fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/11/יופי-גדול.jpg

יופי לך: השפתון של אנה בוקשטיין, הקמפיין של שירי מימון והמוצרים החדשים לחורף אופנתי

לקראת העונה הקרה, הנה מוצרים שיעשו לך את החורף חם וטרנדי, משפתונים בצורת טושים עמידים במיוחד, דרך מייק-אפ-פודרה שיעניק לעור פנייך כיסוי מושלם ועד לבשמים חושניים ומשכרים. חדש על המדף

1אניה בוקשטיין מציגה את השפתון העמיד החדש של פופה. צילום שי יחזקאל

אניה בוקשטיין מציגה את השפתון העמיד החדש של “פופה”. צילום: שי יחזקאל

חתום בנשיקה

“פופה”, חברת האיפור האיטלקית, משיקה קולקציה חדשה של שפתונים נוזליים במרקם מאט קטיפתי, עם צבע אינטנסיבי עמיד בנשיקה – Pupa I’m Loveproof – שפתון שהוא חובה לנשיקה המושלמת.  קולקציית השפתונים מוצעת ב-12 גוונים אופנתיים. השפתון במרקם דק ונוח במיוחד, נצמד בצורה מושלמת על השפתיים ומעניק עמידות לאורך זמן גם בנשיקה הרומנטית ביותר. 69 שקל לשפתון, ברשת “סופר פארם”.

2שפתון איי אם לאב פרוף של פופה במרקם מאט קטיפתי

שפתון Pupa I’m Loveproof של “פופה” במרקם מאט קטיפתי

תעוזה בלתי צפויה

בית האופנה “רוברטו קוואלי”- שיצר סטייל שמשיג בו זמנית שתי שאיפות מנוגדות: חוש טעם מתוחכם ועדין, וחיבה לתעוזה ולבלתי צפוי – משיק צמד בשמים אקסקלוסיביים לאשה ולגבר. הבושם Deep Desire לאשה הוא בעל ניחוח תערובת תוססת של גרגירי פלפל שחור ורודים ומנדרינה, בשילוב עלי כותרת עדינים של יסמין ערבי ופולי קקאו. גם הבושם לגבר, Deep Desire Uomo, נפתח בניחוח מהפנט של מנדרינה ופלפל. אך במקום גרגירי פלפל שחור ורודים, שולבה בו תמצית פלפל גברית יותר, יחד עם זעפרן וקינמון,פרח הטוברוזה ותווי עץ עוצמתיים של ארז זהוב וקשמרן. בושם לאשה, 75 מ”ל, 329 שקל; בושם לגבר, 100 מ”ל, 299 שקל.

3הבשמים דיפ דיזייר מבית רוברטו קוואלי לאשה ולדבר

הבשמים “דיפ דיזייר” מבית “רוברטו קוואלי” לאשה ולגבר

שירי ביוטי

מותג הדרמו-ביוטי “סבוקלם” בחר בשירי מימון לפרזנטורית החדשה של המותג. החברה מציעה תכשירים דרמו-קוסמטיים לעור הפנים והגוף, מוצרים לשיער ותוספי תזונה, שאותם ניתן להשיג בבתי מרקחת. לדברי אמנון בכר והרמן וייס, מנכ”לים משותפים של  “סבוקלם”: “אנו שמחים ומתרגשים מהצטרפותה של שירי מימון לחברה. הכישרון העצום והכריזמה של שירי, לצד היופי הטבעי שלה, משקפים עבורנו את הערכים של המותג, שעור בריא הוא עור יפה, לכן הבחירה הייתה ברורה וטבעית”. ואילו שירי מימון אמרה: “מהרגע הראשון החיבור הרגיש לי טבעי ואני גאה להוביל את קו המוצרים המדהים של המותג”.

4שירי מימון הפרזנטורית החדשה של סבוקלם צילום דודי חסון

שירי מימון. הפרזנטורית החדשה של “סבוקלם”. צילום: דודי חסון

היישר ממסלולי תצוגות האופנה

מותג הלקים הניו-יורקי ESSIE חושף את הטרנדים בלקים לחורף 2019/20, כשהגוונים הבולטים נצפו על מסלולי תצוגות האופנה של מעצבי-העל: בורדו יין , שזיף עמוק, שחור דרמטי, חום אדמה וניוד. אחד מהגוונים שיובילו את העונה הקרה הוא בורדו חמים, טרנד שאינו יוצא מהאופנה לעולם, והחלק הטוב ביותר – הוא מתאים לכל אשה. בחורף, הבורדו העמוק ישדר קלאסיות, אופנתיות וגם סקסיות חושנית. הוא יחמיא גם לציפורניים ארוכות וגם לקצרות, ויככב בניואנסים שונים, בעיקר עם נטייה לסגלגלות עמוקה ואפילו עם אלמנטים מנצנצים בסגנון כריסטמס. גם גוני הניוד הם קלאסיקה שלעולם לא יוצאת מהאופנה, כשהציפורניים צבועות בלק בגוון עור או בגוון ורדרד חלבי. עוד טרנד בולט: לק שחור שנצפה כבר על השטיחים האדומים בטקסים הכי נחשבים.

