fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/03/קופי-דרימז-גדול.jpg

אמנות על כוס קפה: תערוכה חדשה שתציג 60 יצירות של 20 אמנים בהשראת עולמות הקפה

תערוכה חדשה ומקורית תחת השם Coffee Dreams תוצג בהיכל התרבות פתח-תקוה ותכלול מסע מרתק ברחבי העולם המתחקה אחר סודות שנחשפים על כוס קפה. בתערוכה יצירות מגוונות של ציורים, קולאז’ים, עבודות זכוכית וקרמיקה, בובות, עבודות עץ ופסיפס 

קפה אספרסו, קפוצ’ינו, קפה שחור, קפה עם חלב, מקיאטו, לאטה, אמריקנו, קפה קולומביאני, איטלקי, אתיופי – כל סוגי הקפה ייפגשו בתערוכה חדשה ומקורית שתיפתח ב-28 למרץ תחת השם Coffee Dreams בהיכל התרבות פתח-תקוה. במסגרת התערוכה, יציגו 20 אמני עמותת Unity Art House כ-60 יצירות אמנות, שכולן נעשו בהשראת עולמות הקפה.

בתערוכה, בניצוחה של האוצרת מריה פרייגר, יוצג מסע מרתק ברחבי העולם המתחקה אחר סודות שנחשפים על כוס קפה, חלומות ומשאלות שרובנו חולקים עם הקרובים לנו ברגע  אינטימי, רק על כוס קפה! התערוכה כוללת יצירות מגוונות של ציורים, קולאז’ים, עבודות זכוכית וקרמיקה, בובות, עבודות עץ ופסיפס.

לצד תערוכת הקפה, תיפתח תערוכה נוספת של האמן בוריס ביליס, השואב השראה ליצירותיו מעולמו הפנימי ומסביבתו. היצירות שלו הן חיבור של חומרים: מתכת, עץ, נייר וקרמיקה. אחת מתשוקותיו הגדולות של בוריס הוא הקפה. כך, מתוך התשוקה הזו, נולד סוג אמנות חדש לגמרי – ציור עם קפה. בתערוכה החדשה יחשוף האמן כ-40 יצירות בקפה, המספרים על לידה ועד מוות, על תשוקה ויופי ועל עולמות שונים. הצופים מוזמנים לצלול לעולם של דימויים, נופים ודמויות, ולעבור תהליך מרתק.

התערוכה תתקיים בהיכל התרבות פתח-תקווה בין התאריכים 28.3-2.5. אירוע הפתיחה הרשמי יתקיים ב-28.3 בשעה 20:00. התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

1מתוך התערוכה קופי דרימז

מבחר יצירות בהשראת עולם הקפה בתערוכת “קופי דרימז”

2מתוך התערוכה קופי דרימז

3מתוך התערוכה קופי דרימז

4מתוך התערוכה קופי דרימז

5מתוך התערוכה קופי דרימז

6מתוך התערוכה קופי דרימז

7מתוך התערוכה קופי דרימז

8יצירה בקפה של האמן בוריס ביליס צילום אסף לוי

יצירה בקפה של האמן בוריס ביליס. צילום: אסף לוי

9יצירה בקפה של האמן בוריס ביליס צילום אסף לוי

יצירה בקפה של האמן בוריס ביליס. צילום: אסף לוי  

;