fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/11/האלווין-גדול.jpg

האלווין 2019: התחפושות הכי מושקעות ומגניבות של הכוכבות הגדולות שלא תרצו להחמיץ

ליל כל הקדושים נחגג ביום חמישי האחרון והסלבריטאיות ניצלו את ההזדמנות והלכו על הופעות מהסרטים, החל מקיילי ג’נר שהתחפשה למרילין מונרו בתפקידה ב”גברים מעדיפים בלונדיניות”, דרך קים קרדשיאן שעשתה את דמותה של ריס ווית’רספון בקומדיה “לא רק בלונדינית”, ועד אליזבת הארלי במחווה לאומה ת’ורמן ב”להרוג את ביל”

1קיילי ג'נר כמרילין מונרו

קיילי ג’נר העלתה לאינסטגרם תמונה שלה כמרילין מונרו מהסרט “גברים מעדיפים בלונדיניות”. הדמיון אכן מדהים, אבל לא מדובר בתחפושת ליל כל הקדושים, אלא צילומי השער שלה לגיליון החדש של מגזין V. היא כמובן שיתפה את זה ב-31 באוקטובר, עם הכיתוב: “יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האשה”.

2קיילי ג'נר כבת הים הקטנה אריאל

קיילי ג’נר לא הסתפקה רק בדמות של מונרו וחגגה בהאלווין גם כשפנפנת פלייבוי וגם כאריאל בת הים הקטנה, אחת מהדמויות של דיסני, שכללה חזיית צדפים מרשימה, חצאית מעוטרת בניטים ופאה אדומה לוהטת. “אריאל גדלה”, כתבה בכיתוב התמונה שפרסמה. זו ללא ספק גירסה בוגרת יותר של בת הים הקטנה ממה שאנחנו זוכרות.

3סטרומי הבת של קיילי ג'נר

קיילי ג’נר, שלוקחת את ליל כל הקדושים ברצינות גמורה, חיפשה גם את בתה, סטורמי וובסטר בת השנה, והלבישה אותה בגירסת מיני לשמלת נשף המט גאלה שהיא עצמה לבשה השנה.

4קים קרדשיאן כריס וויתרספון בסרט לא רק בלונדינית

קים קרדשיאן השקיעה השנה בלא פחות משלוש תחפושות: כשפנפנת פלייבוי, בתחפושת משפחתית (ראו בהמשך) ובדמותה של ריס ווית’רספון מהקומדיה “לא רק בלונדינית”, כולל כלבלב חמוד בתוך שופינג בג.

5קים קרדשיאן קניה ווסט וארבעת ילדיהם כמשפחת פלינסטון

קים קרדשיאן, קניה ווסט וארבעת ילדיהם התחפשו למשפחת פלינסטון, המשפחה המפורסמת מסידרת האנימציה המצליחה משנות ה-60. “התצלום המשפחתי הזה היה אתגר גדול כי בתי שיקגו פחדה כל כך מדינו הדינוזאור. ניסינו להסביר ולהראות לה שזה סתם אבא אבל היא עדיין לא קיבלה את הרעיון!”, כתבה קים באינסטגרם.

קלואי קרדשיאן כקרואלה ב-101 דלמטים

גם אחותה של קים, קלואי קרדשיאן, הלכה על הפקה מושקעת והתחפשה יחד עם בתה טרו תומפסון לקרואלה דה-וויל ולגורה דלמטית, בהשראת הקומדיה מ-1996 “101 כלבים דלמטיים”.

7קורטני קרדשיאן כאריאנה גראנדה

האחות הבכורה, קורטני קרדשיאן, היתה אחת המפורסמות הראשונות שחלקו הצצה לתחפושת שלה. זה היה חיקוי מושלם של הזמרת אריאנה גרנדה, כולל שזירת טבעות בבסיס הקוקו הגבוה שלה.

8אליבת הארלי כאומה תורמן בלהרוג את ביל

גם אליזבת הארלי שאבה השנה השראה מעולם הקולנוע, מאחד מסרטיו הקלאסיים של קוונטין טרנטינו מ-2003, והתחפשה לדמות שגילמה אומה ת’ורמן ב”להרוג את ביל”.

9דמי לובטו מרי אנטואנט

הזמרת דמי לובטו, שלא מכבר ביקרה בישראל, התחפשה למלכה הצרפתייה מרי אנטואנט, עם שמלה תקופתית, שרשרת פנינים, פאה נפוחה ואיפור מוקפד.

10אלן דג'נרס כקארדי בי

אלן דג’נרס נוהגת מדי שנה להתחפש בתוכנית היומית המצליחה שלה “המופע של אלן דג’נרס” ובשבוע שעבר יצאה אל הקהל כשהיא מחופשת לזמרת הפרובוקטיבית קארדי בי.

11קארדי בי אחות מצילה חיים

ואילו קארדי בי בחרה להתחפש לאחות מצילה חיים במראה שיכול פשוט להרוג.

12אשלי גרהאם כג'סיקה ראביט

דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם, הנמצאת בחודשי הריונה האחרונים, בחרה הפעם להתחפש לג’סיקה ראביט, הדמות המצוירת מתוך הסרט “מי הפליל את רוג’ר ראביט?” מ-1988.

13ג'סיקה בייל כג'סטין טימברלייק מימי אנסינק וג'סטין כמיקרופון

לשחקנית ג’סיקה בייל, אשתו של ג’סטין טימברלייק, היה השנה רעיון מדהים: היא התחפשה לבעלה מימיו בלהקת “אן סינק”, כשטימברלייק עצמו התחפש למיקרופון ענקי. אהבנו.

14ג'סטין טימברלייק בלהקת אנסינק

ג’סטין טימברלייק בתקופה שהיה חבר בלהקת הבנים “אן סינק”, שנות ה-90.

צילומים: אינסטגרם

;