fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/סלין-גדול.jpg

סלין דיון: הדוברת החדשה של לוריאל פריז בגיל 51

סלין דיון, אחת הנשים המפורסמות והנערצות בעולם, הנחשבת גם לאייקון אופנה, מצטרפת לנבחרת החלומות של לוריאל פריז והופכת בגיל 51 לדוברת היופי של מותג היופי הבינלאומי

סלין דיון 

סלין דיון. חזקה, עוצמתית, אסרטיבית

סלין דיון, מהזמרות המצליחות בעולם, תופיע לראשונה במסע הפרסום של לוריאל פריז לצבעי השיער אקסלנס שיוקרן לראשונה היום ברחבי העולם. סרטון הפרסומת מלא השמחה, אשר צולם בפריז, מדגיש את הצד ההומוריסטי והשובבני של הזמרת הנערצת.

מנהליה של סלין מדווחים כי היא תעזוב את לאס-וגאס בסוף יוני 2019, אחרי שנים רבות שבהן היא התגוררה והופיעה בעיר, ותפתח פרק חדש בחייה. היא תמשיך לא רק לבסס את מעמדה כאייקון יופי ואופנה וכאושיית המדיה החברתית, אלא גם תוציא אלבום חדש, מאוחר יותר השנה.

על בחירתה לדוברת יופי, כתבה סלין באינסטגרם שלה: “אני כל כך גאה להודיע שאני הדוברת של לוריאל פריז ושתהיה לי הזכות להפיץ את מילות הקסם “אני שווה את זה” עם כל הנשים ברחבי העולם. אני נרגשת להשתמש בקול שלי כדי להעצים את כל הנשים להרגיש יפות, בטוחות, ושילמדו לאמץ את עצמן”.

ואילו פייר-עמנואל אנז’לוגלו, הנשיא העולמי של לוריאל פריז, אמר על בחירתה של סלין: “למותג שלנו היסטוריה ארוכה ורבת שנים של תמיכה בנשים ובמסע שלהן להגשמה עצמית. החתמתה של סלין היא חלק מהמשימה שלנו להתייצב לצד דוברות חזקות, מועצמות, אסרטיביות, מגוונות ומכלילות. לדבריו: “דיון היא אשה בעלת ערך עצמי פנימי, שהולכת בעקבות ליבה כדי להגיע להצלחות, ומפלסת את הדרך עבור כל כך הרבה נשים אחרות. היא מגלמת לחלוטין את הסלוגן של המותג: “כי מגיע לך הטוב ביותר”.

סלין דיון

סלין דיון. השנה גם תוציא אלבום חדש

;