fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/09/קים-גדול.jpg

קים קרדשיאן חשפה כי היא חולה בזאבת ומשתפת עכשיו פעולה עם הדוגמנית וויני הארלו

קים קרדשיאן חשפה אתמול כי היא חולה בזאבת (לופוס), מחלה אוטואימונית שבה המערכת החיסונית משתבשת ופועלת כנגד הגוף. עד כמה זה יעצור את פעילותה? ימים יגידו. בינתיים היא משיקה היום סידרת איפור עם הדוגמנית וויני הארלו, הסובלת ממחלת ויטיליגו; שלשום חשפה את קולקציית בגדי הגוף שלה, Skims, שנמכרה כולה תוך יום והכניסה לה 2 מיליון דולר; והחודש גם שיגרה 3 בשמים שעיצבה עם אחותה קיילי. בתוך כל זה, הספיקה לנפוש עם הבעל וארבעת ילדיה באיי הבהאמה

1קים קרדשיאן וויני הארלו בקמפיין לפאלטת האיפור החדשה שלהן

קים קרדשיאן וויני הארלו בקמפיין לפאלטת האיפור החדשה שלהן

אפשר להגיד הרבה דברים על קים קרדשיאן, 38, האשה שהמציאה את המושג טראש, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיא אשת עסקים ממולחת, שהצליחה למנף את הצלחת הסידרה “משפחת קרדשיאן” לכל כיוון אפשרי, והיא זו הצוחקת כל הדרך אל הבנק.

בדירוג האחרון של “פורבס” הוערך הונה ב-350 מיליון דולר. את הכסף היא עושה מהסידרה המשפחתית, כמובן, שמתחילה בקרוב עונה 17, מפוסטים שהיא מעלה ברשתות החברתיות (לפחות מיליון דולר לפוסט, ככה זה כשיש לך 147 מיליון עוקבים!), מקמפיינים (למשל, “פנדי”), מליין הקוסמטיקה שלה שהשיקה בעקבות קיילי, מהשקת בשמים (אחד מהם הכניס לה 10 מיליון דולר ביום) וגם מפיתוח משחק מובייל ואפליקציית אימוג’ים בדמותה, הנקראת קימוג’י.

2קים קרדשיאן וויני הארלו בעוד סצינה מתוך צילומי הקמפיין

קים קרדשיאן וויני הארלו בעוד סצינה מתוך צילומי הקמפיין

אתמול חשפה קים כי בתקופה האחרונה היא סובלת מזאבת (לופוס), מחלה אוטואימונית מורכבת שבה המערכת החיסונית משתבשת ופועלת כנגד הגוף, ורק נזכיר כי היא סובלת גם מפסוריאזיס. לא נראה שזה בינתיים עוצר אותה אם עוקבים אחר קורותיה החודש.

ממש היום משיקה קים סידרת איפור בשיתוף עם וויני הארלו, עוד דוגמנית שעובדת ללא הפסקה ושוברת את כל המוסכמות של מודל יופי אחד. הארלו, 25, שסובלת ממחלת העור הקשה ויטיליגו, הבאה לידי ביוטי בכתמים לבנים גדולים על עורה הכהה, נחשבת לאחת הדוגמניות המבוקשות ביותר בעולם הן על המסלול והן בקמפיינים ובצילומי אופנה.

3מבט מקרוב על גוני האיפור שמשיקות קרדשיאן והארלו

מבט מקרוב על גוני האיפור שמשיקות קרדשיאן והארלו

“אני כל כך מתרגשת להכריז על שיתוף הפעולה בין וויני לביני”, כתבה קים באינסטגרם שלה. “וויני היא מישהי שאני מעריכה ומכבדת כל כך. היא ההגדרה של יופי אמיתי. הפאלטה שלנו כוללת 12 צלליות מדהימות, שני סמקים ושלושה שפתונים. וויני ידעה בדיוק מה היא רוצה ועשינו את לוח הצבעים החם והבהיר ביותר”. הארלו, בתגובה, כתבה לה: “אוהבת אותך, קימי. שיתוף הפעולה הזה הוא הכל בשבילי”.

וזה לא הכל, לפני יומיים השיקה קים את המיזם שעליו עבדה בשנה האחרונה שנקרא Skims. כן, “להיות סקיני עם קים”. מדובר בבגדי גוף מחטבים בגוני הגוף השונים שמתאימים לכל המידות, עד למידה5XL , שזה יפה. ביום ההשקה נמכרו כל בגדי הגוף, שהכניסו לה 2 מיליון דולר.

מהתגובות שקיבלה, לדבריה, מחברים וממשפחה, נראה כי מדובר בעוד להיט בדרך. “מעולם לא קיבלתי תגובות כאלה טובות על משהו שעשיתי”, כתבה קים. “אני יודעת ללבוש מחטב בצורה הטובה ביותר. במשך שנה חתכתי, התאמתי ותפרתי גרסאות למה שתמיד רציתי ללבוש ועכשיו כולם יוכלו לרכוש את זה! זה מרגיש הכי טבעי על הגוף”.

4קים קרדשיאן מציגה את בגדי הגוף המחטבים בעיצובה המתאימים לכל המידות

קים קרדשיאן מציגה את בגדי הגוף המחטבים בעיצובה המתאימים לכל המידות

לפני כן, השיקה קים, בשיתוף פעולה עם אחותה קיילי, שלישיית בשמים בצורת שפתיים: שפתיים אדומות בניחוח פרחוני לבן, שפתיים ורודות בריח קוקוס פרחוני ושפתיים בגוון ניוד בניחוח מושק, ענבר ווניל. מה שעשה בעיקר את הרעש בהשקה היו האוברולים חושפי רגל אחת שהשתיים לבשו, איך לא.

ורגע לפני כל אלה, הספיקה קים, יחד עם בעלה קניה ווסט וארבעת ילדיהם, לנפוש באיי הבהאמה. ועל כך היא כתבה באינסטגרם: “חשבתי שלהצטלם עם שלושה ילדים זה קשה, עם ארבעה זה כמעט בלתי אפשרי!”. אבל אצלה, מתברר, הכל אפשרי. רק בריאות, קימי.

5כך הגיעו קים קרדשיאן ואחותה קיילי ג'נר להשקת הבשמים שלהן החודש

כך הגיעו קים קרדשיאן ואחותה קיילי ג’נר להשקת הבשמים שלהן החודש

6קים קרדשיאן נופשת בחופי איי הבהאמה עם ארבעת ילדיה

קים קרדשיאן נופשת בחופי איי הבהאמה עם ארבעת ילדיה

 צילומים: אינסטגרם

;