5לקים בגוני ניוד טבעי של ESSIE לחורף 2019-20

לקים בגוני ניוד טבעי של ESSIE לחורף 2019/20

6לק בגוון בורדו יין של ESSIE לחורף 2019-20

לק בגוון בורדו יין של ESSIE לחורף 2019/20

7לק בגוון חום אדמה של ESSIE לחורף 2019-20

לק בגוון חום אדמה של ESSIE לחורף 2019/20

8לק בגוון סגול עמוק של ESSIE לחורף 201920

לק בגוון סגול עמוק של ESSIE לחורף 2019/20

שפתון כמו טוש

מותג האיפור הבינלאומי “מייבלין ניו-יורק” משיק סידרת עפרונות שפתיים חדשה: Super Stay Ink Crayon. לסידרה נוסחה ייחודית בטכנולוגיה מהפכנית המותירה את השפתיים עם צבע אינטנסיבי ועמיד במרקם קטיפתי וללא תחושת יובש. השפתונים מעוצבים בהשראת צבעי” קריון” ונראים כמו טושים עבים, המאפשרים מריחה פשוטה ונוחה, גם תוך כדי תנועה. בסידרה 12 גוונים טרנדיים ואנרגטיים, המתחילים עם חומים, בורדו, קורל, אדומים ונמתחים עד הסגולים המפתים. 40 שקל לשפתון, ברשתות השיווק והפארם.

9שפתיים משוחות בעיפרון סופר סטיי אינק קריון של מייבלין ניו-יורק

שפתיים משוחות בעיפרון “סופר סטיי אינק קריון” של “מייבלין ניו-יורק”

10סידרת עפרונות השפתיים סופר סטיי אינק קריון של מייבלין ניו-יורק

סידרת עפרונות השפתיים “סופר סטיי אינק קריון” של “מייבלין ניו-יורק”

כל אחת והגוון שלה

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי “וישי” מרחיב את סידרת המייק-אפ “דרמה בלנד” ומשיק מייק-אפ- פודרה בעל כיסוי גבוה בגימור מאט עם מקדם הגנה 25 – “קאוור מאט קומפקט פאונד יישן”. המייק-אפ מעניק מראה עור טבעי עם גוון אחיד ומעניק כיסוי גבוה לפגמי עור, לנקבוביות פתוחות, לפיגמנטציה ולכתמים. מתאים לעור רגיל עד שמן ובעל עמידות של עד 12 שעות. המייק-אפ מועשר בחומצה סליצילית, אבץ, ויטמין E ו-100% פיגמנטים מינרליים, ומוצע ב-4 גוונים. 149 שקל למייק-אפ, בבתי מרקחת ובסניפים נבחרים של רשתות פארם.

11סידרת המייק-אפ-פודרה קאוור מאט קומפקט פאונד יישן של וישי המוצעת ב-4 גוונים

סידרת המייק-אפ-פודרה “קאוור מאט קומפקט פאונד יישן” של “וישי” המוצעת ב-4 גוונים

הקסם של “גוצ’י”

בעבר נחשבה האמברוזיה לנקטר האלים היוונים ולמקור חיי הנצח של הניזונים ממנו. הצוף הריחני והיקר, כמו גם הקסם שהוא מעורר, מככב בבושם החדש של “גוצ’י” – Gucci Bloom Ambrosia di Fiori. הניחוח כולל גם שלישיית פרחים אציליים ונדירים – תמצית ניצני יסמין, טוברוז ורנגון, שאותם מעצימים שני מרכיבים חדשים באור אלגנטי ובנשיות עמוקה: ורד דמשקאי ושורש אוריס. הבקבוק המקורי של “גוצ’י בלום” מעוצב מחדש בזכוכית לכה בגוון בורדו עמוק, ואותו משלימה התווית הקלאסית בוורוד רך. 100 מ”ל, 569 שקל, ברשתות הפארם.

