררים שלהם. הזיכרונות, הטעויות והסודות שאגרו לאורך השנים קורעים אותם לגזרים, והדבר האחד שעשוי להציל אותם הוא אולי בדיוק מה שדחף את יחסיהם לנקודת האל-חזור. “מושלם” הוא ספר עמוק ומטלטל רגשית על זוג פגוע שעתידו תלוי בהבטחות שניתנו בעבר. ספר הסובב כולו סביב השאלה, האם יכולה התחלה מושלמת המתפתחת לכדי אהבה, לשרוד חיים שלמים בין שני אנשים שאינם מושלמים?

“מושלם”, מאת קולין הובר, הוצאת “כנרת-זמורה-דביר”.

3מושלם

עטיפת הספר “מושלם”

כשאשה מחליטה לעזוב את בעלה

“סימנים קטנים של אושר”, מאת לינדה הולמס האמריקאית, הוא רומן חם וחכם, משעשע ומלא תובנות, על ניסים קטנים באמצע החיים. הספר כיכב שבועות ארוכים בראש רשימת רבי המכר של ה”ניו-יורק טיימס” ועכשיו הוא מככב בראש הרשימות גם בארץ. הסיפור מתחיל באשה שמחליטה לעזוב את בעלה. יש לה בראש רשימה של כל הדברים שהיא רוצה לקחת איתה. היא אורזת מזוודה, היא ממש בדרך החוצה לחיים חדשים – ואז הטלפון מצלצל. בואי לבית החולים, אומרים לה מצדו השני של הקו. בעלך נפצע בתאונת דרכים. כך נהרסו התוכניות של אווי דרייק בשנייה אחת. היא חלמה לקחת את גורלה בידיה, אבל בסוף המציאות החליטה עבורה: בעלה מת, קשה לה להתאבל על גבר שכבר לא אהבה, היא לבד בבית הגדול שהיה שלהם, והיא לא מצליחה להתחיל כלום, כי דבר לא הסתיים. אבל אז מישהו מגיע לעיירה הקטנה, מישהו פצוע כמעט כמוה. זהו דין טני, ספורטאי עבר ידוע, שאיבד במפתיע את יכולת המשחק שלו. הוא לא נפצע, הוא לא נשחק, היד שלו פשוט הפסיקה לתפקד. ועכשיו מה? אשה שלא הספיקה לעזוב, גבר שלא מצליח לעשות את הדבר שהוא הכי אוהב בעולם, איזה סיכוי יש להם להתחיל משהו חדש? ועוד זה עם זו?

“סימנים קטנים של אושר”, מאת לינדה הולמס, הוצאת “תכלת”.

4סימנים קטנים של אושר

עטיפת הספר “סימנים קטנים של אושר”

כשבעלך בוגד בך עם חברתך הטובה ביותר

לורן גרהם תמיד חשבה שמשהו מיוחד עומד לקרות לה. היא לא ידעה מה בדיוק אמור לקרות, רק שיום בהיר אחד זה יקרה. העתיד נראה ורוד, עד שהיא מגלה שבעלה בוגד בה עם חברתה הטובה ביותר ומבינה שכל חייה הם שקר. לורן מחליטה להמציא את עצמה מחדש: עוזבת את בעלה, את החיים הנוחים, הכסף, הקריירה המבטיחה והדירה המפוארת ויוצאת למצוא לעצמה פינה שקטה באמצע שומקום ששום דבר לא קורה בה. היא עוצרת בקרנל, קולורדו, ומתחילה לעבוד כמלצרית בבר האופנוענים של בבא. ללורן גרהם החדשה אין ציפיות, זה בדיוק מה שחיפשה: משרה צנועה בבר שכוח אל בעיירה נידחת. אלא שאז טאטום ג’קסון מופיע… והוא לא דומה לאף גבר שלורן פגשה בחייה.

“הרי קולורדו: חלומות מתוקים”, מאת קריסטן אשלי, הוצאת: “א(ה)בות”.

5חלומות מתוקים

עטיפת הספר “הרי קולורדו: חלומות מתוקים”

כשהזיכרונות מסרבים להרפות מאיתנו

12 שנים לאחר מותו של בעלה האהוב פטריק, קייט, תרפיסטית במוזיקה, מתכוננת להמשיך סוף-סוף בחיים שלעולם לא יהיו מושלמים עם הארוס החדש שלה, דן. אלא שמיד לאחר האירוסים היא מתחילה לחלום חלומות מציאותיים להפליא על החיים שהיו אמורים להיות לה לו פטריק היה חי. מטרידה עוד יותר היא העובדה שלכמה מהפרטים בחלומות האלה יש אחיזה בחיים האמיתיים. רק פיסת פאזל אחת אינה מתאימה: בחלומות מופיעה בת בשם האנה, פסנתרנית מחוננת וכבדת שמיעה. במהלך מאמציה לפענח את החלומות, תוהה קייט אם חייה בחלום טובים מאלה שבמציאות. היא נרשמת לקורס בשפת הסימנים ומתחילה לנווט את חייה בנתיב אחר. היא מבינה שלפניה בחירה בלתי אפשרית: לדבוק בעבר האבוד, או לאמץ אל לבה עתיד בלתי ידוע. “החיים שנועדו לי” הוא רומן סוחף על המאבק לשחרר כשהזיכרונות מסרבים להרפות מאיתנו.

“החיים שנועדו לי”, מאת קריסטין הרמל, הוצאת “ידיעות ספרים”.

6החיים שנועדו לי

עטיפת הספר “החיים שנועדו לי”

;