fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/גל-גדול.jpg

גל גדות: “הלוואי ותמיד נדע ליהנות מהדברים הפשוטים בחיים”

יש לה מספר שיא של 27.8 מיליון עוקבים באינסטגרם, אבל היא לא עושה מזה עניין. היא זכתה בקמפיין מיליונים ל”הוט”, תשתתף באירוויזיון הקרוב ותככב השנה גם בשלושה סרטים חדשים, אבל אצלה המשפחה לפני הכל. גל גדות היא הכוכבת הכי גדולה שהיתה לנו בהוליווד אי פעם, אבל העובדה הזו לא שינתה בה כלום. היא נשארה עם רגליים על הקרקע, אין לה גינוני כוכבות, ובעיקר היא נהנית מהדברים הפשוטים בחיים

גל גדות

גל גדות. ללא איפור, ללא פוטושופ, ללא גינוני כוכבות

עושה רושם שלמרות הבאזז האדיר סביבה, גל גדות, 33, שומרת על הצניעות שמאפיינת אותה מאז שהתפרסמה לראשונה, עם בחירתה למלכת היופי ב-2004, צניעות שלא אבדה לה גם כשהפכה לכוכבת ענקית בהוליווד, וזהו, טוענים רבים, סוד הקסם שלה. ההצלחה לא עלתה לה לראש, להיפך. מי שגדלה בפתח-תקוה ומעולם לא חלמה על קריירת משחק, בטח שלא הוליוודית, נשארה עם רגליים מוצקות מאוד על הקרקע ולא נותנת לשום דבר לבלבל אותה.

כשנבחרה ב-2009 לראשונה להשתתף בסידרת “מהיר ועצבני”, סיפרה גל: “בעלי אומר לי: ‘התחתנתי איתך, חשבתי שאת דוגמנית, שיהיה סקס, סמים, רוקנ’רול, אורגיות, נסבן זה לזה את הגב – ובסוף התחתנו ועבדת עליי…’. במקום זה הוא קיבל, ‘תקנה לי בית, תשתול לי עץ ותביא לי שני חתולים וכלב’. כזו אני. אני בן אדם מאוד פשוט”.

גל גדות

גדות, המייצגת את וונדר-וומן של העולם החדש, היא הראשונה להודות ש”היופי מקדם, אבל הוא לא מחזיק מים”. היא אף פעם לא בנתה את הקריירה שלה רק על סמך נתוניה הטבעיים. “צריך להיות עקביים ולא לוותר לעולם”, אמרה בעבר. “חייו של שחקן הם חיים מאוד לא פשוטים, כי אתה חי מתפקיד לתפקיד. אתה אף פעם לא יודע מה יהיה התפקיד הבא. לכן, כשאני עובדת, אני אסירת תודה. ואני הכי נהנית מזה, כי זה לא מובן מאליו”.

גל גדות

אם רוצים להבין מי זו גל גדות באמת – צריך רק להציץ לאינסטגרם שלה, שבו היא מעלה תמונות רבות שלה בלוק טבעי, בלי איפור, בלי פוטושופ, הכי אמיתית שיש. ואם יש משהו שהיא באמת מאמינה בו זה שכולנו צריכים ללמוד ליהנות מהדברים הקטנים והפשוטים בחיים. בראש השנה האחרון, כתבה גל:

“הלוואי ותמיד נדע ליהנות מהדברים הפשוטים בחיים, להיות מאושרים עם מה שיש לנו ונכבד אחד את השני. הלוואי ונקבל ונעריך את השונים מאיתנו ונראה את היופי בזה. הלוואי ונאהב, נצחק ונראה את העולם בעיניים של ילדים. מאחלת לכולם שנה טובה ובריאה”.

גל גדות בהריון

גדות, הנשואה מאז 2008 לאיש העסקים ירון ורסנו, היא אם לשתי בנות: אלמה ומאיה. כשהיתה בחודש התשיעי להריון עם בתה השנייה, כתבה באינסטגרם: “בתוך שיגרת היומיום של החיים, המשפחה והעבודה – היה לי היום רגע עם עצמי כשהסתכלתי מהחלון בשמים הכחולים והיפים והבנתי שאני תשעה חודשים (!!!) בהריון ובקרוב תהיה לי אהבה חדשה כתוספת למשפחה שלנו. אני אסירת תודה על היקום. שולחת לכולכם אנרגיות חיוביות של תודה”.

גל גדות עם חברתה הטובה רותם סלע

גל גדות עם חברתה הטובה רותם סלע.  100% חברות אמיתית

באחד מהלילות ללא שינה, לאחר לידת בתה השנייה, כתבה גל: “התינוקת שלי בת שלושה חודשים, אבל מי שהעירה אותי היא בתי בת החמש. יצאתי לגינה עם הקפה שלי כדי לנשום קצת אוויר צח. עכשיו אני צופה עם הבת שלי בסרט ‘חתול עם כובע’. זה תמיד מדהים אותי איך הדברים הפשוטים ביותר הם אלה שהופכים אותנו למאושרים ביותר”.

גל גדות באימון כושר

כך נראים באמת אחרי אימון כושר

גל גדות

גל גדות

צילומים: אינסטגרם

;