12הבושם בלום אמברוזיה די פיורי של גוצ'י

הבושם “בלום אמברוזיה די פיורי” של “גוצ’י”

רימון מוסיף המון

מותג הביוטי “ג’ייד” משיק את סידרת Hydra Sublime Royal Pomegranate, הכוללת סרום, קרם פנים, קרם עיניים ושמן טיפולי ללילה במרקמים מענגים המיועדים לכל סוגי העור בהתאם לצרכים השונים. הסידרה מכילה שילוב עוצמתי של קומפלקס רימונים וחומצה היאלורונית להגנה רב מימדית לעור פנים חלק, בריא וקורן. קרם היום מועשר בתמציות צמחים התורמות לשיקום העור ובתערובת של מרכיבים פעילים המטשטשים סימני הזדקנות ומשפרים את מרקם העור. 50 מ”ל, 169 שקל. קרם העיניים מכיל תערובת ייחודית של מרכיבים פעילים המרווים את העור בלחות, מפחיתים הופעת קמטוטים וסימני עייפות סביב העיניים ותורמים למראה צעיר יותר. 15 מ”ל, 119.90 שקל. הסרום במרקם קטיפתי משקם, מזין את העור ועוטף אותו בתחושת נוחות מרבית. 30 מ”ל, 99.90 שקל. התמצית הטיפולית ללילה מציעה פתרון מושלם לשיקום ולהזנה מתמשכת של העור במהלך הלילה. 30 מ”ל, 99.90 שקל. ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין.

13סידרת הידרה סובלים רויאל פומגראנטה של ג'ייד

סידרת “הידרה סובלים רויאל פומגראנטה” של “ג’ייד”

הדור החדש של השפתונים

בסתיו חורף 2019/20 השפתיים במצב רוח רך ורומנטי עם גוונים עמוקים שמתאימים לעונה קרה. ממסלולי הדוגמנות ועד לצילומי העיתונות, השפתיים הן הקובעות את המגמות החדשות והטרנדים העדכניים ביותר. הצבע צריך להישאר, ללא קשר למה שהחיים מזמנים בדרך. מותג האיפור “לוריאל פריז” משיק את הדור החדש והחורפי של השפתונים העמידים: אינפליבל – שפתון דו-שלבי עמיד עד 24 שעות, תודות לנוסחה מהפכנית המכילה ג’ל בשילוב חומצה היאלורונית, פיגמנטים עמוקים ותחליב בוהק. בסידרה 11 גוונים חדשים. טיפ לעמידות נוספת של השפתון: לאחר משיחת השפתיים בצבע, המתיני שניות ספורות שיתייבשו, טפחי קלות בפודרה שקופה, והוסיפי עוד משלב 1 בשפתון המציע צבע עמוק. לאחר מכן תוכלי למרוח את השלב המבריק. כך תוכלי להבטיח לעצמך שהצבע לא יזוז ממקומו עוד הרבה שעות. 60 שקל לשפתון, להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O ובפרפומריות המובחרות.

14שפתון מסידרת אינפליבל של לוריאל פריז

שפתון מסידרת “אינפליבל” של “לוריאל פריז”

ורד הבר ונר הלילה

“תפוח טכנולוגיות” מציעה קרם הזנה עשיר במיוחד, Moisturizing & anti wrinkle cream, בעל מרקם עדין ונעים הנספג במהירות, לשמירה על לחות העור וגמישותו למשך שעות רבות ולטיפול בקמטים. הקרם מבוסס על שמנים, חמאת שיאה ומועשר במינרלים ובוויטמינים הפועלים באופן סינרגטי להזנת העור, שיפור מרקמו ולמתן פתרון לבעיית היובש. בקרם גם תמצית שמן ‘ורד הבר’ המכילה חומצה לינולאית, חומצת שומן רב בלתי רוויה, תמצית שמן ‘נר הלילה’ (המופקת מהזרעים של הצמח ומכילה כ-7-10% של חומצת השומן GLA – חומצה גמא-לינולאית שמשתייכת לקבוצת החומצות אומגה 6). הקרם מתאים גם לשימוש בצוואר ומותאם במיוחד לתנאי האקלים בארץ. 50 מ”ל, 130 שקל, אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ.

15קרם הזנה מויסטורייזינג אנד אנטי רינקל קרים של תפוח טכנולוגיות

קרם הזנה “מויסטורייזינג אנד אנטי רינקל קרים” של “תפוח טכנולוגיות”

;