fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/02/איתי-לוי-גדול.jpg

איתי לוי ריגש ביום המשפחה בפוסט על אמו, שהפכה נכה בעקבות 4 אירועים מוחיים שעברה

וכך הוא כתב: “מזל טוב לאהבת חיי, לאושר שלי, לדם שלי, לאשה של חיי, לאלוהים שלי ולכל מה  שיקר לי בחיים האלה!!!”. על אמו הוא אמר בעבר: “אמא שלי היא הבן אדם הכי חזק שפגשתי בחיים שלי. גם היום, כשהיא במצב הזה, אתה רואה בן אדם שמשדר כל הזמן אופטימיות”. ויש גם פוסט מעורר מחשבה שהעלה עברי לידר

1איתי לוי ואמו רותי

איתי לוי ואמו רותי: “אני מוכן לוותר על הכל רק שתהיי בריאה”. צילום: פייסבוק

מאז פרץ איתי לוי לחיינו, אי אפשר שלא להתרגש מהחיבור המיוחד שלו לאמו רותי, שהפכה נכה בעקבות ארבעה אירועים מוחיים שעברה, ומהמסירות הטוטאלית שלו אליה. במשך שנים הוא זה שטיפל בה וחלק גדול משיריו נכתבו עליה ולכבודה. “אמא שלי היא הבן אדם הכי חזק שפגשתי בחיים שלי”, סיפר בעבר. “גם היום, כשהיא במצב הזה, אתה רואה בן אדם שמשדר כל הזמן אופטימיות. זה מדהים”.

איתי לוי שיתף אתמול, ביום המשפחה, ברכה מרגשת לאמא שלו, שחגגה יומולדת, וכך הוא כתב: “מזל טוב לאהבת חיי, לאושר שלי, לדם שלי, לאשה של חיי, לאלוהים שלי ולכל מה שיקר לי בחיים האלה!!! זה היום שאלוהים החליט שהעולם לא יכול להתקיים בלעדייך…

“אני מודיע פה לפני כל העולם שאני מוכן לוותר על הכל רק שתהיי בריאה. שתתקשרי אליי, שתחבקי אותי, שתקלחי אותי כשאני חולה, כשאני חסר אונים, כשאני צריך אותך, פשוט צריך אמא. שתפתיעי אותי פתאום עם כמה סירים טובים, שתכבסי בשבילי, שפשוט תהיי אמא שלי!!! אבל הבנתי את זה, ולא אשלים עם זה בחיים, אבל הבנתי דבר אחד שהוא החשוב מכולם – את אוהבת אותי אמיתי, נקי מהלב וזה הכי חשוב!!!

“אז אמא יקרה שלי, אני מאחל לך מזל טוב, בריאות, אושר, כל הטוב שבעולם. שתהיי שמחה ושאלוהים יזכה אותי תמיד לעבוד בשבילך כי זו המהות שלי בעולם הזה ובשביל זה אני פה. מת עלייך ואמות בשבילך. מזל טוב!!!”.

2איתי לוי. אמא שלי. היא שלי ושום דבר לא חשוב

איתי לוי ואמו רותי: “אמא שלי, היא שלי, ושום דבר לא חשוב”. צילום: פייסבוק

לפני שלושה חודשים, בפוסט נוסף, הוא כתב לה: “אמא, מילה אחת קטנה ובה עולם ומלואו. אמא, עד סוף ימיו יישא אותה אדם בלבבו. והיא עולם ילדות רחוק והיא מבט של רוך וצחוק. והיא שיר ערש מלטף והיא יצור שרק אוהב. מילה קטנה אשר חודרת פנימה, אמא. אלוהים, תודה על מה שנתת ועל מה שלקחת, אבל מעל הכל תודה על הדבר היפה והטהור שהענקת לי… איך את קוראת לי, ‘אהוב ליבי’!

“אהובת לבבי, היפה בנשים, תישארי לי ככה כמו שאת, ואל תלכי לי לעולם. אוהב אותך ככה, כמו שאת, אין בך טיפה של פגם או חיסרון. נכון, את לא אמא רגילה ואני לא ילד רגיל, אבל לא הייתי משנה כלום. אבל כן הייתי נותן הכל שתהיי בריאה וחזקה ועומדת לידי. אבל כך רצה הגורל והתברכנו כן, התברכתי בך, ובכל מה שהענקת לי. אני מבטיח פה קבל עם ועדה שלא אתן לך ללכת לשום מקום ותמיד אעשה הכללללללל שתמשיכי לשיר, לצחוק, לשמוח, עד טיפת דמי האחרונה!!!”.

3עברי לידר ובנו הבכור

עברי לידר ובנו אלבי: “שווה לקחת רגע ולחשוב על המשמעות של המילה ‘משפחה'”. צילום: פייסבוק

גם עברי לידר העלה אתמול פוסט מרגש ליום המשפחה, וכתב: “גדלתי במשפחה מאוד-מאוד קטנה, והמושג הזה יום המשפחה לא תמיד היה משהו עם המון משמעות עבורי. לא עניין עצוב או משהו כזה פשוט לא חגיגה גדולה.

“משהו השתנה בשנים האחרונות, אלבי, יונתן והמשפחה הקטנה שאנחנו יוצרים, בני משפחה חדשים שגילינו שיש לנו בעקבות כתבה בעיתון רק לפני שנתיים, הצוות שלי שמרגיש לי לגמרי כמו משפחה נוספת מבחירה, חברים קרובים וטובים וגם אתם, שאפילו אם אנחנו לא מכירים באופן אישי, אז דעו שערבים כאלו אתכם כמו בהאנגר 11 או בהיכל התרבות גורמים לי לתחושה משפחתית חזקה ומרחיבת לב.

“השנה אפילו אח שלי, שגר בארצות-הברית ולא ראה הופעה שלי פה הרבה שנים, הגיע וישב בקהל יחד עם אמא שלי. אז יום משפחה שמח חברים. שווה לקחת רגע ולחשוב על המשמעות של המילה הזאת גם במיקרו וגם במקרו, הפרטי והציבורי. אוהב, עברי”.

;